Здравейте!Искам да ви се похваля с новата си придобивка изброения ''истински'' мотоциклет по горе....Казвам истински,защото за много хора дву-колесните,които съм имал и карал до сега предимно 4 броя Априлия Скарабео през /почти всичките кубатури минах/ не са истински мотоциклети....Но все пак най големия бръмбар които имах 500 кубиковия до миналия месец му скъсах гъзягата от каране...Само за миналия сезон имах 22000+ км !Каране по-цял ден и преходи по 1000 км на ден не са ми чужди със скутера!Фен съм на каране по 10+ часа на ден!Също така не мога да си представя просто двуколесното ми да няма 3 броя куфари....Продадох големия бръмбар 500 кубика и останах с малкия проблемен за всички 125 кубиков ротакс,който ползвах предимно в града само на пълна газ.Всяка вечер гледах обявите в мобиле,базар и карс в търсене на нов и по-голям от 500 кубика мотоциклет за дълги пътувания.....Липсваха ми едни 20-30 коня просто,затова го продадох.Да си призная гледах обявите сутрин обед и вечер ...Някои от вас може би знаят какво искам да кажа.Да знаеш всяка обява със затворени очи!Преди две седмици не издържах и реших да се разходя до Дупница и околията и да видя повечето големи мото-къщи на живо а не само на обяви в нета.Скочих на малкия 125 кубиков звяр Варна Дупница и обратно със заобиколките има няма 1200 км за два дни.
Държах мотора които искам да е по-нов...
Да е инжекцион,да е спокоен,изминатите километри на километража да са дигитални
задължително със странични куфари.По възможност с АБС и крайцерска скорост от 140 км да не му е предела....предпочитах модели до болка познати на всички ни като В-стром,Варадеро,GS,RT,Капонорд,Транс Алп.ТДМ900.Мераци много изисквания също,но все пак и бюджета ми не беше особено голям.По-скоро бих казал скромен.Видях повечето ми приоритетни мотоциклети на живо седнах на повечето от тях.Повече няма да плямпам.....
Беше адски запазен също както на някои обяви пише /като нов/ платих го и го взех!
BMW f800ST 2008 год евро3 АБС подгрев на ръчичките и заводска алармаи разбира се с куфари.По-късно като ми дойдоха документите разбрах че и собственика в Италия е била жена 67 набор!
87 коня налични във всеки един момент от 1000 оборота тръгва без да се замисля и не са му нужни 4000+ оборота както на 600 кубикова пистарка.
200+ км/ч ги прави за секунди.АБСа е голяма работа!
Прибрах се с него на ход от Дупница до Варна.Прибрах се е силна дума щото се сменяхме постоянно по пътя с един авер които караше колата ми.Пътуването беше доста уморително за мен 550 км някъде ама с много почивки...То гъз не ме заболя,то главата ми не се наду /все едно съм бил на диско цяла вечер/ то ръцете ли не ме заболяха.Колената ме заболяхаИзправената стоика която я има при скутера и повечето адвенджъри които съм изброил по горе тук липсва.Липсва и голямата слюда която да пази от вятъра!Тоз съединител си ми беше допълнително изпитание.Бе голям майтап бях.Пълен аматьор.Добре че на дисплея пише постоянно на коя предавка съм.Че такива аматьори като мен да не се шашкат допълнително и с това да броят предавките.Разхода които даде машината беше мн обещаващ 4,5-5,0 на 100 а на места вдигнах и 220.Много е увличащо и нищо общо със скутера.Спирачките му са зверски то май и на всички мотоциклети е така ,но аз нали само скутери съм карал до сега....За няма и 3 седмици успях да му навия 1200 км и то нелегално.Карах го с табелата на скутера.От днес съм регистриран и легален.Голям мерак ме гони сам си карам и си се кефя.Определено след този преход които му навъртях мога да кажа и минусите на мотоциклета ....Аз лично повече от 180 км трип не мога да направя без да спра за почивка....Гъза ме заболява.Има мн дразнещи вибрации в кормилото,които се превръщат в иглички по-ръцете като спреш за почивка..Сравнително наведената стойка мисля да я променя малко с повдигане на кормилото.Днес загледах 1000 кубиковия Фазер на един приятел и останах мн замислен за захвата на кормилото му които минава през тампони!!!Също така не ми харесва за че за всяко зануляване на компа трябва да се ходи до дилъра.Включително и като разкачиш батерията сервиза пак светва сервиза ...и работата е /Гоу,бак,то,дъ,дилър/Към колегите с БМВета има ли по-евтин вариант от GS-911?
