Този мотор има двойствен характер- на ниски обороти е залъгващо спокоен. Дори и да врътнеш рязко газта в завой, по изпилените софийски улици, не поднася. Мърка тихо и ако го караш до 5000 оборота става да си ходиш за пенсията с него по ризка. Благ и послушен е, прощава грешки и не може да те изненада с някоя дяволия. Това е така, докато не влезе във високите обороти. Тогава се превръща в хулиган. Започва да пищи ужасяващо, събира всички погледи, върти си задницата и ускорява според мен поне на около 85% от ускорението на ЦБР-а. Хубавото е, че се пързаля, най-много до 3-та и то с доста намеса на съединителя. Така че може да те вкара в беля, само ако си я търсиш. Двигателя е толкова добре изпитан и познат, че няма нужда от коментар.
Стойката е по-близо до получопърскта. Тежеста е главно върху задника. Кормилото ми се стори доста височко и дистанцирано от предната гума. Веднага го смених с кросово. Това прехвърли около 10% тежест на ръцете, малко ме приведе напред и сега усещам управлението по-директно. Проблемът с тази модификация е, че кросовото кормило е доста по-широко и затруднява преминаването ми между накои тясно спрели коли. Вероятно ще го резна малко, макар че широкия захват дава по-голям лост и по-лесно мотора се чупи на страни с дърпане и контра завиване. Има нещо странно със седалката. Сякаш е наклонена напред, което те избутва в резервоара, който пък е доста полегат и често се оказвам от части върху него, което е приятно усещане за контрол, близо до кроса, но става болезнено ако влезеш неочаквано в дупка. Според мен изравняването на дунапрена в седалката би решило проблема. Резервоара е много широк и добре изрязан за бедрата. Двигателя си има предпазители , за да не гори краката.
Спирачките ме изненадват приятно. Спира много добре, а и съотношението между достигането на максимална скорост и времето за спиране е в полза на спирачките, в сравнение с ЦБР-а, което го прави по-безопасен.
За дълъг път Хорнета е много удобен. Можеш да си го караш спокойно с около 100 и да се наслаждаваш на природата. Ако трябва да изпревариш една-две предавки надолу го изтрелват с пистарски кик. При бързо каране, спокойно може да поддържа 200км/ч. Максимално вдигнах 225. След 160 км./ч липсата на слюда започва да пречи и е нужно да се скриеш зад километражите, които учудващо добре отправят потока нагоре. В сравнение с ЦБР-а много добро впечатление ми направиха километражите. Понеже са бели и много ясни, само едно кимване надолу, ги запечатва върху ретината ми, без да ми се налага да ги разчитам всеки път.
Излизах вече няколко пъти със старите ми дружки с пистарките. Когато става въпрос за извънградско каране, без магистралата, нямам никакви проблеми да карам редом с тях. Хорнета позволява от круизерска стойка бързо да преминеш към по-пистова, завива много послушно и адекватно, ляга до ръба на гумата без проблем. Изправя се от завоя като пистов.
За града е идеалният мотор. Няма чупливи обтекатели, не харчи много, не е достатъчно привлекателен за крадене. Позволява да му сложиш багажник или раници. Има си кукички за мрежа под дългата седалка, осигурявайки доста място за товар. Под седалката има 4 малки отделения с капацитета на малка бутилка за мин.вода. Чувствам се доста по-защитен на него от пистарката. Сложих му големи тапи, и ако го изпусна нищо няма да му стане. Жена ми казва, че и е по-удобен от ЦБР-а отзад. Мушка се без проблем между колите, даже по-добре от ЦБР-а , защото риска от подхлъзване в рязък тесен завой е по-малък. Ако се наложи да се издърпаш от ситуация , отговаря веднага, стига да си поне на средни обороти. Може би 3-4 зъба в повече на задния пиньон биха му придали още малко рязкост, за още по-агресивно поведение. Иначе оригинално на 2-ра скорост едва се вдига със съединител. За жалост при бързо каране много пищи и хората по улиците се стресират. ЦБР-а се пързаля и ускорява без да привлича толкова внимание.
Окачването е много меко и приятно, което е идеално за дупчестите ни пътища и улици, дори и по паветата на бул. Прага, но при излизане от бърз завой има тенденция към резонанс на волана. За съжеление единствения начин за регулиране на предницата е с визкозитета на маслото и количеството му. Шарнира за задната гума изглежда доста допотопен, но не усещам да се усуква при завои с голяма скорост. Височината е друг плюс. Излизах по черни пътища няколко пъти, никакви проблеми, дори и през доста издълбани ями. Невъзможно е да се мине с пистарка през такива места.
