Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

    Здравейте, любители на силните усещания извън пътя!
    От малък карам мотори, но само като хоби и доста нередовно. Започнах с ИЖ Ю-3 с кош на 12 г. . Последва МЗ 150 ТС, кросово ЧЗ 250 513 за една седмица, МЗ 250 ЕТЗ, Сузуки РМ 250 85-та година и два спортни шосейни - Хонда 900 и Ямаха 600 кубика. С последния съм в момента, обаче нямам условия за каране - нито пътищата са равни, нито има завои, нито го карам бързо. Просто едно хоби от време на време.
    Наясно съм колко различно е да караш "пистов" мотор и кросов ала CRF250R. Съвсем наскоро имах уникалната възможност да падна с такъв. Вървях 30 метра, последва стръмно изкачване и полегнах поради липса на почва (не стигнах земята с крак) .
    Моите "габарити" са доста скромни - едва 172 см. и 55 кг. Принципно не обичам да карам моторите на хората, а предпочитам да си купя нещото, което ми се кара. Въпросът е дали мога да обяздя тези животни, защото за мен са високи като коне и като цяло се малея отгоре
    Ще ми е интересно и полезно да овладея някои техники за каране на хард ендуро (Yamaha WR) или някой кросов до 250 4-тактов (или 125 2Т - $$$$). Повече ми се кара ендурото и то 450, защото държа с мотора да може да се бръмне () по асфалта до съседно населено място без да се крия и без мозъка ми да става на каша от тръскане. Кросовите не са за тази работа, особено двутактовите, които не стават въобще да си бръмкаш с някаква постянна скорост. 250-ката си е цикалка на дълъг път, да ме извините, но в гората, или на трасето, силата им се разгръща доста плашещо.
    И така, много ли ще са големи размерите на ендуро като WR450F и ако да, то може ли кросов модел (например YZ250F до 2007-ма) да се свали дотолкова, че да подпирам и аз като другите мотористи? Четох за комплект линкове (?!) за задното окачване, които сваляли задницата и били много скъпи. Къде мога да ги видя и за всеки модел ли се предлагат?
    Благодаря за отделеното време!
    Последно редактирано от Andy Van Der Drift; 22-11-11, 10:19.

  • #2
    От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

    Какъвто и де е мотора , трябва само да нагласиш твърдостта на окачването спрямо килограмите ти. За височината не трябва да имаш проблеми , не е нужно да стъпваш и с двата крака на земята.

    Коментар


    • #3
      От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

      А тези толкова скъпи линкове за снижаване, на някой мотори е възможно да се направят дори в домашни условия ... или не чак толкова домашни, но няма да излезе скъпо. Ако въобще на фона на 5000-6000лв който се дават за такъв мотор, 200-300те лева за линковете са скъпо нещо де. Къде са 5000 къде 300. Друг вариант за снижаване е и рязането на седалката.
      Иван Маринов
      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
      ЕНДУРО ВАРНА

      Коментар


      • #4
        От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

        Сигурен съм, че е обсъждана темата за смъкване на мотора, разгледай темите "мотор за момиче" там това е един от най-разпространените проблеми. Винаги можеш да смъкнеш един мотор според твоите сантиметри, няколко са начините:
        -Първо окачването трябва да е настроено според твоите килограми както вече беше споменато, и като за 55кг ще се наложи смяна на пружините ако искаш всичко да е както трябва
        -Смъкване на предните амортисьори в тройниците(променяш малко ъгъла на завоя, но може вобще и да не усетиш)
        -Зависи с кой тип окачване е отзад замяна на планките при про-линк окачването, за КТМ където няма такива с подходящата пружина и регулиране не би трябвало да е проблем
        -Поизрязване на седалката и/или промяна на задната част на рамката, за да се смъкне позицията на седене(първото е лесно, имах хора тук от форума които са го правили, и предлагат подобна "екстра") второто...е не е невъзможно, но доста по-трудно аз не бих се хванал да го правя.
        -Каране с по-ниски гуми също ще даде известно намаляване на клиренса...
        Май това е щом не си карал най-добре си вземи 250 4Т-Хонда, Ямаха, КТМ няма значение има достатъчно мощ, кара се леко, няма да те измаря като по-големие мотор.

