Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Honda Hornet 919

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Honda Hornet 919

    Здравейте колеги

    бихте ли ми дали съвет за този мотор. Мисля че и визуално и технически най ми пасва от всички в неговия клас. Проблема обаче е следния. До сега съм карал единствено кросови мотори, какви ли не марки кубици и модели, но нямам опит с шосето. Няколко човека ми казаха че за 1ви мотор 919 би ми било много и ми препоръчват да започна с хорнет 600. Но аз си мисля че 600 бързо ще ми омалее и пак ще почне едно търсене. А и все пак 919 не е пистарка със 150 коня. Другото кофти на 600 е че не е много за дълги преходи и при висока скорост гори повече от 900. Спрял съм се на хорнет понеже максимално ме устройва като универсалност. Става и за градско и за работа и за леки преходи и за по дълги такива ако се сложи спойлерче, и за спортно каране. Изобщо какви съвети бихте ми дали за този мотор.

    А това което съм харесал е тази обява. Ако знаете нещо конкретно за продавача или моторите, споделяйте.

    http://motori.cars.bg/m32155

    Благодарности !!!
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

  • #2
    От: Съвет за Honda Hornet 919

    Ако мотора е читав освен на външен вид не му мисли. Не се лъжи с 600. Този си е много добър за първи на шосе, защото все пак караш мотори и не е като да не знаеш как става. На шосето бързо се свиква.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Honda Hornet 919

      Ако можеш пробвай и двете кубатури. Хорнетите са беззпроблемни нашини, има много слюди за модела и на добри цени.

      Не знам какъв тип ездач си но мое мнение е, че за хорнета повече от 600 кубика 102 кс не са ти необходими.
      Т5
      Crossrunner

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Honda Hornet 919

        Аз като една черна станция да попитам, сигурен ли си, че искаш редова 4-ка? Поведението на тези двигатели е пълна противоположност на ендурата и кросовите.

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Honda Hornet 919

          Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
          Аз като една черна станция да попитам, сигурен ли си, че искаш редова 4-ка? Поведението на тези двигатели е пълна противоположност на ендурата и кросовите.
          Ха ха, добре адаш. Аз ако знаех какво искам нямаше да пиша тук. Какво точно имаш в предвид за редова 4-ка ?
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Honda Hornet 919

            Краси нека да напиша и аз нещо което знам за тези машини.
            Мотора който си избрал е един прекрасен мотоциклет за кратки разстояния и дистанции, двигателя е на базата на 919 използван в ЦБР мотортите на Хонда до 99г. един от най здравите може би и затова не случайно му казват стънт монстър. Много идиото устойчив и дефорсиран спрямо другите представители в своят клас. Двигателя в ЦБР е 136 коня (133к.с някъде) но е напълно достатъчен защото мотоциклета компенсира от тегло и съотношението к.с - кг. е отлично за мотоциклет от онази епоха. Минуса на Хорнета е липсата на слюда над фара, при скорости над 120км/ч започва да става неприятно, да има хора които си карат с по 190км/ч и казват че няма грижи но според мен изобщо не е така, нейкед моторите не са за такива скорости дискомфорта си е ужасен. Мотоциклета няма нужда от демфер, ъгъла на предницата е достатъчен за да се неутрализират вибрации при по високи скорости и го няма това олекване на предницата типично при Сузи . Гори малко като се кара леко, при здрава ръчка си погорва и заради лошата аеродинамика. Обаче двигателя е перфектен за нормално и спокойно каране, части за него бол, и-бей е зарит от части за този тип двигател. Според мен най силният рестриктор на мощността е в електрониката но може и в карбураторите(не съм чел точно за тези Хорнети) 600куб. няма да ти умалее защото си има запас от мощност достатъчно. Но по добрият двигател е 919 от двата. Ако се сетиш още нещо питай.

            П.С Сега се сетих че Хондичката си обича хубави свещи и масло
            Който оцелее ще закусва!

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Honda Hornet 919

              Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
              Ако можеш пробвай и двете кубатури. Хорнетите са беззпроблемни нашини, има много слюди за модела и на добри цени.