Консумацията на смесено (градски и извън, на високи и ниски, по равно и от двете) ми излиза 6л./100км. (Без каране по магистрала) Обикновенно зареждам за 30лв 12 л. и минавам с тях 200км. като остава и малко резерва.
Видът му предизвиква у мен смесени чувства. От една страна е този руски ретро кръгъл фар и липсата на спойлери. От друга вирнатата опашка, космическата механика на голия двигател и широките пистови гуми. Смених мигачите с диодни, които светят много по-силно и придават по-модерен вид, а също смятам и да му сложа два кръгли фара, като на Триумф, за да стане с по-зловещо излъчване. Иначе за реакцията на околните ме изненада, защото го имам за по-невзрачен, но доста събира погледа по светофарите, за което може би има заслуга и Ремуса, който си беше на него.
Известен плюс, за мен е, че невзрачния му вид преразполага някои не много добре запознати с моторите автомобилисти да започват съзтезание срещу мен, докато с ЦБР-а ми се е случвало много рядко. Хорнета е перфектната скрита лимонка за такива случаи. На края на ниските обороти изглежда все е дно не може повече, две скорости надолу и оставя спортните хечбеци в точка. Все пак това си е добро забавление на връщане от работа, стига да има подходящо място. Дълбокото тъмно синьо е прекрасен цвят за него.
Цена. Специално за 2002 в момента вървят от 4000 до 5000лв.
В резюме:
Практичен мотор подходящ за ходене на работа, разходки през уикенда или спортно каране за забавление и тръпка. Надежден, удобен и послушен. Перфектен за начинаещи и хора търсещи баланса между спокойствието и агресията. Предлага много възможности за модификации и в двете посоки.
ПЛЮСОВЕТЕ:
Практичен
Послушен
Надежден
Бързо ускоряващ
Добре балансиран
Голяма седалка
Изправена стойка
Отчетливи километражи
Няма дрънчащи спойлери, които все да пазиш.
МИНУСИТЕ
Няма настройки на предницата
Няма автоматично отваряне на седалката с пружинка
Няма едно голямо място под седалката, а 4 малки.
Няма централна стойка (това е по-добре за мен, но , за да смажеш веригата ти трябва помощ)
Прекомерен наклон на седалката напред
Висок волан, който те отделя от непосредственото управление
Липса на слюда
Ако човек реши да покара по-бързо в града привлича прекалено много внимание
ПП. източник : http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f...9fc3b84dcb8796
Стойката е по-близо до получопърскта. Тежеста е главно върху задника. Кормилото ми се стори доста височко и дистанцирано от предната гума. Веднага го смених с кросово. Това прехвърли около 10% тежест на ръцете, малко ме приведе напред и сега усещам управлението по-директно. Проблемът с тази модификация е, че кросовото кормило е доста по-широко и затруднява преминаването ми между накои тясно спрели коли. Вероятно ще го резна малко, макар че широкия захват дава по-голям лост и по-лесно мотора се чупи на страни с дърпане и контра завиване. Има нещо странно със седалката. Сякаш е наклонена напред, което те избутва в резервоара, който пък е доста полегат и често се оказвам от части върху него, което е приятно усещане за контрол, близо до кроса, но става болезнено ако влезеш неочаквано в дупка. Според мен изравняването на дунапрена в седалката би решило проблема. Резервоара е много широк и добре изрязан за бедрата. Двигателя си има предпазители , за да не гори краката.
Спирачките ме изненадват приятно. Спира много добре, а и съотношението между достигането на максимална скорост и времето за спиране е в полза на спирачките, в сравнение с ЦБР-а, което го прави по-безопасен.
За дълъг път Хорнета е много удобен. Можеш да си го караш спокойно с около 100 и да се наслаждаваш на природата. Ако трябва да изпревариш една-две предавки надолу го изтрелват с пистарски кик. При бързо каране, спокойно може да поддържа 200км/ч. Максимално вдигнах 225. След 160 км./ч липсата на слюда започва да пречи и е нужно да се скриеш зад километражите, които учудващо добре отправят потока нагоре. В сравнение с ЦБР-а много добро впечатление ми направиха километражите. Понеже са бели и много ясни, само едно кимване надолу, ги запечатва върху ретината ми, без да ми се налага да ги разчитам всеки път.
