Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda VFR 750 RC24 - не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda VFR 750 RC24 - не пали

    Здравейте колеги , преди месец и нещо си взех мотор Honda VFR750 RC24(Interceptor) по талон 1991год. но този модел се спира от производство към 89някъде. Може да не е точно в ваш стил но си е спорт турист, така че реших хем да ви се похваля хем и да ви питам за проблема му.
    Мотора за малкото време в което го карах ми хареса много, добре се държи на пътя и въпреки многото си килограми (210-220) не го усетих като толкова тежък , като изключим момента в който го тикам или изкарвам от гаража .
    Сега по проблема заради и който пускам темата. Мотора студен пали много трудно ако успея да го запаля изобщо, понякога гътам акумулатора без да запали в други случай пали след много въртене. Това е само при първото палене, после когато и да го бутнеш е оса. Аз съм се насочил към карбураторите защото по думите на стария собственик никога не са почиствани и синхронизирани. Почистването мога да го направя, но със синхрона удряме на камък. Ето вчера например му правих малко токовете и реших да го запаля да видя кое как е станало, 3 седмици някъде не беше пален и така и не успях да му чуя гласа защото акумулатора се предаде след бая въртене. Пробвах да го паля със дръпнат смукач и подаване на газ защото си мислех че се дави, пробвах и без газ на същото положение на смукача(средно не до край) и пак нищо, пробвах и без смукач с подаване на газ както докрай така и на "припомпване" отново без успех. И акумулатора взе да се предава. Оставих го за минута две и сложих смукача на средата и без газ завъртях на стартер при което мотора припуква сякаш ще запали но нееее, и така докато не се предаде акумулатора. Насочил съм се към карбураторите защото едно че никога не са почиствани и регулирани и друго че е разбутан винта отстрани който отпуска и опъва жилата и следователно регулира колко да са отворени дроселите.
    Та ако и вие смятате като мен че съм се насочил правилно ме насочете към човек в околията на В.Търново или Русе който може да направи ако не почистването то поне реглажа и синхрона след моето почистване.

  • #2
    От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

    Моя тдм в студеното и той е много труден. Даже и често ми пробива някоя свещ ако не успее да припали.
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • #3
      От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

      Под студен нямам в предвид сега от времето а не пален една нощ, иначе после както споменах когато и да го бутнеш е оса. Ама това първо палене много ме мъчи, пък ако навия смукача докрай нищо чудно да се удави и тогава върви му вади свещите на това животно .

      Коментар


      • #4
        От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

        Чистене на карбураторите. Провери специално системата за начално обогатяване (смукача).
        Тук може да добиеш представа за синхронизирането:


        Или тук:

        ... и ако избереш този вариант внимавай общото количество течност във всички бутилки да е по-малко от обема на една бутилка, иначе ако си късметлия може да си напълниш двигателя :-) (разбирай ако ползваш бутилки от примерно 1 л., общото количество течност във всички да е 0,7-0.8 л.)
        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

        Коментар


        • #5
          От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

          Това животно има електрическа подкачваща помпа - намира се под резервоара, близо до седалката. Имал съм същите ядове, но с ВФР1000. Африката има същата, но на нея и се налага да пълни само два карбуратора. Помпата работи само, когато двигателят се върти. Изведи си един бутон за принудително подкачване, преди да въртиш на стартер.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

            Има помпа да и не е оригиналната, а е сменяна някога с помпа мицубиши. След като беше престоял и маркуча на бензина се беше поопразнил като дадох на контакт и помпата заработи и го напълни, иначе после колкото и пъти да давах контакт не "тъпчеше" бензина, но че подкачва само докато върти не го знаех.
            Колега Scapheap ти се съмняваш че не пали от недостиг на гориво ли . То и аз не съм сигурен дали е от недостиг или от давене, ама и не съм му навивал докрай смукача с цел да не го удавя , че моите камъни нещо не влизат в главата за да развия свещите и не ми се рискува.
            А за синхронизирането с бутилки не знам дали ще върши работа , и не знам дали е толкова точно колкото и с вакумен часовник. То най добре да определя дали е от богата или от бедна смес проблема и тогава да видим накъде ще се насоча за решаването му.

            Коментар


            • #7
              От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

              Трябва да пали със целия смукач и без газ. И с бутилките и с манометрите, ефектът е същия, стига да можеш да си служиш правилно с тях.
              Помпата трябва да спира, когато иглите на карбураторите са затворени. Виж дали не смуче въздух отнякъде. Най-лесният вариант е да пръскаш около фланците, примерно стартов спрей при работещ двигател. За начало пробвай да запалиш само с подаване на ток.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                Ако ти е много стар акумулатора също може да е причина за проиблемите. Не му стига напрежение да захрани запалванията при голямто натоварване на стартовия ток. Чел съм такива оплаквания при V-мотори.

