Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

    Здравейте колеги!
    1. Събирам информация, мнения от 1-ва ръка.
    2. И търся да купя много запазена Honda, евентуално от моделите CBF1000, Varadero, Transalp, дори евентуално VFR. Бих разгледал всякакви предложения, вкл. и за бартер. Ако имате нещо предвид - предлагайте.
    3. Приемам с благодарност и мнения, съвети за експлоатацията и поддръжката на тези машини.
    Предварително благодаря на всички, които биха отделили от времето си за препоръки, предложения, насоки, съвети и т.н.
    Надявам се и темата да не е общо продължение на За/Против тази или онази марка - затова и уточних в заглавието за какво става въпрос.

  • #2
    От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

    Мислех да ти пиша лично съобщение, но ще пиша в новата тема.

    В неделя, 22 юли съм свободен и ако проявяваш интерес и имаш възможност можеш да прескочиш до Дупница. Мисля да ти предоставя моето Варадеро да направиш тест и да придобиеш представа за този мотоциклет, ако ти пасне може и да се договорим.

    Ако не го одобриш ще те заведа да изпробваш и CBF1000, ако и той не ти пасне има в една мотокъща по-новото Варадеро с 6 скорости и инжекционн.
    Абе въобще мога да те разведа да разгледаш всички мото къщи.
    Аз живея в с.Яхиново , общ.Дупница, тел 0898623323.

    П.П Искам да знаеш, че нямам нищо общо с бизнеса с авто и мото.


    Коментар


    • #3
      От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

      Благодаря много, колега! Супер предложение! И ще се възползвам от него, но ако е възможно, след 1-2 седмици. За пореден път се убеждавам, че има много читави хора в този форум.

      Коментар


      • #4
        От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

        Няма проблем, ще договорим друга дата.
        Поздрави!

        Коментар


        • #5
          От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

          Иво,възползвай се от предложението на Наков - не всеки си дава мотора за проба .
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • #6
            От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

            Здравейте колеги! Търся нещо по-евтино: Доминатор, Трансалп или нещо подобно - до 2000 - 2500 лв. Свиркайте за нещо по-запазено и гледано.

            Коментар


            • #7
              От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

              Спрях се на Трансалпа - цената е прилична, състоянието добро.Намерих темата за Трансалп - почвам да чета. Благодаря за всяко мнение предварително!
              Последно редактирано от ivied; 16-09-12, 20:03.

              Коментар


              • #8
                От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                Обаче кво се оказа:
                Малко ми малее Трансалпа и искам да огледам и други модели. Цитат от друга тема:
                Мнение на ВладиЧ
                ..Много е важен и "фън" фактора при покупката на мотоциклет. Мотора не е само двигател, тегло и конски сили!

                Абсолютно вярно... Обаче, като нямам толкова опит и като моторите, на които съм се спрял ги няма дори и в един град - освен София сигурно - тогава?!
                На мен не ми трябва само за асфалт 50% и 50 % за черно, в смисъл, без кал и крос...
                Лек - чак няма как -
                но
                приемливо тежък,
                достатъчно мощен,
                да минава през дупки,
                да е достатъчно еластичен, за да изпреварва с над 120...
                И 160 да не са му проблем...
                и камъчетата и прахта да не са спирачка и дотук...

                Дуракоустойчив и непретенциозен (щото наблизо няма майстори) и същевременно запазен и неучукан... без намеси "направи си сам"...
                Африка (търся евентуално от последните години)
                или Трансалп (макар, че ми идва малко нисичък, е, не съм го карал и 100 км. а, и кой точно 600 или 650 см2 - двигателя на Африката ли е), Варадеро
                или Супер Тенере
                или V - Storm-a ...
                за GS (а, и кой от всичките) не съм сигурен още, че за мен е финансово неоправдана инвестиция, а не съм и карал всичките, за да реша кой точно е моя...