Излизах вече няколко пъти със старите ми дружки с пистарките. Когато става въпрос за извънградско каране, без магистралата, нямам никакви проблеми да карам редом с тях. Хорнета позволява от круизерска стойка бързо да преминеш към по-пистова, завива много послушно и адекватно, ляга до ръба на гумата без проблем. Изправя се от завоя като пистов.
За града е идеалният мотор. Няма чупливи обтекатели, не харчи много, не е достатъчно привлекателен за крадене. Позволява да му сложиш багажник или раници. Има си кукички за мрежа под дългата седалка, осигурявайки доста място за товар. Под седалката има 4 малки отделения с капацитета на малка бутилка за мин.вода. Чувствам се доста по-защитен на него от пистарката. Сложих му големи тапи, и ако го изпусна нищо няма да му стане. Жена ми казва, че и е по-удобен от ЦБР-а отзад. Мушка се без проблем между колите, даже по-добре от ЦБР-а , защото риска от подхлъзване в рязък тесен завой е по-малък. Ако се наложи да се издърпаш от ситуация , отговаря веднага, стига да си поне на средни обороти. Може би 3-4 зъба в повече на задния пиньон биха му придали още малко рязкост, за още по-агресивно поведение. Иначе оригинално на 2-ра скорост едва се вдига със съединител. За жалост при бързо каране много пищи и хората по улиците се стресират. ЦБР-а се пързаля и ускорява без да привлича толкова внимание.
Окачването е много меко и приятно, което е идеално за дупчестите ни пътища и улици, дори и по паветата на бул. Прага, но при излизане от бърз завой има тенденция към резонанс на волана. За съжеление единствения начин за регулиране на предницата е с визкозитета на маслото и количеството му. Шарнира за задната гума изглежда доста допотопен, но не усещам да се усуква при завои с голяма скорост. Височината е друг плюс. Излизах по черни пътища няколко пъти, никакви проблеми, дори и през доста издълбани ями. Невъзможно е да се мине с пистарка през такива места.
Консумацията на смесено (градски и извън, на високи и ниски, по равно и от двете) ми излиза 6л./100км. (Без каране по магистрала) Обикновенно зареждам за 30лв 12 л. и минавам с тях 200км. като остава и малко резерва.
Видът му предизвиква у мен смесени чувства. От една страна е този руски ретро кръгъл фар и липсата на спойлери. От друга вирнатата опашка, космическата механика на голия двигател и широките пистови гуми. Смених мигачите с диодни, които светят много по-силно и придават по-модерен вид, а също смятам и да му сложа два кръгли фара, като на Триумф, за да стане с по-зловещо излъчване. Иначе за реакцията на околните ме изненада, защото го имам за по-невзрачен, но доста събира погледа по светофарите, за което може би има заслуга и Ремуса, който си беше на него.
Известен плюс, за мен е, че невзрачния му вид преразполага някои не много добре запознати с моторите автомобилисти да започват съзтезание срещу мен, докато с ЦБР-а ми се е случвало много рядко. Хорнета е перфектната скрита лимонка за такива случаи. На края на ниските обороти изглежда все е дно не може повече, две скорости надолу и оставя спортните хечбеци в точка. Все пак това си е добро забавление на връщане от работа, стига да има подходящо място. Дълбокото тъмно синьо е прекрасен цвят за него.
Цена. Специално за 2002 в момента вървят от 4000 до 5000лв.
В резюме:
Практичен мотор подходящ за ходене на работа, разходки през уикенда или спортно каране за забавление и тръпка. Надежден, удобен и послушен. Перфектен за начинаещи и хора търсещи баланса между спокойствието и агресията. Предлага много възможности за модификации и в двете посоки.
ПЛЮСОВЕТЕ:
Практичен
Послушен
Надежден
Бързо ускоряващ
Добре балансиран
Голяма седалка
Изправена стойка
Отчетливи километражи
Няма дрънчащи спойлери, които все да пазиш.
МИНУСИТЕ
Няма настройки на предницата
Няма автоматично отваряне на седалката с пружинка
Няма едно голямо място под седалката, а 4 малки.
Няма централна стойка (това е по-добре за мен, но , за да смажеш веригата ти трябва помощ)
Прекомерен наклон на седалката напред
Висок волан, който те отделя от непосредственото управление
Липса на слюда
Ако човек реши да покара по-бързо в града привлича прекалено много внимание
ПП. източник : http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f...9fc3b84dcb8796