              Не знам какъв тип ездач си но мое мнение е, че за хорнета повече от 600 кубика 102 кс не са ти необходими.
              Определено нямам нужда от повече от 100 коня, но не е там проблема. Притеснението ми идва от това че всички които карат на дълги маршрути, използват машини в литровия и нагоре диапазон. Може би 600-ката работи на високи обороти, консумира повече тогава, може би става слаба при наличие на багаж и 2ри човек.
              Друг е въпроса за неприятното усещане при скорости над 120, но мисля че с една добра слюда която да използвам като тръгна на дълги дистанции може да се преодолее този проблем. А и все пак мисля в някаква перспектива. Ако взема 600 винаги ще си мисля за по-големия брат. С 919 мисля че още много години напред ще си е актуален и много тачен мотор (де да беше така и с кросовите ) Както се казва хляб и вода не иска като стои в гаража
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Honda Hornet 919

                Има още нещо,което не виждам да се отчита(а според мен трябва).В Бг..иди-ела...къде спираме на стоп-палки , къде не . Знаем си камерите и хубавите пътища дето може да се кара 140+ км/ч. На вън обаче такива скорости са САМО И ЕДИНСТВЕНО за магистрала. По всички останали пътища ( а особено по красивите, които на пътните карти са обикновено в жълто и бяло) скоростите са доста по- ниски и от скромните ми наблюдения с повече от 100 РЯДКО СЕ КАРА. Имам и 500 кубиков гол мотор- Кава ЕР-5 и наблюденита ми са , че до 90 км/ч е перфектно и без слюда , но със 100+км/ч дори и със слюда(имам такава на моторчето) голият мотор си е гол и си духа.500куб.см определено Е МАЛКО (особено за далечни пътувания), но си зависи и от двигателя де.
                Ти вече си си избрал мотор и май не трябва да го пиша това , но .......Преди няколко дена карах Сузуки GSX-F 650. (спорт-турист с малко пластмаси). Рядко разпространен и май доста нов. Тоя дето го карах е 2010г.. Очарован съм!!! Хем не е тежък(за града супер), хем стойката ти сравнително изправена( за дълго пътуване без умора), хем си скрит и не духа изобщо(със 190 не усетих вятъра), хем е на 14 000 оборота и динамиката е перфектна(идва ми малко слаб обаче...към 85 коня е). Но Хорнетът е гол и усещането е друго . Всичко е компромис , зависи на кое искаш да наблегнеш. Голите на Хонда са Хорнет, на Сузуки -Бандит и Gsr(също доста нов).
                Бойко правилно ти каза...с асфалта ще свикнеш по- бързо от колкото си мислиш. Максимум 2 дена и вече усещането ти за мотор ще е според това какъв си като личност...в състояние ли си да караш дълго време спокойно с 90км или скоростта на колите те нерви ( като мен) и ...тогава 600 ще ти умалее за седмица.
                Ако сам не си отговориш на въпроса , тук никой няма да може да ти помогне.
                Успех в търсенето!(ебаси приятното занимание)
                Последно редактирано от egerchev; 12-10-12, 17:19.

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за Honda Hornet 919

                  Карал съм Хорнет 600, не е лошо моторче, просто визуално, не ми харесва. Иначе е сравнително лекичко, добре се държи. 600 ми идва адски мудно в ниските в сравнение с Ямахата ми, иначе във високите като се развърти върви. 919, не знам как ще е, предполагам, няма да е като 600то.
                  Ако е машина, нека бъде немска!
                  XJR 1200
                  ETZ 150
                  Kawasaki Ninja ZX10R

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Honda Hornet 919

                    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                    Ха ха, добре адаш. Аз ако знаех какво искам нямаше да пиша тук. Какво точно имаш в предвид за редова 4-ка ?
                    Ами, редовия двигател, особено пък 600, е като двутактова 125-ца. Не се ли показват клапани от капака и да хвърчат бутала през ауспуха не върви. Сега, всички собственици на такива ще ме емнат, че въобще не съм прав, ама аз съм дебелокож и ще издържа.

