Качвам темата за 2ри път (последен опит). Помолих да изтрият предната.
Този пост се излъчва със седйствието на:
1.Борислав Сянката – човекът, който е пътувал на всякъде, без граници – истиснки адвенчър; НЕОТЛЪЧЕН технически асистент, той ми помогна да си повярвам, че мога!
2. Гошо БМВ/Gixxera (те тия двете думи си вървят заедно и без това) – основен спонсор зa техническа поддръжка (сега си търси Туарег за разходки)
3. c0dy – човека който ме накра да напиша тая простотия, но му бях обещал. (на 2 ракии)
4. НЕ на последно място – жената, че ме изтърпя и като се прибрах беше все още в къщи
Ден 1: От Варна до София 470км.
Работа до 16:00 и газ до София в хотел Спетема, където мотора остана в разградения им двор, но ме успокои това, че моята баба ще я вземат след 3те полски GS-a, които бяха паркирани на същото място. Малко бях разочарован и без надежди вечерта заради дупките по магистралата след Български извор, но хубавото трябваше да предстои. Снмика от хотела към парка.

Ден 2: От София до Пашина вода (Жабляк) 570км
Бях заредил последно на влизания в София предната вечер. На сутринта при минаване на границата ме домързя да заредя на Шел преди КПП-то. Минах граниата и усетих сутрешната хладина от сръбската планина по магистралата към Ниш (около 16 градуса). Както беше лято ми се стори че е октомври месец. Малко след качването на магистралата за Ниш ми светна лампата за резерва на горивото и още един фактор добавен към студа ме събуди по-силно от кафето на хотел Спетема (от автомат с монети....). Спрях да проверя на картата и нямаше бензиностация от КПП-то до Ниш по цялата магистрала, но силно впечатление ми направи няколкото на брой места за отдих покрай магистралата, които видях и бяха направени по европейски тип – направо готини амааа без бензиностанции. Карах известно време с 90 за да пестя гориво, стигнах до Ниш и отбих към окловръстния път, като на първата селска бензиностанция заредих, дори имаха и Wifi! След това поех по пътя за Капаоник. Преди влизане в парка, ако може да се нарече така имаше някакво измислено КПП с един дядо с вид на горски, който събираше такса от 2 евро.

Този дядо ми махна лековато и аз спрях, след като се разбрахме едва едва какво иска от мен (пари) и му дадох той ми връчи една карта на ски курорта. В това време мина една кола покрай мен, на която той махна по същия начин, но пича не го отрази. Май бях аз будалата в ситуацията. Гледката от Капаоник не беше лоша, но не и по красива от нашия Рило-Родопски масив.

На слизане от парка имаше подобно КПП отново с някакъв господин (успокоих се че не съм се прекарал с 2 евро). В близкото градче, заредих гориво и ядох супа от свиснко месо, която по скоро беше свинско с грах, силно разрводнено и с около 20-30грама месо.

Продължих си по пътя и влязох в Черно гора. Там беше отново скучно каране около 100тина км, без особени красоти, докато не стигнах чистата р. Тара, както и завоите покрай нея, които бяха перфектни за по агресивно каране. Реката беше изключително чиста, а на мен ми беше много топло. Имаше хора, които се къпеха и аз едва се сдържах да не се съблека и хвърля в реката за разхлада. Направих няколко снимки и продължих.

Пораздадох газ, накефих се на реката и вече бях спокоен, че не съм тръгнал напразно. Стигнах до моста, който прекосява рекатa и е забележителен.

Направих няколко снимки и тръгнах към Жабляк и черното езеро. Според мапса можеше да се паркира точно до езерото и нямах намерние да вървя, но с нерадост установих че има бариера и входна такса за парка в който се намира езерото. Оказа че имам по 15 минути пеша в посока за да го видя. Оставих мотора и повървях носейки екипа и каската си, видях езерото, което наистина си заслужаваше вървенето с мотоботушите и екипировката в ръка.

Направих няколко снимки и отидох да си търся мястото за спане, което се оказа, че се стопанисва от един господин със селкси дрехи и изглед. Той беше придружен от малки деца(вероятно внучетата му), които тичаха около него. Покани ме в къщата и ме почерпи домашна гроздова ракия за добре дошъл, заедно с домашен кекс с кокосови стърготини и страшно вкусни селски ягоди. Той разбира се си сипа и на него 1 малка ракия за да ми прави компания, разменихме няколко думи след което ми остави шишето на 1/3 пълно и се прибра в неговата къща. След което отидох с мотора да вечерям в близкото заведение, като типичен български моторист отидох по шорти и тениска защото беше на 4км. Когато се стъмни и се прибирах беше под 12 градуса (все пак бяхме в планината) и си гушках мотора докато стигна до къщата с тракащи от студ зъби. Хотела за гости беше разделен на 2 къщи в етно стил. На мен дадоха по-голяма къща с 1 спалня, трапезария, антре, баня и една стая с 3 легла. Аз се разположих в спалнята разбира се на голямото легло. В другата къща се бяха разположили колеги с GS от полша. Когато се прибрах ударих 2 глътки ракия за да се сгрея и легнах да спя.

