Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краш бар!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Краш бар!

    Имам едно питане аз към по компетентните от форума! Краш барове за мотор.Моя си имаше от тръба направени,но ги продадох,разбира се с мисълта да си направя нови,по добри.На всякъде където погледна,всичките са направени от тръба,а аз не искам.Иска ми се да ги направя от профил 2х4 или 3х4,заради визията.Та основният ми въпрос е ,дали ще са толкова ефективни колкото тръбните??Мотора е Др Биг 750.Не тежи толкова много ама пак,като пада го прави със сила
    Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

  • #2
    От: Краш бар!

    Здравей колега ,
    -Това което си дал като размери - 2х4 ... като сантиметри ли го описваш ? Официално примерно това се води 20х40х1,5 ...
    -Кой е производителя и какви са му характеристиките - принципно масовото е много слабо - изработва се от евтина стомана.
    - и не на последно място - преди около 25 години , поради липса на материали и средства си правих подобно "нещо" , от квадратен профил 20х20х1,5 . Ми много грозно си изглеждаше .
    Ръбато , мустакато и понеже нямаше машина за огъване - всичко беше отрез и заварка .
    Тръбата при правилно огъване запазва визия , не знам кой ще се наеме да огъва правоъгълен профил без да се виждат гадните деформации по стените.

    Или намери си правилната ТРЪБА,правилния тръбогиб и после задължително качественна обработка и покритие.
    Със здраве.

    Коментар


    • #3
      От: Краш бар!

      В сантиметри съм го написал да. От тръба не ми харесва как седи,за това от профил ще го направя.Идеята ми е от това ,защото на мен ми харесва ръбатата визия на профила.А и сам ще си го правя.Въпросът ми беше по скоро,дали ще е толкова издръжлив профила колкото тръбата,защото наистина където и да погледна ,дали на живо да видя джипове ,мотори ,в нета и т.н. всички са направени от тръба.Аз около 2 години работих за Дончо Цанев от Казанлък и съм заварял не малко метални брони и рол кейджове.И там всичко сме правили само от тръби.Абе каквото то,правя ги от профил и ще видим Мога и снимки да пусна тука,ей така просто да се види крайния резултат,как ще изглежда.
      Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

      Коментар


      • #4
        От: Краш бар!

        Ще стане, ама трябва да си мнооого добър с електрожена, за да стане читаво и да не изглежда като дялано с брадвата. С рязането също-трябва ти сериозна стационарна машина, която да може да реже точно-примерно леноотрезна.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #5
          От: Краш бар!

          Аргончик съм,и мисля с него да ги правя,че ще стане най добре.Разбира се ще мина с ламелката после и на прахово за да не личи нищо.
          Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

          Коментар


          • #6
            От: Краш бар!

            Помисли къде ще ги хванеш по мотора.Ако са на добра опора няма да се згънат.Щом си аргончик не вярвам да не може да се справиш.
            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

            Коментар


            • #7
              От: Краш бар!

              Не мисля че праховото е добро за атмосферни условия.

              Коментар


              • #8
                От: Краш бар!

                Аз съм много доволен от праховото...здраво е,държи на бой!Имах мотор който карах в гората преди и каплите бяха прахово боядисани.Нямаше белене,а понасяха много бой от камъни,пръчки и води и кал и кво ли още не.
                Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

                Коментар


                • #9
                  От: Краш бар!

                  на мен ми е влизала в крака тръба от крашбар при катастрофа - през много корав ботуш - ако не беше тръба щеше да ми го отсече - помисли и за това
                  You'll never find out - I got no key hole....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Краш бар!

                    Прави се от тръба защото при натоварване на огъване е по издръжлива от правоъгълно сечение!
                    Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                    0882 52 00 52 - Жоро

                    Коментар


                    • #11
                      От: Краш бар!

                      Проверявайте здраеината на заварките на крашбаровете, особено ако е имало падане.
                      При мене, миналата година, имах едно доста епично падане. Крашбара се справи изумително добре - никакви следи по мотора. Тази пролет някаква вибрация ми се появи и установих, че има спукана заварка на пластината, която го държи към рамата, откъм страната на падането. Не е болка за умиране: лесен демонтаж е. Но явно там е едно слабо мясро и даже ще го подсиля допълнително желязо.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар

                      Четат темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                      Зареждам...
                      X