Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DRZ става ли за крос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: SUZUKI DRZ става ли за крос

    РМЗ-етът спрчмо ДРЗ-тът как е за поддръжка колеги ?

    Коментар


    • #17
      От: SUZUKI DRZ става ли за крос

      Първоначално публикуван от yanko Преглед на мнение
      РМЗ-етът спрчмо ДРЗ-тът как е за поддръжка колеги ?
      Зависи кое разбираш под поддръжка.Консумативи като верига, венци, гуми масло, и филтри,са еднакви и на двата мотора, но удари ли нещо в двигателя там евтино няма на които и да е мотор от тези.
      0888 074 049

      Коментар


      • #18
        От: SUZUKI DRZ става ли за крос

        К версията е един от най-леките ендура в клас 400-450.
        Но няма как да намериш ендуро на килограмите на кросов мотор. Изключено.
        А самото ДРЗ е с доста меко окачване и не става за постоянно каране на мотокрос.
        Трябва задължителна смяна на пружини и други настройки на амовете.

        Най-евтиния крос за поддръжка е 2 тактовата машина. Супер евтина машина за обслужване и изключителен кеф при каране.
        Тук има доста опции, но ти с този фар си ограничен, но пък не е проблем да си сложиш, продават се китове за тази работа.
        Ето една оферта точно като за теб.

        Коментар


        • #19
          Колега страхотен е мотора но си търся 4т машина и май ще е ЦРФ - р 250 дано да става за писта ... А за КТм-а нямам никакво мнение но мисля че е много яка машина

          Хареса ми този КТМ - на колко часа се сменя бутало колега
          Последно редактирано от Chinela; 14-03-11, 15:33.

          Коментар


          • #20
            От: SUZUKI DRZ става ли за крос

            Това е относително.
            Много зависи от възможностите на моториста, стила на каране и не на последно място обслужването, и вида на маслото, което се ползва за микса с бензина.

            Коментар


            • #21
              От: SUZUKI DRZ става ли за крос

              Колеги с риск да прозвуча банално въпроса е риторичен!Това ми звучи като-става ли предна броня от голф 4 за голф 3?Не става-защото е от голф 4!Ако ще е гарга да е рошава.Кроса си е крос и това е разликите са МНОГО.Успех

              Коментар


              • #22
                От: SUZUKI DRZ става ли за крос

                Първоначално публикуван от dikota3 Преглед на мнение
                Колеги с риск да прозвуча банално въпроса е риторичен!Това ми звучи като-става ли предна броня от голф 4 за голф 3?Не става-защото е от голф 4!Ако ще е гарга да е рошава.Кроса си е крос и това е разликите са МНОГО.Успех
                Колега кроса щом е крос, що масово карат с такива мотори ендуро, или ще кажеш че не става. Ами в световното ендуро като има крос, ендуро и траял тестове, какви мотори карат? всеки случай не са три а един.
                Плюс това ДРЗ има 3 версии, от които К-то е най олекотения, и мога да кажа че е съвсем малко по-тежък от 4Т крос. Както казах и по-нагоре, с малко по-твърди пружини няма никакъв проблем да се кара на крос ! ..... не фрийстайл.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #23
                  От: SUZUKI DRZ става ли за крос

                  Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                  Плюс това ДРЗ има 3 версии, от които К-то е най олекотения, и мога да кажа че е съвсем малко по-тежък от 4Т крос.
                  Maлко,малко има поне 20кг.Аз на това не му викам много малко. То си е 20 % от тежеста на мотора!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: SUZUKI DRZ става ли за крос

                    Не е 20 а по-малко от 10 !!!
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #25
                      От: SUZUKI DRZ става ли за крос

                      ДРЗ-К е 113кг., срещу 107кг за 450 крос. А само със смяна на ауспуха ще свалите още 2-3кг.
                      Или казано иначе - с настройки на окачването за мотокрос, всеки карач ще сложи в джоба си 85% от хората у нас каращи(возещи се на) 450 чист крос.
                      Едва ли обаче има смисъл да го обсъждаме това нещо.

                      Разбира се че става. Тук едва ли някой си мисли, че говорим за професионално ниво на каране.
                      Но като цяло трябва да се уточни, че това е компромис.
                      Човек ако кара ендуро и крос, и няма бюджет за два мотора - става и още как.
                      Ако кара само мотокрос разбира се, че разумното е да си вземе чист кросов мотор.
                      Всичко е въпрос на личен избор и виждане за нещата, защото доброто окачване за хард ендуро и доброто за мотокрос много се различават.

                      Коментар


                      • #26
                        От: SUZUKI DRZ става ли за крос

                        Помисли и за Ямаха вр426 той е доста рязък и не е кой знае колко тежък става и за ендуро и за крос с някой настройки по окачването

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                        Зареждам...
                        X