Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

    Та до сега съм карал ямаха р6 имам и 1 атв което евентуално ще бартя за хондата,та кажете ми 250 2 т аз съм 90 кила някъде 185 см ще имам ли проблеми из гората и какво да очаквам като разходи по мотора бутала,сигменти,масла и т.н и харченето горе долу колко е (извинявам се ако има друга тема която може да ми помогне но просто не можах да я намеря)

  • #2
    От: Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

    Ще се вееш на него. Тези 54-60 коня вървят повече от р6-ичката. В смисъл много по-брутално ускорява. Имам приятел 110 кила с твоя ръст и с моята хондела цр 125 направо лети и казва че по-мощен не му трябва. И неговият е 125, малко по-стар, но е същата работа. Иначе и двамата сме пистаркаджии - аз съм с р6, а той с 900рр.
    Таа, има теми естествено. Все пак този форум не е от вчера. По принцип тези мотори са за трасе. Специфични са в карането. Искат обороти и не обичат фиксираната газ. На прави участъци ако задържиш газта може да пръснеш лагера на биелата (над 20-30 сек. на пълна газ и обороти вече е критично), трябва да даваш газ и по нанадолнищата, или поне на съединител да форсираш по малко заради смазването. Затова проблеми смятам че ще имаш в гората, особено ако подценяваш мотора. Моторът е самолет, ще видиш
    Харченето е по принцип 8 л за 30 минути + 2 обиколки на трасе. Значи 50-60 минути и трябва да мислиш вече за зареждане, защото горивото няма да е много. Зависи колко газ даваш, къде минаваш и т. н.
    Принципно при всеки такъв мотор трябва да си заделил едни 500 лева след като го купиш. Зависи в какво състояние го вземеш. Поддръжката ще зависи от карането в буквалния смисъл. Минимумът е 1 бутало за сезон в комплект със сегмента и буталния болт, но ако го подкараш, вече ще си на моточасове. В мануала пише кое на колко часа се прави, но ти може спокойно да умножиш часовете по 2. Хубаво масло в бензина ти е 40 лева, в двигателя - 20-25 лева.
    Първа е дълга и затруднява карането в гори, няма вентилатор на радиатора и може да прегрее. А прегрее ли, става много опасно за никасиловото покритие на цилиндъра. Иска си скорост.
    Не е като р6-ичката и затова, че най-редовно трябва да го преглеждаш, да му переш филтъра и да го пръскаш със спрей, да миеш след всяко каране веригата (ако е пепеливо), да я смазваш, да преглеждаш за луфтове по предница и задница, да му чистиш клапите от нагар. Неща, които при R6-иците се правят много по-рядко и то ако се сетиш .
    Последно редактирано от Andy Van Der Drift; 24-01-12, 20:36.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

      Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
      Ще се вееш на него. Тези 54-60 коня вървят повече от р6-ичката. В смисъл много по-брутално ускорява. Имам приятел 110 кила с твоя ръст и с моята хондела цр 125 направо лети и казва че по-мощен не му трябва. И неговият е 125, малко по-стар, но е същата работа. Иначе и двамата сме пистаркаджии - аз съм с р6, а той с 900рр.
      Таа, има теми естествено. Все пак този форум не е от вчера. По принцип тези мотори са за трасе. Специфични са в карането. Искат обороти и не обичат фиксираната газ. На прави участъци ако задържиш газта може да пръснеш лагера на биелата (над 20-30 сек. на пълна газ и обороти вече е критично), трябва да даваш газ и по нанадолнищата, или поне на съединител да форсираш по малко заради смазването. Затова проблеми смятам че ще имаш в гората, особено ако подценяваш мотора. Моторът е самолет, ще видиш
      Харченето е по принцип 8 л за 30 минути + 2 обиколки на трасе. Значи 50-60 минути и трябва да мислиш вече за зареждане, защото горивото няма да е много. Зависи колко газ даваш, къде минаваш и т. н.
      Принципно при всеки такъв мотор трябва да си заделил едни 500 лева след като го купиш. Зависи в какво състояние го вземеш. Поддръжката ще зависи от карането в буквалния смисъл. Минимумът е 1 бутало за сезон в комплект със сегмента и буталния болт, но ако го подкараш, вече ще си на моточасове. В мануала пише кое на колко часа се прави, но ти може спокойно да умножиш часовете по 2. Хубаво масло в бензина ти е 40 лева, в двигателя - 20-25 лева.
      Първа е дълга и затруднява карането в гори, няма вентилатор на радиатора и може да прегрее. А прегрее ли, става много опасно за никасиловото покритие на цилиндъра. Иска си скорост.
      Не е като р6-ичката и затова, че най-редовно трябва да го преглеждаш, да му переш филтъра и да го пръскаш със спрей, да миеш след всяко каране веригата (ако е пепеливо), да я смазваш, да преглеждаш за луфтове по предница и задница, да му чистиш клапите от нагар. Неща, които при R6-иците се правят много по-рядко и то ако се сетиш .
      Колега, това за разходите по мотора не е точно така. Първо, 50 минути/1 резервоар , освен ако е на трасе и се кара от професионалист, не може да ги изгори. Имам приятели с 250 2т горят им 10/100 с много газ. Бутало и сегменти не се сменят всеки сезон- просто няма смисъл ако се кара любителски. А това дали ще се счупи ако му даваш газ- всичко е според мотора и състоянието му.Относно маслата- има хубави такива със сигурен произход и по 20 лв, които може да се каже, че са по-добри отколкото тези от 35-40 с неясен произход. С другото съм съгласен- нормалното обслужване за всеки мотор- филтър, верига, гуми...
      Последно редактирано от speedrifter; 24-01-12, 22:33.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

        Може и така да е разходът на гориво. За други разходи не сме говорили, а и човека не пита.
        Относно кога какво ще се скапе ... при мен нещо не устисква техниката.

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Хонда ЦР 250 1998 г

          Мерси за отговорите колеги да не пускам нова тема ще питам и за друго моторче тук ЦРМ 250 същия въпрос с малко допълнение от къде части за това чудо че за цра видях за црма нищо от джигателя иначе накладки жила има мерси пак

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

          Зареждам...
          X