До: Откриване на магазин за мото части,дрехи и аксесоари!
Колега,точно в това е проблема-в България няма търговци на едро(Георги за това казва , че е много по-лесно да се направи магазин авточасти и е прав защото там вносители има и има на кого да станеш дистрибутор).Освен Еди никой не държи наличности (дори и представителствата-знаеш предполагам , че за всичко се чака).Няма с кой да подпишеш договор и да му станеш дистрибутор.Дори и най-големите играчи в магазините си имат само мостри(в повечето случаи),като изключим консумативите разбира се.Не знам дали си ходил в Едимотоцентър(комплекс в който са вложени милиони в сграда и стоки),но дори и той в наличност има само екипировка-за частите обикновено трябва да се чака.
Дали колегата ще си поръчва сам нещата от интернет или ще е през някой от съществуващите в БГ търговци,няма никаква разлика-просто по веригата ще има още един прекупвач-съответно цената ще е по-висока , а печалбата по-малка от което никой не печели.
Ако ли пък реши да преговаря директно с производителя(напр.Прогрип) , за да стане дистрибутор ще му искат определено минимално количество продадени стоки на година.Не става да си официален дистрибутор и за годината да имаш три продажби.
Първоначално публикуван от petpet75
Преглед на мнение
Дали колегата ще си поръчва сам нещата от интернет или ще е през някой от съществуващите в БГ търговци,няма никаква разлика-просто по веригата ще има още един прекупвач-съответно цената ще е по-висока , а печалбата по-малка от което никой не печели.
Ако ли пък реши да преговаря директно с производителя(напр.Прогрип) , за да стане дистрибутор ще му искат определено минимално количество продадени стоки на година.Не става да си официален дистрибутор и за годината да имаш три продажби.
Коментар