Определено мисля да си купя една друга седалка от ибей и мисля да си поиграя с нея.оригиналната си е направо почти пистаркаджийска.Също така и с повдигането на кормилото.Има няколко височини слюди,мисля да пробвам някоя друга по натам.
Бих се радвал ако някои от вас би написал нещо по темата.
Държах мотора които искам да е по-нов...
Да е инжекцион,да е спокоен,изминатите километри на километража да са дигитални

Беше адски запазен също както на някои обяви пише /като нов/ платих го и го взех!
BMW f800ST 2008 год евро3 АБС подгрев на ръчичките и заводска алармаи разбира се с куфари.По-късно като ми дойдоха документите разбрах че и собственика в Италия е била жена 67 набор!
87 коня налични във всеки един момент от 1000 оборота тръгва без да се замисля и не са му нужни 4000+ оборота както на 600 кубикова пистарка.
200+ км/ч ги прави за секунди.АБСа е голяма работа!
Прибрах се с него на ход от Дупница до Варна.Прибрах се е силна дума щото се сменяхме постоянно по пътя с един авер които караше колата ми.Пътуването беше доста уморително за мен 550 км някъде ама с много почивки...То гъз не ме заболя,то главата ми не се наду /все едно съм бил на диско цяла вечер/ то ръцете ли не ме заболяха.Колената ме заболяхаИзправената стоика която я има при скутера и повечето адвенджъри които съм изброил по горе тук липсва.Липсва и голямата слюда която да пази от вятъра!Тоз съединител си ми беше допълнително изпитание.Бе голям майтап бях.Пълен аматьор.Добре че на дисплея пише постоянно на коя предавка съм.Че такива аматьори като мен да не се шашкат допълнително и с това да броят предавките.Разхода които даде машината беше мн обещаващ 4,5-5,0 на 100 а на места вдигнах и 220.Много е увличащо и нищо общо със скутера.Спирачките му са зверски то май и на всички мотоциклети е така ,но аз нали само скутери съм карал до сега....За няма и 3 седмици успях да му навия 1200 км и то нелегално.Карах го с табелата на скутера.От днес съм регистриран и легален.Голям мерак ме гони сам си карам и си се кефя.Определено след този преход които му навъртях мога да кажа и минусите на мотоциклета ....Аз лично повече от 180 км трип не мога да направя без да спра за почивка....Гъза ме заболява.Има мн дразнещи вибрации в кормилото,които се превръщат в иглички по-ръцете като спреш за почивка..Сравнително наведената стойка мисля да я променя малко с повдигане на кормилото.Днес загледах 1000 кубиковия Фазер на един приятел и останах мн замислен за захвата на кормилото му които минава през тампони!!!Също така не ми харесва за че за всяко зануляване на компа трябва да се ходи до дилъра.Включително и като разкачиш батерията сервиза пак светва сервиза ...и работата е /Гоу,бак,то,дъ,дилър/Към колегите с БМВета има ли по-евтин вариант от GS-911?
Определено мисля да си купя една друга седалка от ибей и мисля да си поиграя с нея.оригиналната си е направо почти пистаркаджийска.Също така и с повдигането на кормилото.Има няколко височини слюди,мисля да пробвам някоя друга по натам.
Бих се радвал ако някои от вас би написал нещо по темата.
Коментар