След един сезон на седлото на Wee-Strom-а, над 18 000 км. и редица упреци, че не съм направил review, ще взема да се захвана.
Малкия Стром е мотор много обичан по света. Предлага уникален комфорт, защита от времето, надеждност и икономичност. Не по- малък фактор за това е и изконното съотношение цена/ качество, което Сузуки успяват да постигнат с почти всичките си модели.

Двигателя е изключително приятен и за поведението му няма да чуете лоша дума, дори от феновете на емблематичните марки. Единствения мотор в този клас, чийто оборотомер стига до приятните 11 000 оборота преди червената зона.
Спокоен, динамичен, това зависи от вашето настроение.
Разход на гориво, около 5/100 с багаж, при агресивно каране, не повече от 6/100.
Скоростната кутия е направена, така че да можете да карате по черни пътища на първа и втора, с изключителен контрол на V-образната тяга, дори за неопитни ездачи като мен.
На магистралата поддържа без проблем скорости до 180 км/ч. Карал съм го с малко над 210, но повече не посмях...
Окачването дава сигурност и комфорт, както по разбитите павирани улици, където ХХ-овете просто се влачат, така и по завоите в някое дефиле.
Стойката е за безброй километри, супер комфортна и позволява много движение.
Защитата от дъжд и вятър е пре- достатъчна, ако не сте над 190см.
Фаровете са просто уникални. Два фара Н4 като за лек автомобил. Нощното каране е същото удоволствие като дневното, без майтап.

Задължителен аксесоар са роубарите, без които, при едно полягване настрани може да изгубите не само предния мигач, но и някой от спойлерите. Веднъж сложени, такива проблеми не съществуват.
ABS (допълнителна екстра) е уникално добре напаснат и се включва само, когато нистина ви трябва. Спасил ми е кожицата два пъти със сигурност.
Какви тестове и награди има модела, включително и в класове над собствения си, няма да пиша, нито пък технически данни, но ако се зачетете по форумите на собствениците ще ви е изключително трудно да намерите някой недоволен от нещо.
Специфична особеност е, че при поставянето на допълнително електрическо оборудване (подгрев ръкохватки, ксенони и т.н.) трябва масите да се отвеждат в акумулатора, не да се хващат за рамката. Това е изрична препоръка на производителя, но има хора, които са карали години с маси по рамката и проблеми нямат.
Друго приимущество на модела е неговото тегло, 220 килограма с всички течности и пълен резервоар (22 литра).
Правя пробези от по 350 километра, без да се притеснявам, че ако се наложи ще направя още 50-80, но никога не съм тествал колко ще изкара докато угасне.

С DL650 са направени безброй дълги пътувания, на всякакви терени. В повечето случаи от двама души с багаж и в нито един пътепис (освен моят за Испания и Португалия, когато ми се скапа акумулатора) няма технически проблеми, камоли пък характерни такива.
Това е, каквото се сещам, ако някой има въпроси - да пита.
А това е резултатът след каране по завоите, оставям изводите на вас
Малкия Стром е мотор много обичан по света. Предлага уникален комфорт, защита от времето, надеждност и икономичност. Не по- малък фактор за това е и изконното съотношение цена/ качество, което Сузуки успяват да постигнат с почти всичките си модели.

Двигателя е изключително приятен и за поведението му няма да чуете лоша дума, дори от феновете на емблематичните марки. Единствения мотор в този клас, чийто оборотомер стига до приятните 11 000 оборота преди червената зона.
Спокоен, динамичен, това зависи от вашето настроение.
Разход на гориво, около 5/100 с багаж, при агресивно каране, не повече от 6/100.
Скоростната кутия е направена, така че да можете да карате по черни пътища на първа и втора, с изключителен контрол на V-образната тяга, дори за неопитни ездачи като мен.
На магистралата поддържа без проблем скорости до 180 км/ч. Карал съм го с малко над 210, но повече не посмях...
Окачването дава сигурност и комфорт, както по разбитите павирани улици, където ХХ-овете просто се влачат, така и по завоите в някое дефиле.
Стойката е за безброй километри, супер комфортна и позволява много движение.
Защитата от дъжд и вятър е пре- достатъчна, ако не сте над 190см.
Фаровете са просто уникални. Два фара Н4 като за лек автомобил. Нощното каране е същото удоволствие като дневното, без майтап.

Задължителен аксесоар са роубарите, без които, при едно полягване настрани може да изгубите не само предния мигач, но и някой от спойлерите. Веднъж сложени, такива проблеми не съществуват.
ABS (допълнителна екстра) е уникално добре напаснат и се включва само, когато нистина ви трябва. Спасил ми е кожицата два пъти със сигурност.
Какви тестове и награди има модела, включително и в класове над собствения си, няма да пиша, нито пък технически данни, но ако се зачетете по форумите на собствениците ще ви е изключително трудно да намерите някой недоволен от нещо.
Специфична особеност е, че при поставянето на допълнително електрическо оборудване (подгрев ръкохватки, ксенони и т.н.) трябва масите да се отвеждат в акумулатора, не да се хващат за рамката. Това е изрична препоръка на производителя, но има хора, които са карали години с маси по рамката и проблеми нямат.
Друго приимущество на модела е неговото тегло, 220 килограма с всички течности и пълен резервоар (22 литра).
Правя пробези от по 350 километра, без да се притеснявам, че ако се наложи ще направя още 50-80, но никога не съм тествал колко ще изкара докато угасне.

С DL650 са направени безброй дълги пътувания, на всякакви терени. В повечето случаи от двама души с багаж и в нито един пътепис (освен моят за Испания и Португалия, когато ми се скапа акумулатора) няма технически проблеми, камоли пък характерни такива.
Това е, каквото се сещам, ако някой има въпроси - да пита.
А това е резултатът след каране по завоите, оставям изводите на вас

Коментар