                + това, че тези които гледах са меко казано "скрити лимонки" трябва си инвестиция - поне още 1-2 бона за да се стегнат и оправят, освен първоначалните 3 бона...
                Дори и при "по-скъпите" (от 5 нагоре) е същото... и кво? Един приятел все ми повтаря: "Не ти трябва скъп мотор за начало, а и в България са по-евтини..."
                Като знам, колко е налял в неговия Доминатор и VFR...?! Е, кво му е евтиното - аз и не търся непременно евтин, а... на добра цена - добър мотор просто...
                Ами то излиза като при джамбазите от Горубляне... Значи остава Германия и евентуално Англия...
                Или бих взел от човек от форума тук. на когото имам доверие, ама вие всичките вече си имате, квото ви трябва и нямате нищо за продажба = нещо читаво...

                + цитат от ВладиЧ
                "Покупката на мотоциклет в България в последно време се е превърнало в изключително несигурно и опасно нещо!
                1 - Защото почти няма мотор за продажба на който да не му е баран и въртян километража. Това се смята за нещо, като стандартна процедура в България.
                2 - Много често откровено се лъже за годината на производство и се "подмладява" мотора с няколко години.
                3 - Повечето от моторите за продажба, (обикновено обявени, като перфектни) са всичко друго, но не и перфектни. Има даже пълни батали и тотални гробове, когато отидеш да ги видиш на място, но за които са качени някакви лъскави снимки за продажба.
                4 - Много голямо количество крадени мотори се продават в България, регистрирани и на вид напълно законни, до момента, в който решиш да го пререгистрираш, светне на компютъра на КАТ в червено, и ти го конфискуват.
                Миналата седмица това се случи на един мой приятел и той изгоря с 9000 лева. Купи модел 2009 година КТМ 530 ЕКС. Регистриран със софийски номер, всичко точно, внос от Англия, до момента, в който отиде да го регистрира в Пазарджик и конфискуваха мотора. Сега е открил първият собственик в Англия, който е купил чисто нов този мотор и се опитва да разбере, какво точно става и защо.
                Знаете, предполагам и за Африката, която аз продадох през лятото на 2011 година на едно момче от Варна. Когато той отиде да го регистрира във Варна прибраха мотора, защото бил краден в Гърция, (забележете) през февруари същата тази 2011 година. Как успяха да го откраднат точно тогава никой не можа да разбере, (въпреки следствието), след като аз го карах и регистрирах този мотор още от 2008 година, а този преди мен го беше регистрирал и караше от 2002... Този във Варна изяде дървото и повече от половин година му късаха нервите и стоя без мотор. Така че, това че мотора е регистриран в България има регистрационен номер, голям и малък талон, и документи не е никаква гаранция, че няма да загазиш, след като го купиш.
                Та поради тези причини и аз бях "на тръни" до като регистрирах БМВ-то, което купих регистрирано в Стара Загора, което година преди това е било внесено от Италия в България. Всичко беше о,кей в този случай, така че има свястни, честни и точни хора в тази наша ошмулена държава, но по-добре да не се разчита точно на това.
                И още за един фрапиращ случай ще ви разкажа...
                Коце Хаджийски собственика на хотел Силивряк в Триград. Много хора тук от форума го познават. Пещерняк и моторджия. Купува чисто нов КТМ, който държи пред хотела си в Триград. Една сутрин става и мотора му го няма. Той обаче имал монтирана камера, за която явно крадците не са знаели, на която ясно се вижда, как един благоевградски бус пристига през нощта, а двама хубавци качват в него мотора на Коцето и си заминават, ни лук яли, ни лук мирисали. Най-фрапиращото, е че тези двамата (баща и син) няколко пъти са отсядали в хотела през различни години, и изобщо били "наши хора" за местните. Благодарение на записа и камерата мотора е намерен в Благоевград с пренабити номера, вече готов за продажба. Естествено в момента Коце е без мотор, защото това е веществено доказателство по делото. Дали ще му го върнат, и кога не се знае, като се има в предвид, какво е, и колко е бързо правосъдието в България. "
                Последно редактирано от ivied; 28-10-12, 16:43.

