Ей я, къде е пролетта - още не е навалял сняг де, като хората - и трябва да реша най-после кво да взимам, че не ме пуска тая краста...
След каране тук-там на някой мотор реших, че не може повече така...
(Доминатор - слаб ми е, стар-бръмчи-дрънчи, Трансалп 650 - и той слаб, Варадеро 1000 - не е моя, тежък, по шосеен,
а Африката, ехх... - ако имаше ABS, по нова и т.н. а, и тука няма кой да ми я поддържа, след 3 години може и да се понауча -
ама нали, новите са с гаранция)
При избора съм се спрял на две марки и "около" 4 модела...
(става въпрос за нови - с вноска и на лизинг естествено) с много дигитални анджаклами, ама кво да правим сега, такива са времената, а и засега няма да тръгвам за Африка - ама то нали знаете - никога не се знае... та така...
на първо четене
Honda NC 700 X или BMW F 700 GS
и тъкмо тогава гледам, че е излязъл през ноември и Honda NC 750 X.
(за него имам предложение за 3 год. изгоден лизинг за 6.700 EUR)
(Honda NC 700 X е под 6 бона)
И четвъртия е BMW F 800 GS -
(пример 2013, 5000 км, на лизинг 9900 Евра - чисто нов е м/у 10 и 11 бона според екстрите)
ето ги данните на първите два:
Daten und Messwerte
*MOTORRAD-Messungen; **Herstellerangabe
Другите два:
BMW F 800 GS
Die Daten:
Motor Zweizylinder-Viertakt/Reihe
Hubraum 798 cm³
Kraftübertragung Sechsganggetriebe/Kette
Leistung 63 kW (85 PS) bei 7500/min
Max. Drehmoment 83 Nm bei 5750/min
Bremse vorn Doppelscheibe (Ø 300 mm)
Bremse hinten Scheibe (Ø 265 mm)
Reifen vorn 90/90-21
Reifen hinten 150/70-17
Federweg vorn/hinten 230/215 mm
Tankinhalt 16 Liter, Super
Farben Orange/Schwarz, Weiß
Wartungsintervalle 10000 km
Preis 9980 Euro plus Nebenkosten
Die Messwerte:
Höchstgeschwindigkeit (Werksangabe) 204 km/h
Beschleunigung 0−100 km/h 4,0 sek
Durchzug 60−140 km/h 9,4 sek
Gewicht vollgetankt 207 kg
Zuladung 236 kg
Verbrauch Landstraße 5,0 l/100 km
Preis 10150 Euro
Preis Testmotorrad** 11500 Euro
**inkl. ABS (710 Euro), Hauptständer (120 Euro), Bordcomputer (145 Euro), Heizbare Griffe (195 Euro), LED-Blinkleuchten weiß (95 Euro), Gepäckbrücke (85 Euro)
за Honda NC 750 X още няма, много данни, но и от снимките са ясни някои от допълнителните +ве
и за 4 мотора има достатъчно приспособления, екстри и гъдели... но засега ще мина с основните...
чисто ценово предимството е за Honda, това, че съм в страната на BMW е друг +
засега съм 50%- на 50%
от март почвам тестовете- записъл съм се вече -
знам, че като покарам и ще избера - или "моят" мотор ще ме избере - каква сладка дума
ама дотогава всяко ваше мнение и аргументи биха били позезни.
Предварително благодаря!
И обещавам да почерпя догодина с немска бира всички отзовали се по списък
(Владич ще отговаря за бара)
И ЧНГ - 2014! Нова година - нов мотор!
След каране тук-там на някой мотор реших, че не може повече така...
(Доминатор - слаб ми е, стар-бръмчи-дрънчи, Трансалп 650 - и той слаб, Варадеро 1000 - не е моя, тежък, по шосеен,
а Африката, ехх... - ако имаше ABS, по нова и т.н. а, и тука няма кой да ми я поддържа, след 3 години може и да се понауча -
ама нали, новите са с гаранция)
При избора съм се спрял на две марки и "около" 4 модела...

