Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Синхронизация на карбуратори - въпрос.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

    Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
    Да, прав си, че говорим на различен език, дори и мислим различно.........който трябваше да ме разбере ме разбра. Ето и една тема за карбуратори от друг моторджийски форум, обърни внимание на четвъртото мнение на първа страница. Дано след това да си разбрал " за коя Мария става въпрос " http://www.motoforum-bg.com/index.ph...topicseen.html
    Констатацията ти , че мислим различно ме радва и я оценявам. Разбирам , че искаш да се натегнеш като направиш реклама на някой , но за това си има отделен раздел , плащаш и след това се натягаш.
    Това , че може да пратиш карбураторите в Хасково да им направят синхрон е вярно , но когато ти ги върнат и ги монтираш на двигател с технически проблем , синхрона нито ще ти "налее" компресия , нито ще напасне клапаните , нито ще ги регулира. Така , че цилиндъра който гасне в ниски обороти от загуба на компресия , пак няма да работи. Караш ме да обърна внимание на четвъртото мнение на първа страница. Та там пише , че компресията няма никаква връзка към синхрона на карбураторите , а пък по нагоре в тази тема казваш как със синхрона ще изравниш вакуума на четирите цилиндъра и в ниски , и в средни , и във високи обороти.
    Та да те питам , компресията има ли връзка с вакуума? Ще ти задам въпроса и за различно мислещ , ако направиш една голяма дупка на буталото и компресията падне до нула , този цилиндър ще създава ли вакуум?

    Коментар


    • #17
      От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

      Не исках да правя реклама на никого, ако е нужно нека някой от модераторите да изтрие линка. Като цяло оспамихме темата на колегата, защото си мислиш, че знаеш всичко. Е, аз си признавам, че не зная всичко, колкото до въпроса ти дали компресията има връзка с вакума ще кажа, че има. А също така вакума има значение и за оеднаквяването /синхронизирането/ на работата на два и повече цилиндри. Както и да е, ти си решил, че такова животно няма, но ще ти кажа да попиташ колегата gnomerhone който поне е от този форум и да не ме обвиняваш в скрита реклама, за да ти обясни повече за тези неща.

      Коментар


      • #18
        От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

        .... Само дето колегата gnomerhone (дето много добре познавам) няма да прави реглаж на мотоциклет без компресия. ... щото е тъпо и ефект от труда няма да има.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #19
          От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          .... Само дето колегата gnomerhone (дето много добре познавам) няма да прави реглаж на мотоциклет без компресия. ... щото е тъпо и ефект от труда няма да има.
          Така е, но колегата не е мерил компресия. А отгоре на това, ако някой цилиндър е издъхнал и няма компресия най-малко свеща му ще е омаслена, или не съм прав. Та щом се познавате с Кирил, питай го, сигурен съм, че ще каже същото което казвам и аз.

          Коментар


          • #20
            От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

            Само за информация. На клипа дето си постнал някой "бъзика" дроселите. Пилотните винтове пише в менюала на колко оборота и на къде се завъртат. Без да се провери компресията (или по-елементарно температурата на изходящите колектори) е тъпо да се правят разни работи. Сместа най-точно се регулира с "куха свещ" (тъп израз, ама май познат).
            Не е лошо да се чете литература. Даже е съвсем препоръчително. И те така те!
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

              Няма нужда да се карате колеги. Компресия не съм мерил защото нямам преходник за М12 , куц размер на свещите. Температура на изгорелите газове , ами на смукач и 4 те тръби са що годе еднакви но върна ли смукача на въпросния цилиндър тръбата изстива. След продължително каране (100км без спиране) тръбите са с еднаква температура.
              Само за пояснение , мотора стоя близо 3 години без да се кара. Последната година с отворени цилиндри - без свещи, но пълни с газ за осветление. Когато наближи момента да го стягам му напълних цилиндрите с ВД , като стояха така поне седмица и после превъртях мотора като не е затягал за момент.

              Коментар


              • #22
                От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                Отиди някъде да ти направят преходник , трябва да е с дължината на свещта за да е точно измерването. Измерваш при отворени до край дросели и силен акумулатор. Степента на сгъстяване ти е 10.5 : 1. Ето тук правиш сравнение дали е в нормите компресията:

                https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=10733

                Ако не е в нормите , което е много вероятно , търсиш проблема , сегменти , цилиндри , клапани. Отстраняваш проблема така , че компресията да е в нормата. Синхрона го правиш на края , той е от значение само до една трета от оборотите.

                Коментар


                • #23
                  От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                  Измерих компресията на проблемния цилиндър и съседния до него по глава . Проблемния даде 9бара, но съседния който при разкачане на бубината гаси двигателя даде 8,7-8,8бара. Така че варианта заради компресия в ниските да го няма май отпада. Че е за ремонт мотора ясно , но пак аномалии.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                    Ако мотора е '88ми набор мога да ти продам един цял работещ за 600лв. : ))

                    Коментар


                    • #25
                      От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                      Първоначално публикуван от ludiq_selqk Преглед на мнение
                      Измерих компресията на проблемния цилиндър и съседния до него по глава . Проблемния даде 9бара, но съседния който при разкачане на бубината гаси двигателя даде 8,7-8,8бара. Така че варианта заради компресия в ниските да го няма май отпада. Че е за ремонт мотора ясно , но пак аномалии.
                      По метода на изключване значи, че проблемът е в карбуратор.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                        Хах колега благодаря за офертата ама преди 4год си взех още един цял вфр за донор за цели 350лв. Така че трети не ми трябва.
                        Карбуратор, и на мен ми е основното съмнение . Нооо до момента или по точно за тази година вече поне седем пъти ги свалях. Нивата са еднакви, всички отвори са продухани и почистени . На синхрон са максимално близки. И пак цилиндъра с аномалията на смукач и на обороти над ниските работи, но на празен ход почти го няма .
                        Вариант за втвърдена мембрана на иглата и от там да се ебава ?
                        Макар че на бутане е същата като другите .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                          Ми много си дачече, за съжаление. Лично бих го погледнал.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                            Първоначално публикуван от ludiq_selqk Преглед на мнение
                            Измерих компресията на проблемния цилиндър и съседния до него по глава . Проблемния даде 9бара, но съседния който при разкачане на бубината гаси двигателя даде 8,7-8,8бара. Така че варианта заради компресия в ниските да го няма май отпада. Че е за ремонт мотора ясно , но пак аномалии.
                            Компресията е по-ниска от минимума с 1.5-1.8 бара , освен това компресията в ниските е много по-различна от компресията във високите. При максимално отворени и средно отворени дросели има налягане при което двигателя може да работи , но при минимално отворени дросели налягането е много ниско/съответно и всмукването/
                            и цилиндъра гасне. Та двигателя е за ремонт , не за синхрон , може да го караш още известно време ,ако не обръщаш внимание на това ,че в ниските прекъсва.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                              Най вероятно ще изкарам до края на сезона така , и на зима ще се решава съдбата му . Дали има смисъл да се прави или да се зазимява за винаги.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                                Поради забавяне чак днес имах възможност за тест драйв след последните настройки на карбураторите и смяна на един кабел на свещите който беше с голямо съпротивление. Резултата е че има подобрение , по добре дърпа и не прекъсва както преди. Прекъсване се усеща само на 6-та със много малко газ към 3хил оборота. А компресията оказва влияние защото максималната му скорост не е както преди, по ниска е.

                                Коментар

                                Четат темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X