                Иначе за бутилките, наистина изглежда млако странно, но ако се заслушаш по някое време човека предупреждава, че метода е изключително чувствителен, даже прекалено.
                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                Коментар


                • #9
                  От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                  Акумулатора уж не е стар на няма и година е по думите на стария собственик. Днес отново го изтощих в безуспешни опити да го запаля. Първия опит беше с опънат докрай смукач и без газ , нищо. После пробвах с малко подаване на газ и с отпускане на смукача , имаше и опити с "помпане" на смукача. След един неуспешен опит го оставих за минутка и пак го врътнах и беше готов да запали със чукването на стартера но се размина отново.
                  Единия карбуратор ми е омаслен отдолу но трябва да проверя какво е, ако е бензин щеше да е изветрял. И на този същия карбуратор маншона между карбуратора и смукателя е явно скъсан защото е лепен със силикон. Но все да е , един карбуратор не може да го обърка да не запали , все пак имам още 3 независими един от друг.
                  Явно ще пробвам метода с бутилките , ама първо да успея да го запаля. Някой ми казват сега е студено чакай да се стопли , ама това са простотие , все пак това си е обикновен бензинов двигател и когато и да го бутнеш трябва да запали ако не от първия поне от втория път.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                    Смени си свещите,имах същият проблем с едно Сузуки.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                      Някой има ли информация от къде в България мога да се сдобия с комплект гарнитури и евентуално някой жигльор за карбураторите на тъз пущина.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                        От Бултрако, които са дистрибутори на Хонда в България.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                          Така като чета си мисля , че е много възможно да е позагубил компресия двигателя вече и като поседи по дълго и попресъхнат сегментите не му достига малко. Стандартната болка на този модел са кобилиците на задната глава по принцип. Но те не би трябвало да са причина за лошо палене на студено.
                          За да го запалиш можеш да ползваш стартов спрей или такъв за чистене на карбуратори. Това не отменя чистенето на карбураторите. Синхронизирането им не тти е първа грижа. То има отношение към работата на тихи обороти и в ниски режими. Дърпането на смукача или ръчката за газ на практика прави байпас ... така че
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #14
                            От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                            Проблема на карбураторите е че единия му е отчупено парче от мястото където се хваща гумения маншон на смукателя и затова беше мазано със силикон. На този същия карбуратор му беше протекла и гарнитурата на поплавковата камера. На другия карбуратор проблема е че е счупено едното ушенце в което се вкарва колчето което държи поплавака и е побългарено с една пластина, абе ужас. Този същия карбуратор вътре беше сух а в другите имаше бензин. Също така като тръгнах да развивам жигльорите единия който е май за тихите обороти се отчупи парче от него и не се разви, той си беше и малко усукан де. На някой от тях отгоре мембраната беше мокра , но дали е влага или бензин не съм сигурен. Иначе жигльорите не ми изглеждаха замърсени , оставил съм ги да се киснат в кореселин и няма много боклуци така като гледам , и започвам да се чудя дали наистина проблема със първия старт е в карбураторите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Honda VFR 750 RC24 - не пали

                              След дълъг застой поради липса на време днес най после успях да събудя спящия звяр . Изненада ме колко бързо запали , тъй като както споменах в предния пост карбураторите имаха проблем, намерих още един същия мотор за донор на доста добра цена и го взех като реших да му отворя карбураторите да ги почистя и да ги сложа на моя. До тук всичко добре, но имаше малка разлика новите карбуратори се оказаха явно от малко по нова година на производство защото бяха по големи като размери включително и дроселите. Сложих ги на мястото на старите като за връзка между карбовете и смукателите използвах силиконови маркучи. Та както споменах след монтажа само дадох на контакт за да напълни помпата маркучите и карбураторите и завъртях на стартера , и изненада мотора заработи все едно преди малко си го изгасил. Като на всичкото отгоре от бързане бях забравил да дръпна смукача . И от сега ми започват мъките , пущината държи 3,500 -4000 об на празен ход при положение че смукача е върнат и винта отстрани за регулиране отвора на дроселите е развит до край т.е. и дроселите са затворени до край. Развъртях пилотните винтове на карбовете с по оборот и малко и май май няма голяма разлика , може би леко спаднаха оборотите.
                              Аз ги бях завил до край и ги развих на 2,5 оборота както пише в упътването , и се чудя дали да ги въртя още или не е от тях проблема?
                              Иначе мотора се реже до дупка , като моя оборотомер е до 12хил а стрелка стига до положение където трябва да пише 14-15хил .
                              Като го припомпвам и като върна газта гърми слабо в гърнетата което означава че има богата смес според мен а и си мирише на бензин повече от нормалното.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X