                    Затова ако ще е гарга да е V-образна. Не знам дали има по-приятен мотор за каране от 1000-кубикова V-2-ка. Аз му викам все едно караш турбо дизел, автоматик. На която и предавка да си, с каквато и скорост, като му дадеш газ и се изстрелва. По завои е много забавно, особено ако пред теб има някоя "пила" (щото звуците, които издава, за да насмогне да поддържа обороти на мен поне са ми смешни).

                    А надявам се си взел предвид, че поддръжката на голЕм шосеен мотор няма нищо общо с тази на горския. Гумите са х2-х3. Свещите също. Забрави с 5л туба масло да караш няколко сезона, и т.н. Не те отказвам, просто те информирам

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Honda Hornet 919

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      Определено нямам нужда от повече от 100 коня, но не е там проблема. Притеснението ми идва от това че всички които карат на дълги маршрути, използват машини в литровия и нагоре диапазон. ...
                      Всички? Сигурен ли си?
                      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Honda Hornet 919

                        Това е много добър модел, щом си го харесал вземай, няма да съжаляваш. Във всички отношения е по-добре от 600-ката, особено ако става въпрос за по-дълги пътувания или с двама и багаж. Ако досега не си имал мотор със спойлери, липсата на такъв няма да ти прави впечатление. Аз досега колкото пъти съм слагал слюда, издържам няколко месеца и я махам и си ми е най-добре без такава. Последната даже беше от скъпите и ме е яд че дадох толкова пари... Тези мотори са предназначени да се карат "голи".

                        п.п. Хорнет 900 е само инжекцион, няма карбуратори. В байкърз имa добро ревю на един колега, както и сравнение със 600-ка, http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=42612

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Honda Hornet 919

                          Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
                          Ами, редовия двигател, особено пък 600, е като двутактова 125-ца. Не се ли показват клапани от капака и да хвърчат бутала през ауспуха не върви. Сега, всички собственици на такива ще ме емнат, че въобще не съм прав, ама аз съм дебелокож и ще издържа.

                          Затова ако ще е гарга да е V-образна. Не знам дали има по-приятен мотор за каране от 1000-кубикова V-2-ка. Аз му викам все едно караш турбо дизел, автоматик. На която и предавка да си, с каквато и скорост, като му дадеш газ и се изстрелва. По завои е много забавно, особено ако пред теб има някоя "пила" (щото звуците, които издава, за да насмогне да поддържа обороти на мен поне са ми смешни).

                          А надявам се си взел предвид, че поддръжката на голЕм шосеен мотор няма нищо общо с тази на горския. Гумите са х2-х3. Свещите също. Забрави с 5л туба масло да караш няколко сезона, и т.н. Не те отказвам, просто те информирам

                          Аз и затова съм се насочил към 900, защото с 600 мисля че съм винаги в червената зона. Относно V-то може би наистина е добро, но просто хорнета много ми допада като визия, функционалност, стил и т.н. Не че не бих карал едно такова, ама мисля че е твърде брутално , VTR 1000 SP2
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda-vtr-1000-sp2-01.jpg
Прегледи:1
Размер:38.0 КБ
ID:5416643

                          По отношение на вятъра, сигурно сте прави, но дългите пътешествия надали ще се преобладаващи. Нещо не ми се кара облечен мотор който прилича на капсула за подобряване на максимални скорости. Голото си има някакъв много особен чар
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за Honda Hornet 919

                            Аз тука виждам един потенциален бъдещ собственик на фазер 1000 . стойката е като на хорнета .цената като на хорнета + абсолютно неразрушим двигател 145 коня, по добра ветрозащита, възможност за поставяне на стойки с куфари или дисаги

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за Honda Hornet 919

                              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                              Аз и затова съм се насочил към 900, защото с 600 мисля че съм винаги в червената зона. Относно V-то може би наистина е добро, но просто хорнета много ми допада като визия, функционалност, стил и т.н. Не че не бих карал едно такова, ама мисля че е твърде брутално , VTR 1000 SP2
                              [ATTACH=CONFIG]503375[/ATTACH]

                              По отношение на вятъра, сигурно сте прави, но дългите пътешествия надали ще се преобладаващи. Нещо не ми се кара облечен мотор който прилича на капсула за подобряване на максимални скорости. Голото си има някакъв много особен чар
                              Абе, пробвай едно Сузуки SV650 и не се занимавай с глупости.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X