        Коментар


        • #5
          От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

          Най-голямата грешка на всички които не са карали кросов или ендуров мотор е една и съща .Всеки казва 250-то не върви искам 450 и след като го купят осъзнават какво са направили.Не мисля че 250 е "ЦИКАЛКА" но всеки си знае

          Коментар


          • #6
            От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

            Не ме разбра. Употребих тази дума за каране по асфалт. Както вие се изразявате, "в гората", или на трасе всичко е много различно. Искам да ме разбереш правилно . Хубавият асфалт на дълъг път иска коне и въртящ момент. Колкото повече, толкова по-добре. Същото е като при колите.
            Поправям се - за път 250 куб. 4-тактов идва слабичък.
            Мога да взема 450 чист крос за моя (бартер), харесва ми мотора, стегнат е, кара ми се, но няма да има сделка, защото ще се пребия. Дори не пожелах да го покарам ... на асфалт . 2003 и 2004 г. имах РМ 250, с който паднах два пъти ... само ... и то защото през 90% от времето се возех. Продадох го защото беше стар модел и за това време бутало 300 лева, биела 300 лева, а тогава бях студент

            Коментар


            • #7
              От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

              Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити").???
              Това е отговорът на въпроса!!! KTM Freeride 350

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KTM+Freeride+350.jpg
Прегледи:1
Размер:118.9 КБ
ID:5321497

              Коментар


              • #8
                От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                Първоначално публикуван от m.x.t Преглед на мнение
                Най-голямата грешка на всички които не са карали кросов или ендуров мотор е една и съща .Всеки казва 250-то не върви искам 450 и след като го купят осъзнават какво са направили.Не мисля че 250 е "ЦИКАЛКА" но всеки си знае
                След 3,5години неистова борба със 450-то, май и аз го осъзнавам вече.
                Силата е нищо без контрол.

                Коментар


                • #9
                  От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                  Сега се задълбочих в написаното от теб, явно искаш мотор с който да си бръмчиш на къси разстояния, тоест задължително да е ендуро с възможност за регистрация, от друга страна да е подходящо и за каране в гората. В такъв случай Мотора е Сузуки ДРЗ400 по възможност варианта без стартер(заради ниското му тегло и не само), другия мотор за който си мечтаех преди години е Хонда ХР400(някой твърдят, че окачването му не е толкова модерно като на ДРЗ-та, но за возене разлика няма да усетиш). Имай предвид че независимо от кубиците-250/350/450/500 на асфалт ще се возиш еднакво бавно-около 100км. и по-малко, или просто подържаш два комплекта джанти оборудвани едните за пътя(с до 45 зъба пиньон) и едни за ендуро(47+ зъба) което предполага и две вериги...абе трудна работа.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                    Това е моторът! Най-оптималното съчетание между ендуро, крос и траял, за което знам че съществува . Дори не искам да му знам техн. характеристики в момента. Само го искам

                    Коментар


                    • #11
                      От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                      Така, хубаво е моторчето по-нагоре , но нямам възможност да си купя толкова скъпа машина.
                      Вчера купих една цр-ка 125 и днес я покарах 6-7 обиколки на нашето трасе . Купих го без да го карам и без да съм карал 125 2Т. Не знам и как трябва да работи този модел на ниски обороти. Към момента тихи няма - гасне. Като го купувах имаше, но смукача нещо не се прибираше докрай и явно затова сега няма.
                      Един приятел монтьор го тества и работата стана на доверие по две причини - дадената дума на продавача за сменени наскоро (4-5 моточаса) бутало, биела, лагери и семерини от една страна, и мнението на този мой приятел за мотора като цяло от друга.
                      Много съм доволен и много ми харесва това моторче. Докосвам земята с пръсти на единия крак и с моите 55 кг. върви отлично, а на моменти дори злобно. Не съм подавал цялата газ, защото ще замине без мен . Карал съм 250 2Т, но на шосе, което е много, много различно. Карах го половин час с почивки. Голям адреналин е да караш такъв мотор на трасе
                      Надявам се да излезе читаво и да се държи!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                        Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                        Вчера купих една цр-ка 125 ....Голям адреналин е да караш такъв мотор на трасе
                        Надявам се да излезе читаво и да се държи!
                        И аз искам е такова един ден, ама е рано още финансово и технологично:


                        Карах 3 години цр 125 '99. Много яко моторче с едно бутало на сезон го шпорих по всякакви гори и малко по писти. Иска много игра със съединител и левия крак, ама усвоиш ли го него от там нататък всичко е по-лесно технически за каране, само със сила ти остава да свикваш.
                        Е го колко върви в гора: http://www.offroad-bulgaria.com/show...95#post1615895
                        Цепи като звяр. Моят беше с такива жигльори, че нямаше ама никой на ниски, гасне най-долу, ама горе, заклевам се издърпваше като 400. Въртящ момент няма, само коне, за това на ниски не му се дава да пада. Със здраве.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                          Малееее това е страхотия

                          Коментар


                          • #14
                            От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                            Някой знае ли повече за този КТМ? Какви са раликите в двигателя на ЕХС-то и Freeride? Повече за траял ли е предназначен или ендуро?
                            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                            Това е отговорът на въпроса!!! KTM Freeride 350

                            [ATTACH=CONFIG]387105[/ATTACH]
                            IN ENDURO WE TRUST!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Най-компактният модел хард ендуро и крос ("габарити")

                              450 wr си е тежьк взимаи 250 все пак си 55кг

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                              Зареждам...
                              X