Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиция Рила, Родопите, Сакар, Странджа 2006

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До момента са записани при 4х4 - 22 човека с 10 машини. За ATV-а - двама
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #62
      Таксата пак на мястото на срещата ли ще се дава ?

      Коментар


      • #63
        Добре като сме в група и ще се кара с 20 км.ч. защо GPS е задължителен,че и ако няма таксата скача двойно?
        Густо майна , пътят свърши !!!

        Коментар


        • #64
          Не сте чели внимателно. Всеки който си намери водач (или няколко човека си организират група) плаща ниската такса. Но тогава ние нямаме ангажимента да осигурим автомобил + гориво + водач и храна за да го води...

          И не знам кой е казвал че ще се кара с 20км/ч. Уверявам ви че ще има места на които това няма да е възможно дори и за супер подготвени автомобили и водачи, а на пък на други ще може и много по-бързо.

          Още три ATV-та са записани с което стават 5...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #65
            Колегата се е подвел за 20км/ч от моето мнение за средната дневна скорост, ама тя е за деня, т.е. включва спиранията, които общо взето са половината време за повечето участници та ако не и повече от половината. Всички които имат трип компютър знаят за какво говора, а тези които нямат да си сложат

            Коментар


            • #66
              моя твърде скромен опит показва, че повече от 5 автомобила си е пълна мъка да се движат в пакет и винаги се разпадат на групички...
              например на похода на ЛРЕ зимата се изпогубихме, защото някои колеги видимо изоставаха от темпото на колоната, дори на асфалта
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #67
                Аз съм за групи по 3 максимум 4 коли/мотори. Нагоре ставаме много тромави.

                Примерно 5 коли да имат по 5 спирания, защото на някой му се доходило или иска да си извади нeщо от багажника, или иска да се снима, или иска да напълни вода, или нещо да си огледа по колата/мотора, или иска да звънне телефон, или иска да си смени батериите на нещо, а те са някъде в багажа ........ по 5 мин прави 2часа! Добави и 3 от тези 5 коли да изискват някое козметично ремонтче за по 20-30мин + зареждане на бензин 2 пъти по 30мин за групата и ето ти 4 часа на ден допълнително време за групата, без да смятаме че някой ще закъсва, изостава, дърпа лебетка!!!

                Коментар


                • #68
                  И аз обмислям да карам поне до края на Родопите и после ... на Габрово.
                  Къдрим я една за кръга в Габрово, ама да видим ?!

                  Венци, пиши ме в списъка!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #69
                    Удоволствието е наше Жоро, записан си!
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #70
                      Аз си мисля че този прехо ще бъде една истинска мъка и за учасници,и за организатори.При толкова учасници винаги ще ина недоволни,неразбрали и т.н.
                      За мене добрият вариант е да се публикува маршрута ,точките за почивка, местата за посещение и т.н.Кой как ще стига по маршрута си е негов проблем.Ако някои закъса вече може да му се помогне срещу съответно заплащане.
                      При варианта който обсъждате и цените които сте обявил съм категоричен че няма да учасвувам.
                      Пътешествието като замисъл е чудесно но при този вариант не мога да го приема.
                      Дано не съм прав.
                      Пожелавам на всички приятно искарване.
                      (Така мисля!!!!!!)

                      Коментар


                      • #71
                        Преходът като организация ще бъде като миналогодишният от вр. Ком до нос Емине. Там имаше доста участници и накрая организатори и участници бяхме доволни от резултата, затова няма да сменяме модела през тази година...А като брой машини ще се стремим да не надвишаваме миналогодишната бройка от 25 джипа...

                        Забелязвам обаче, че много хора не разбират в какво се състои основната част от организирането на такъв преход. Първо ние правим прехода по уникален маршрут, който се разработва специално за пътешествието. Това означава хиляди изминати километри преди маршрута да бъде определен. След това още хиляди километри, за да бъдат отстранени проблемните места и след това две седмици преди прехода отново той се преминава по цялата си дължина за проверка дали всички пътища са наред, дали няма отнесени мостове, затворени зони и т.н. Всичко това е съчетано с видео заснемане, анализи и т.н.

                        Това като работа са много, много дни, гориво и време и най-важното всеки един метър от трасето се проверява лично и на място от Събин, за да е сигурно, че може да бъде преминато и че трудността му отговаря на заданието...

                        Ако някой си представя, че 1000км. преход може да бъде направен като се определят няколко места за биваци и се опишат като маршрут много се лъже. Направата на наистина хубаво трасе изисква много време и много хиляди лева вложени в начинанието...

                        Преходът ще има две трасета, едното на места ще е доста екстремно и трудно и за машини и за хора. Затова в никакъв случай не бихме препоръчали индивидуално движение по такива места. Задължително по две или повече машини, за да може да си помагат взаимно.
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #72
                          Въобще не омаловажавам труда който се полага преди едно състезание или поход.Шапка свалям на хората които се наемат с тази трудна и отговорна задача.Пределно ясно ми е че пътя на маршрута се променя не само с дни а с часове.(един хубав дъжд е достатъчен)!
                          Повече от два максимум три джипа в група е достатъчно,като един от всички трябва да е достаъчно добре подготвен.
                          Всеки който учесвува трябва да е достатъчно мотивиран и да е на ясно кава отговорнос поема най малко за себеси.

                          Коментар


                          • #73
                            Имаме желание да се запишем двама от Варна само че сме с камиони-защото джиповете ни не са достатачно подготвени-може ли да участваме и какви ще бъдат таксите за нас с камионите и въобше допускате ли камиони в прехода?Имаме радиостанций,GPS-и и всичко необходимо + други неща които са необходими за камионите.Как се заплаща таксата-на място или с банков превод?

                            Коментар


                            • #74
                              Записани сте, естествено маршрута ще е по-различен за вас на определени места...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #75
                                А каква ще бъде таксата за нас?И кога и как се плаща-на място или предварително и до кога е срока за внасяне на таксите?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                                Зареждам...
                                X