Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW C650 GT & C600 Sport

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW C650 GT & C600 Sport

    BMW C650GT и C600 Sport 2013

    Баварците взимат на мушка градовете и по-специално натовареният трафик с чифт от +150 кмч категорийка на две колела.
    След по-малко от 20 години 60%от населението на земята ще живее в мегаполисите казват ърбан инженеринга. През 50-те само две от мегаполисните площи, тази на Токио и Ню Йорк са имали 10 милиона и плюс жители.След малко повече от десетилетие числото на градовете като тези се очакват да са дузина пъти повече, с 8 от които ще съдържат по 20 и повече милиона. Това е много трафик и асфалт като океан от светещи мигачи, стопове, фарове.
    БМВ има разрешение: Градското Мобилно Средство
    Пред година с рекордни продажби, БМВ поканиха 240 журналисти от цял свят в Испания, Мадрид - третият по големина град в Европа, дом на грубо 3,3 милиона и ширещ се на 600 квадратни километра за да се запознаят от първа ръка с тяхното новите UMV-та (Urban Mobility Vehicle) C650GT i C600 Sport.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bmw-c650gt-vs-c600sport.jpg
Прегледи:2
Размер:43.4 КБ
ID:5977000
    Преди да кацна в Мадрид всичко което знаех за GT и Sport е каквото бях мернал в пресата: то е че те трябва да съчетаят "Изключителни свойства на яздене, за мотоциклет със специфични ловкост и комфорт от скутер за едно ново динамично изживяване" Спорта е за карачи със "спортни амбиции"докато ГТ се цели към клиентите "които влагат повече внимание към комфорта и туринг възможностите".
    Преди дори и да ни опознаят с моторите, нашата малка щатска група бе завлечена в един подземен гараж наблъскан с ГТ-та и Спорт-чета. Гайда за Мадрид ни бе 25км, 85 минутното каране. Това не звучи като кой знае какво, но в последните минути съвпаднаха с пиковите часове - теста който трябваше да направим така или иначе. Лявата страна, несвързан амортисьор с нагласяема пружина за товар, и единично чупещо се рамо, по-скрити на GT и по-видими при Спорта. Резервоара е долу, между краката на пилота с обем 16 литра.