Край на ден 2
Този пост се излъчва със седйствието на:
1.Борислав Сянката – човекът, който е пътувал на всякъде, без граници – истиснки адвенчър; НЕОТЛЪЧЕН технически асистент, той ми помогна да си повярвам, че мога!
2. Гошо БМВ/Gixxera (те тия двете думи си вървят заедно и без това) – основен спонсор зa техническа поддръжка (сега си търси Туарег за разходки)
3. c0dy – човека който ме накра да напиша тая простотия, но му бях обещал. (на 2 ракии)
4. НЕ на последно място – жената, че ме изтърпя и като се прибрах беше все още в къщи
Ден 1: От Варна до София 470км.
Работа до 16:00 и газ до София в хотел Спетема, където мотора остана в разградения им двор, но ме успокои това, че моята баба ще я вземат след 3те полски GS-a, които бяха паркирани на същото място. Малко бях разочарован и без надежди вечерта заради дупките по магистралата след Български извор, но хубавото трябваше да предстои. Снмика от хотела към парка.
Ден 2: От София до Пашина вода (Жабляк) 570км
Бях заредил последно на влизания в София предната вечер. На сутринта при минаване на границата ме домързя да заредя на Шел преди КПП-то. Минах граниата и усетих сутрешната хладина от сръбската планина по магистралата към Ниш (около 16 градуса). Както беше лято ми се стори че е октомври месец. Малко след качването на магистралата за Ниш ми светна лампата за резерва на горивото и още един фактор добавен към студа ме събуди по-силно от кафето на хотел Спетема (от автомат с монети....). Спрях да проверя на картата и нямаше бензиностация от КПП-то до Ниш по цялата магистрала, но силно впечатление ми направи няколкото на брой места за отдих покрай магистралата, които видях и бяха направени по европейски тип – направо готини амааа без бензиностанции. Карах известно време с 90 за да пестя гориво, стигнах до Ниш и отбих към окловръстния път, като на първата селска бензиностанция заредих, дори имаха и Wifi! След това поех по пътя за Капаоник. Преди влизане в парка, ако може да се нарече така имаше някакво измислено КПП с един дядо с вид на горски, който събираше такса от 2 евро.
Този дядо ми махна лековато и аз спрях, след като се разбрахме едва едва какво иска от мен (пари) и му дадох той ми връчи една карта на ски курорта. В това време мина една кола покрай мен, на която той махна по същия начин, но пича не го отрази. Май бях аз будалата в ситуацията. Гледката от Капаоник не беше лоша, но не и по красива от нашия Рило-Родопски масив.
На слизане от парка имаше подобно КПП отново с някакъв господин (успокоих се че не съм се прекарал с 2 евро). В близкото градче, заредих гориво и ядох супа от свиснко месо, която по скоро беше свинско с грах, силно разрводнено и с около 20-30грама месо.
Продължих си по пътя и влязох в Черно гора. Там беше отново скучно каране около 100тина км, без особени красоти, докато не стигнах чистата р. Тара, както и завоите покрай нея, които бяха перфектни за по агресивно каране. Реката беше изключително чиста, а на мен ми беше много топло. Имаше хора, които се къпеха и аз едва се сдържах да не се съблека и хвърля в реката за разхлада. Направих няколко снимки и продължих.
Пораздадох газ, накефих се на реката и вече бях спокоен, че не съм тръгнал напразно. Стигнах до моста, който прекосява рекатa и е забележителен.
Направих няколко снимки и тръгнах към Жабляк и черното езеро. Според мапса можеше да се паркира точно до езерото и нямах намерние да вървя, но с нерадост установих че има бариера и входна такса за парка в който се намира езерото. Оказа че имам по 15 минути пеша в посока за да го видя. Оставих мотора и повървях носейки екипа и каската си, видях езерото, което наистина си заслужаваше вървенето с мотоботушите и екипировката в ръка.
Направих няколко снимки и отидох да си търся мястото за спане, което се оказа, че се стопанисва от един господин със селкси дрехи и изглед. Той беше придружен от малки деца(вероятно внучетата му), които тичаха около него. Покани ме в къщата и ме почерпи домашна гроздова ракия за добре дошъл, заедно с домашен кекс с кокосови стърготини и страшно вкусни селски ягоди. Той разбира се си сипа и на него 1 малка ракия за да ми прави компания, разменихме няколко думи след което ми остави шишето на 1/3 пълно и се прибра в неговата къща. След което отидох с мотора да вечерям в близкото заведение, като типичен български моторист отидох по шорти и тениска защото беше на 4км. Когато се стъмни и се прибирах беше под 12 градуса (все пак бяхме в планината) и си гушках мотора докато стигна до къщата с тракащи от студ зъби. Хотела за гости беше разделен на 2 къщи в етно стил. На мен дадоха по-голяма къща с 1 спалня, трапезария, антре, баня и една стая с 3 легла. Аз се разположих в спалнята разбира се на голямото легло. В другата къща се бяха разположили колеги с GS от полша. Когато се прибрах ударих 2 глътки ракия за да се сгрея и легнах да спя.
Край на ден 2
Коментар