Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Crossrunner VFR800X

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda Crossrunner VFR800X

    Здравейте,

    От известно време гледам този модел, но за съжаление не се предлага в България.
    Ако някой има впечатления от него, ще съм благодарен ако сподели.
    Мотора ще го ползвам предимно за пътешествия, като рядко ще излизам извън асфалта. За града си имам скутер , така че и в града рядко ще го карам.
    Има доста добри предложения в Германия, на малко километри или чисто нов също е вариант.
    Ако някой има впечатления от друга машина, подобен тип, ще се радвам да сподели.
    В момента карам cruiser, което е тотално различен тип мотор.
    Други евентуални варианти са KTM 790 adventure или BMW 850 GS. Казвам евентуални, защото според мен са малко повече off-road, а не толкова пригодени за дъги пътешествия. Или поне аз така си мисля
    Всякакви мнения ще ми бъдат от полза.

    Благодаря на всички включили се

  • #2
    От: Honda Crossrunner VFR800X

    Здравей Колега,

    Имам такъв мотор. С трите куфара и голямата слюда. Много е добър, спокоен двигател с много въртящ момент над 5000 оборота. За мен е съвършен но нямам съпоставка с други мотори от този клас. Ако си от София можем да се разберем да поговорим някой ден на бира.
    Т5
    Crossrunner

    Коментар


    • #3
      От: Honda Crossrunner VFR800X

      Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
      Здравей Колега,

      Имам такъв мотор. С трите куфара и голямата слюда. Много е добър, спокоен двигател с много въртящ момент над 5000 оборота. За мен е съвършен но нямам съпоставка с други мотори от този клас. Ако си от София можем да се разберем да поговорим някой ден на бира.
      И на мен само кросрънъра ми е в главата. Кой модел имаш: до 2015 или след фейслифта с двойния фар? Освен на външен вид знаеш ли по какво друго се различават? Жалко ,че съм ви далече, иначе задължително щяхме да се видим на живо . На тоя мотор съм се качвал доста пъти, но все на изложения( в Букурещ и Истанбул), но все още не съм имал възможността да го карам, ( а МНОГО ИСКАМ ). Преди години имах ВФР 800 и бях СУПЕРДОВОЛЕН от двигателя. Продадох го заради стойката от която ме болеше кръста. Като двигател май не са променяли нищо, а рамата е нова. И още нещо: ВФР 800 е с агренажни колелета, а не с вериги на газоразпределението. И тук ли е така или вече са го променили? До 2015г модела е с по-малък клирънс(поне визуално).Не знам защо упорито не искат да го продават в България. Ако ще се купува нов, вариантът е Букурещ.

      Коментар


      • #4
        От: Honda Crossrunner VFR800X

        Моделите с ангренажни колелета приключват заедно с краят на първите VFR 800(това е машина, която винаги ще ми връща хубави спомени) От 2002-ра при смяната с Vtec моделът, колелетата са заменени с вериги и обтегачи, което е така и до днес.

        Коментар


        • #5
          От: Honda Crossrunner VFR800X

          Бих ти препоръчал да пробваш по-големия vfr1200x crosstourer . Смятам ,че е отлично пригоден за далечни пътешествия.
          Предимствата са : по-голямо предно колело R19, по- добра возия, опция за dct скоростна кутия, кардана предавка, което според мен е супер важно за много дълги пътувания, продава се в България
          Недостатъци съответно са , по- голямото тегло ( около 35/40 кг) по-големия разход на гориво при почти същия обем резервоар с кросрънъра, което значи по- малък пробег с един резервоар.

          Коментар


          • #6
            От: Honda Crossrunner VFR800X

            Кростуръра съм го карал доста(имам приятели с такъв). И градско и 200км извънградско наведнъж. мисля , че той ми е пределно ясен. Интересува ме ТОЧНО кросрънъра, нищо ,че е 800сс.