    Дръпнах си Платинено-бронзово металик GT.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:C650GT_2178716b.jpg
Прегледи:2
Размер:51.8 КБ
ID:5977001 Тежащо 260кг и с дължина от стопа до върха на обтекателя стилните 220 см, тази богато направена, лишена от простота машина е по-тежката и по дългата от двата модела. GT има голяма слюда, която по електронен път се самонаглася в обхват от около 10см, 78см височина на седалката и почти 60 литра обем под нея плюс два бокса за ръкавици, един от които се заключва. Това което изглежда като куфари отзад, всъщност са декоративни панели; истински куфари са замисляни по време на разработката,но е сметнато че ще са с малък капацитет за висока цена казват от БМВ. 35 литрова Топ-каса е опцията за това.
    Вкарах ключа, завъртях го и гледах как стрелката на аналоговия километраж се завърта по часовникова стрелка, след което се връща в обратната посока около големият циферблат.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BMW C 650 GT (2012) Dash.jpg
Прегледи:2
Размер:72.0 КБ
ID:5976999 Запал(ц)их старт бутона.Двигателя оживя и замърка на ниски обороти. Ритнах стойката (има и централна такава),освободих "умната" парк-спирачка. Завъртях газта, вдигнах си краката на дългите облицовани с гума панели и променливата трансмисия с нейната самоподдържаща-се-верига-в-маслена-вана направи останалото за да ме изстреля плавно в трафика. Много подобно на скутер, но със МНОГО повече ритници откъм двигателният отсек.
    Това е важно - Gt-то (и 4-сантиметровия-по-къс-15кг-по-лек Sport) не е бездарно, плашливо скутерче с което да идеш само за покупки до магазина. И двата C-мотора са захранвани от двигател на течно охлаждане, 8 вентила, 79,0 Х 66,0 мм,647 кубика, двуцилиндров редовиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:BMW-C-600-BMW-C-650-39-655x505.jpg
Прегледи:2
Размер:80.8 КБ
ID:5977002, с цилиндри наклонени напред 70 градуса. БМВ твърдят 60к.с. при 7500 оборота и почти 65 нютон метра при 6000 оборота измервани на задното колело, което е много по добре от 36к.с./40 Нм на 638 кубиковото, 250 кг-сухо-тегло Suzuki Burgman 650 от преди почти десетилетие, и стратосферно скъпата Honda DN-01 680 кубика (2009) с нейните 45к.с. и 43Нм, тежаща 268кг също суха, различно от тях, GT и Sport са просто завърташ-и-летиш.
    Новият Германец влиза в червената линия на 8500 оборота, изобразени от LCDisplay видим вдясно на километража. Джаджите още са за ниво на масло, бензин,изминато разстояние и през он-борд компютъра -колко гориво се изразходва на км, резерва, дата и час, среден разход на гориво,атмосферна температура и сервизна информация.
    Но, какво има зад това тяло? БМВ нямаха гол експонат на нито едно от двете под ръка за старта, но призрачни изображения за пресата се "рееха" в гаража и представяха горните две-трети на не настройваща се 40мм обърната вилица, плюс мостът от стоманени тръби използван за рама, солидно монтирания двигател и CVT (Continuously Variable Transmission)
    Мотоциклети и скутери имаше навсякъде в Мадрид. Шмугвах се измежду трафика лесно, избягвайки камиони за доставка, минизадръствания, разцепвайки през лентите където бе необходимо и използвайки Мотоциклетните-окей автобусни ленти. С лесно управление сдвойно балансираните валове, които убиваха вибрациите на двигателя до не чак електронно ниво. Стискайки предварително настройващата се спирачката или ако щете и двете (дясната за двойните предни, лява за задни) докарва GT-то до внезапно-не-раздрусващо спиране. 270мм вдойно бутални челюстни спирачки не са свързани, обаче АБС е стандартен.15-инчовите излети алуминиеви джанти с 5 спици са пригодени към 120/70 предни и 160/60 задни Metzeler Feel Free (GT) или Pirelli Diablo Scooter(sport) гуми.
    Обратно в хотела говорих с Продукт мениджъра Питър Майер, който каза че двата модела предлагат предимства над конвенционалните мотори, че дори и самите тези на БМВ.
    "Стъпка напред ли е?" попита той "Това значи лесен достъп. Ловкостта ли е? Лесен е за управление. Двигателят има какво да ни представи, и няма нужда от сменяне на скорости. Винаги имаш достатъчно резерва от него. За мен е съвършено друг свят сравнен с мотоциклетизма. Не ми трябва да обмислям неща които правя докато карам (мотор). Не ми трябва кой знае какво оборудване за обслужване на мотора, толкова е лесен."
    Следващата сутрин се върнах на ГТ-то за 150 км каране край каньоните. Хладнички температури направиха възможно оценяванетона следващите характеристики. Въздушна протекция - отлична дори при индикация 180 кмч, нагреваемите на три нива ръкохватки - авто, първо и второ ниво и седалка също високо ефективни. Нагреваемите елементи са част от Highline Package който включва мониторинг за налягане LED "тичащи" фарове (само за Европа засега) и LED мигачи (само при Sport). Когато двата модела излезнат на пазара тази есен (цена още е необявена но GT ще е поне 10К$, спорта с няколкостотин по-евтин). Аксесоарите ще включват GPS,защити против преобръщане, и алармени системи.
    След обяд смених моделите. Спорта ръчно настройваща се слюда, която е по изравнена, по плоски ръкохватки, седалка застопорена на 80 см, която не предлага добре оформената височинно настройваща се облегалка като при GT. Сядаш на Sport и в GT. Подовите степенки са почти дълги като на GT, но с по-остри ъгли в началото; пътника има обикновените сгъваеми степенки (колчета). Закачаем FlexCase значително подобрява капацитета за багаж на малкия багажник-под-седалката на Спорта, копче за безопасност няма да позволи мотора да се запали, когато седалката е вдигната, както и при GT помещението е осветено.
    Движейки се на 160 см междуосие двата мотора са дълги колкото някои крузъри, но със спорто-подобната си геометрия за завиване(64,5 см градус на завиване) плюс нисък център на тежестта, те изплющяват през завоите с авторитет. Спорта се чувства по-лек, по-остър и чувствително по-бърз, което означава по-агресивно каране. Нагласяването на вилицата е идентична с GT, но GT има малко по твърд заден амортисьор заради по-големият капацитет за товарене.
    Не усетих никакво "обвързване" на ръцете си с предната вилка като при пистак, двете машини се справиха чудесно с всичко. При слагането на машините на централни стойки в гаража, само "най-чувствителните" се оплакваха от някои несгоди.
    БМВ планират три-четвърти от обема на продажбите да е от южна Европа и специфично Франция, Испания и Италия. Доколкото за Щатите, където, мотоциклетите са считани за средство за развлечение от много хора, скутерите не са част от културата и масовата част от продукцията ще е главно обслужваща някой друг. "Градският транспорт не е решение" наблюдава Майер "Много хора никога няма да ползват транспорт. Все още са мобилни ( а с новите скутери още повече) Нямам проблеми с трафика и задръстванията. Винаги си намирам място за паркиране, защото "отпечатъка" ми е много по-малък всравнение с кола. Това са причините, поради които виждам голям потенциал в Щатския пазар"
    На мен ми изглежда смислено, а на теб?

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X