(става въпрос за нови - с вноска и на лизинг естествено) с много дигитални анджаклами, ама кво да правим сега, такива са времената, а и засега няма да тръгвам за Африка - ама то нали знаете - никога не се знае... та така...
на първо четене
Honda NC 700 X или BMW F 700 GS
и тъкмо тогава гледам, че е излязъл през ноември и Honda NC 750 X.
(за него имам предложение за 3 год. изгоден лизинг за 6.700 EUR)
(Honda NC 700 X е под 6 бона)
И четвъртия е BMW F 800 GS -
(пример 2013, 5000 км, на лизинг 9900 Евра - чисто нов е м/у 10 и 11 бона според екстрите)
ето ги данните на първите два:
Daten und Messwerte
Honda NC 700 X |
BMW F 700 GS |
|
Motor |
||
Bauart | Zweizylinder-Viertakt- Reihenmotor |
Zweizylinder-Viertakt- Reihenmotor |
Einspritzung | Ø 36 mm | Ø 46 mm |
Kupplung | Mehrscheiben-Ölbadkupplung | Mehrscheiben-Ölbadkupplung |
Bohrung x Hub | 73,0 x 80,0 mm | 82,0 x 75,6 mm |
Hubraum | 670 cm³ | 798 cm³ |
Verdichtung | 10,7:1 | 12,0:1 |
Leistung | 35,0 kW (48 PS) bei 6250/min | 35,0 kW (48 PS) bei 7000/min |
Drehmoment | 60 Nm bei 4750/min | 60 Nm bei 5000/min |
Fahrwerk | ||
Rahmen | Gitterrohrrahmen aus Stahl | Gitterrohrrahmen aus Stahl |
Gabel | Telegabel, Ø 41 mm | Telegabel, Ø 41 mm |
Bremsen vorne/hinten | Ø 320/240 mm | Ø 300/265 mm |
Assistenzsysteme | Verbundbremse, ABS | ABS |
Räder | 3.5 x 17; 4.5 x 17 | 2.50 x 19; 3.50 x 17 |
Reifen | 120/70 ZR 17; 160/60 ZR 17 | 110/80 19; 140/80 17 |
Bereifung | Metzeler Roadtec Z8 Interact, vorn „E“ |
Bridgestone, vorn BW 501 „G“, hinten BW 502 „G“ |
Maße und Gewicht |
||
Radstand | 1540 mm | 1562 mm |
Lenkkopfwinkel | 63,0 Grad | 64,0 Grad |
Nachlauf | 110 mm | 95 mm |
Federweg vorne/hinten | 154/150 mm | 170/170 mm |
Sitzhöhe* | 825 mm | 830 mm |
Gewicht vollgetankt | 226 kg | 218 kg |
Zuladung* | 201 kg | 218 kg |
Tankinhalt/Reserve | 14,1 Liter | 16,0/4,0 Liter |
Service-Intervalle | 12000 km | 10000 km |
Preis |
5990 Euro | 8750 Euro |
Preis Testmotorrad | 7872 Euro | 10515 Euro |
Nebenkosten | 265 Euro | 390 Euro |
Leistungsreduzierung 48 PS | Serie | Bei Neukauf ohne Aufpreis |
Drosselung | Serie | Drosselklappenanschlag |
Führerscheinaktion 48 PS | 10 % (ausgelaufen) | 1000 Euro |
MOTORRAD-Messwerte |
||
Höchstgeschwindigkeit** | 160 (163*) km/h | 165 (170*) km/h |
Beschleunigung | ||
0-100 km/h | 5,5 sek | 6,0 sek |
0-140 km/h | 12,3 sek | 13,2 sek |
Durchzug | ||
60-100 km/h | 7,7 sek | 5,4 sek |
100-140 km/h | 14,5 sek | 8,3 sek |
Verbrauch Landstraße | 3,2 Liter | 3,8 Liter |
Reichweite Landstraße | 441 km | 421 km |
Другите два:
BMW F 800 GS
Die Daten:
Motor Zweizylinder-Viertakt/Reihe
Hubraum 798 cm³
Kraftübertragung Sechsganggetriebe/Kette
Leistung 63 kW (85 PS) bei 7500/min
Max. Drehmoment 83 Nm bei 5750/min
Bremse vorn Doppelscheibe (Ø 300 mm)
Bremse hinten Scheibe (Ø 265 mm)
Reifen vorn 90/90-21
Reifen hinten 150/70-17
Federweg vorn/hinten 230/215 mm
Tankinhalt 16 Liter, Super
Farben Orange/Schwarz, Weiß
Wartungsintervalle 10000 km
Preis 9980 Euro plus Nebenkosten
Die Messwerte:
Höchstgeschwindigkeit (Werksangabe) 204 km/h
Beschleunigung 0−100 km/h 4,0 sek
Durchzug 60−140 km/h 9,4 sek
Gewicht vollgetankt 207 kg
Zuladung 236 kg
Verbrauch Landstraße 5,0 l/100 km
Preis 10150 Euro
Preis Testmotorrad** 11500 Euro
**inkl. ABS (710 Euro), Hauptständer (120 Euro), Bordcomputer (145 Euro), Heizbare Griffe (195 Euro), LED-Blinkleuchten weiß (95 Euro), Gepäckbrücke (85 Euro)
за Honda NC 750 X още няма, много данни, но и от снимките са ясни някои от допълнителните +ве
и за 4 мотора има достатъчно приспособления, екстри и гъдели... но засега ще мина с основните...

чисто ценово предимството е за Honda, това, че съм в страната на BMW е друг +
засега съм 50%- на 50%
от март почвам тестовете- записъл съм се вече -
знам, че като покарам и ще избера - или "моят" мотор ще ме избере - каква сладка дума
ама дотогава всяко ваше мнение и аргументи биха били позезни.
Предварително благодаря!
И обещавам да почерпя догодина с немска бира всички отзовали се по списък

(Владич ще отговаря за бара)
И ЧНГ - 2014! Нова година - нов мотор!
Коментар