                Коментар


                • #9
                  От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                  Та отново започвам по тези критерии:
                  "Минимум два цилиндъра.
                  Голям резервоар, който позволява минимум поне 350 км автономност.
                  Изправена, удобна стойка и седалка, а не лягане напред, или назад при движение.
                  Наличие на преден щит, за защита от вятър и дъжд.
                  Наличие на роубари за защита при падане и тесни места.
                  Голям ход на амортисьорите и от там по-мека возия.
                  Възможност за возене на повече багаж, (евентуално куфари).
                  Защитни кори под двигателя по възможност не пластмасови.
                  Нисък разход.
                  Евтина и рядка поддръжка.
                  По възможност капли със спици и вътрешни гуми, а не ляти джанти.
                  По-голям клиренс и по възможност по голям диаметър (цолаж) на предната гума, което дава по-голяма проходимост на черно.
                  Това са критериите за мотоциклети за дълги пътувания и дълги пътешествия и то не само по магистрали. Не са много моделите, които покриват тези изисквания..."

                  Та кои са моделите, които покриват тези критерии?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                    Извинявай човек , ама във всяка тема да пишеш едно и също.......НИТО МАРКИТЕ И МОДЕЛИТЕ МОТОРИ ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ, НИТО ОТГОВОРИТЕ НА ПИШЕЩИТЕ.Не искам да те обиждам , но....АКО САМ НЕ ЗНАЕШ КАКВО ИСКАШ, НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ТИ ГО КАЖЕ.Всъщност ти знаеш какво искаш, а аз не мога да разбера какво очакваш да чуеш още.ИЗВИНЯВАЙ ОЩЕ ВЕДНЪЖ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                      Вземи си една Африка и .... ще отговаря на всичките ти изисквания!
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                        Благодаря за мненията. А и критиката е конструктивна.
                        Проблема е, ако изобщо това може да се нарече проблем е, (защото един умен народ казва, че не е проблем това, което може да се реши с пари)
                        та... няма наблизо (с изключение на София) поне 5 мотора от различните марки, които да пробвам и след това да избера...
                        + това, че на практика почти няма разлика между тези за 2-3-4 бона... т.е. скрити лимонки. *Ако бъркам нямам против да ме поправите

                        "1 - Защото почти няма мотор за продажба на който да не му е баран и въртян километража. Това се смята за нещо, като стандартна процедура в България.
                        2 - Много често откровено се лъже за годината на производство и се "подмладява" мотора с няколко години.
                        3 - Повечето от моторите за продажба, (обикновено обявени, като перфектни) са всичко друго, но не и перфектни. Има даже пълни батали и тотални гробове, когато отидеш да ги видиш на място, но за които са качени някакви лъскави снимки за продажба.
                        4 - Много голямо количество крадени мотори се продават в България, регистрирани и на вид напълно законни, до момента, в който решиш да го пререгистрираш, светне на компютъра на КАТ в червено, и ти го конфискуват."

                        айде, за точка 4 може да приемем, че се отнася евентуално за по-скъпите мотори, но тогава кръга се затвяря отново до това, че
                        няма разлика между тези за 2-3-4 бона
                        *Ако бъркам а и вече почти знам кво искам, нямам против да ме поправите. (Трансалп 650) По принципа на изключването на останалите като шосейни.
                        Последно редактирано от ivied; 30-10-12, 23:15. Причина: Трансалп 650

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                          Ами вчера гледах в магазин на Светльо( Мотомания ) в Дупница са вкарали Трансалп 650 и Vstrom 650. Ако имаш интерес потърси в нета има сайт на магазина и телефони.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                            Вземи си една Африка и .... ще отговаря на всичките ти изисквания!
                            Аха!
                            Хора които много разбират на мен ми казаха:
                            Ендуро.
                            Африка.
                            Понеже се разбра, че моя случай е "първи мотор", се каза - " ТА ", придружено с неща от рода на - "ТА стар няма", "ТА счупен няма" и др. такива.
                            И излезнаха прави - 89г. - неразрушима гад.
                            Па нека са му връщали километрите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Honda CBF1000, Varadero, Transalp, VFR

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Аха!
                              Хора които много разбират на мен ми казаха:
                              Ендуро.
                              Африка.
                              Понеже се разбра, че моя случай е "първи мотор", се каза - " ТА ", придружено с неща от рода на - "ТА стар няма", "ТА счупен няма" и др. такива.
                              И излезнаха прави - 89г. - неразрушима гад.
                              Па нека са му връщали километрите.

                              И що не съм разбрал ...
                              РД03 ли е ??
                              Пусни нЕкое кадро де!
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X