            Коментар


            • #7
              От: Honda Crossrunner VFR800X

              Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
              Здравей Колега,

              Имам такъв мотор. С трите куфара и голямата слюда. Много е добър, спокоен двигател с много въртящ момент над 5000 оборота. За мен е съвършен но нямам съпоставка с други мотори от този клас. Ако си от София можем да се разберем да поговорим някой ден на бира.
              Здравей,

              Ще се радвам да се видим и да си поговорим
              Ако вече съм го капарирал, още по-добре.
              Другата седмица ще ти драсна на лично, ако нямаш против, че тази нещо съм го закъсал откъм работа.
              А ето и машината дето съм харесал и не ми дава мира от 2 дена Производство 2018 г. 10000 км.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                От: Honda Crossrunner VFR800X

                Здравей,

                В началото гледах и него, но мисля, че за моя начин на каране, средните и по-спокойни мотори по ми допадат.
                Имайки предвид, че и сега карам среден cruiser, около 240 кг. и се чувствам прекрасно, не искам да вземам по-тежък и по-голям мотор.
                Благодаря ти

                Коментар


                • #9
                  ``
                  Последно редактирано от saler; 31-10-19, 06:49.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda Crossrunner VFR800X

                    Ами с кростуръра, няма как сбъркаш според мен, аз също много го харесвам, проучвал съм го за придобиване и само тогава съм се качвал на него за съжаление. Тогава избрах да купя NC- то, но не защото кростуръра ми е харесал по-малко, напротив хареса ми много, има голяма мощност на сравнително ниско тегло, четири цилиндровия двигател е пълен кеф , позицията на седене е повече от удобна, хубаво окачване с удължен ход на амртисьорите с доста вариативни настройки за твърдост . Тоя мотор според мен си пита за дълъг път , но като го нямам в гаража повече от това , за съжаление, не мога да кажа .
                    Успех в проучването и ще чакаме снимки

                    Коментар


                    • #11
                      ``
                      Последно редактирано от saler; 31-10-19, 06:50.

                      Коментар


                      • #12
                        ``
                        Последно редактирано от saler; 31-10-19, 06:51.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda Crossrunner VFR800X

                          Кростуръра е хубава машина, горното мнение е абсолютно вярно. НО...искам РЪНЪР.(не робувам на кубатури, а и ИСКАМ ВЕРИЖНО ЗАДВИЖВАНЕ, а не карданно). Да не обръщаме темата на колегата в сравняване на двата модела,че пак ще се изпишат 100 мнения без НИКАКВА конкретна полза. Просто тоя 800сс двигател ми е легнал на сърцето още от ВФР-а ми и това е. А турър-а е прекрасна машина за пътешествия, особено ако пътуват двама. Ама аз пътувам сам и тия 800сс ми стигат напълно. Кростурърът ми идва и една идея тежък. Не,че ако ми изпадне не бих го взел де , ама..... Не ми се пуска нова тема: Сега излезе едно също много интересно моторче, за което според мен в бъдеще време ще се говори много : ТЕНЕРЕ 700. Като цяло за нас е добре,че тоя клас започна да се пълни, а не като преди да има една африка , едно супертенере и един ГС. И МТ-09 tracer не е за подценяване изобщо, въпреки разните мнения от чели, недочели, разбрали, недоразбрали.Но проблем ми е ,че Кросрънъра в БГ почти не може да се кара преди да си си го купил. Успешен сезон на всички!

                          Коментар


                          • #14
                            ,,
                            Последно редактирано от saler; 31-10-19, 08:01.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Honda Crossrunner VFR800X

                              Първоначално публикуван от Jimm Преглед на мнение
                              Бих ти препоръчал да пробваш по-големия vfr1200x crosstourer . Смятам ,че е отлично пригоден за далечни пътешествия.
                              Предимствата са : по-голямо предно колело R19, по- добра возия, опция за dct скоростна кутия, кардана предавка, което според мен е супер важно за много дълги пътувания, продава се в България
                              Недостатъци съответно са , по- голямото тегло ( около 35/40 кг) по-големия разход на гориво при почти същия обем резервоар с кросрънъра, което значи по- малък пробег с един резервоар.
                              Здравей,

                              И големия беше част от ребуса, но в крайна сметка отпадна: по-широк е от Crossrunner - a, по-висока седалка 850 с/у 815 мм, а аз не съм от най-високите , верига с/у кардан - предпочитам верига и не на последно място е с около 40 кг. по-тежък.
                              Мисля, че за моя стил на каране, средните туръри най-добре ми пасват.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X