Здравейте колеги , преди месец и нещо си взех мотор Honda VFR750 RC24(Interceptor) по талон 1991год. но този модел се спира от производство към 89някъде. Може да не е точно в ваш стил но си е спорт турист, така че реших хем да ви се похваля хем и да ви питам за проблема му.
Мотора за малкото време в което го карах ми хареса много, добре се държи на пътя и въпреки многото си килограми (210-220) не го усетих като толкова тежък , като изключим момента в който го тикам или изкарвам от гаража
.
Сега по проблема заради и който пускам темата. Мотора студен пали много трудно ако успея да го запаля изобщо, понякога гътам акумулатора без да запали в други случай пали след много въртене. Това е само при първото палене, после когато и да го бутнеш е оса. Аз съм се насочил към карбураторите защото по думите на стария собственик никога не са почиствани и синхронизирани. Почистването мога да го направя, но със синхрона удряме на камък. Ето вчера например му правих малко токовете и реших да го запаля да видя кое как е станало, 3 седмици някъде не беше пален и така и не успях да му чуя гласа защото акумулатора се предаде след бая въртене. Пробвах да го паля със дръпнат смукач и подаване на газ защото си мислех че се дави, пробвах и без газ на същото положение на смукача(средно не до край) и пак нищо, пробвах и без смукач с подаване на газ както докрай така и на "припомпване" отново без успех. И акумулатора взе да се предава. Оставих го за минута две и сложих смукача на средата и без газ завъртях на стартер при което мотора припуква сякаш ще запали но нееее, и така докато не се предаде акумулатора. Насочил съм се към карбураторите защото едно че никога не са почиствани и регулирани и друго че е разбутан винта отстрани който отпуска и опъва жилата и следователно регулира колко да са отворени дроселите.
Та ако и вие смятате като мен че съм се насочил правилно ме насочете към човек в околията на В.Търново или Русе който може да направи ако не почистването то поне реглажа и синхрона след моето почистване.
Мотора за малкото време в което го карах ми хареса много, добре се държи на пътя и въпреки многото си килограми (210-220) не го усетих като толкова тежък , като изключим момента в който го тикам или изкарвам от гаража

Сега по проблема заради и който пускам темата. Мотора студен пали много трудно ако успея да го запаля изобщо, понякога гътам акумулатора без да запали в други случай пали след много въртене. Това е само при първото палене, после когато и да го бутнеш е оса. Аз съм се насочил към карбураторите защото по думите на стария собственик никога не са почиствани и синхронизирани. Почистването мога да го направя, но със синхрона удряме на камък. Ето вчера например му правих малко токовете и реших да го запаля да видя кое как е станало, 3 седмици някъде не беше пален и така и не успях да му чуя гласа защото акумулатора се предаде след бая въртене. Пробвах да го паля със дръпнат смукач и подаване на газ защото си мислех че се дави, пробвах и без газ на същото положение на смукача(средно не до край) и пак нищо, пробвах и без смукач с подаване на газ както докрай така и на "припомпване" отново без успех. И акумулатора взе да се предава. Оставих го за минута две и сложих смукача на средата и без газ завъртях на стартер при което мотора припуква сякаш ще запали но нееее, и така докато не се предаде акумулатора. Насочил съм се към карбураторите защото едно че никога не са почиствани и регулирани и друго че е разбутан винта отстрани който отпуска и опъва жилата и следователно регулира колко да са отворени дроселите.
Та ако и вие смятате като мен че съм се насочил правилно ме насочете към човек в околията на В.Търново или Русе който може да направи ако не почистването то поне реглажа и синхрона след моето почистване.
Коментар