Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Една идея за изработка на куфари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Една идея за изработка на куфари

    Реших да си направя сам куфари за мотора. Ето какво се получи.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4841.jpg
Прегледи:1
Размер:44.7 КБ
ID:5941559Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4842.jpg
Прегледи:1
Размер:38.6 КБ
ID:5941558Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4845.jpg
Прегледи:1
Размер:36.1 КБ
ID:5941555Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4844.jpg
Прегледи:1
Размер:49.8 КБ
ID:5941556Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4851.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5941551Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4843.jpg
Прегледи:1
Размер:41.9 КБ
ID:5941557Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4846.jpg
Прегледи:1
Размер:46.5 КБ
ID:5941554Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4849.jpg
Прегледи:1
Размер:90.9 КБ
ID:5941552Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4852.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5941550Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4847.jpg
Прегледи:1
Размер:46.4 КБ
ID:5941553Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4874.jpg
Прегледи:1
Размер:106.6 КБ
ID:5941545Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4871.jpg
Прегледи:1
Размер:113.6 КБ
ID:5941548Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4870.jpg
Прегледи:1
Размер:150.3 КБ
ID:5941549Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4873.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5941546Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4872.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5941547

    Ако някой го интересува да пита. С удоволствие ще споделя и помогна. Направих ги много на бързо и имат малки кусури, но са тествани над 3000 км. и съм много доволен. Закрепването е към стандартните стойки за капа. Обема им е 38 л. левия, 35 десния(от към ауспуха)
    Последно редактирано от mastora; 15-09-11, 02:00.

  • #2
    От: Една идея за изработка на куфари

    Много добре са станали.Пантите и тези затварящите ластици,или както се казват от къде ги взе?
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      От: Една идея за изработка на куфари

      Тия куфари ме впечатлиха много. БРАВО!!! Получили са се страхотно. В кой град си (ако е до 200 км от мен ще дойда да ги видя на живо)? А на какъв мотор са сложени? Тъй като в момента съм в период на оборудване на Африката ми (да не казвам , за къде я готвя , че няма да стане сигурно) и оглеждам предимно куфари, това което си направил ме заинтригува много. Металните са МНОГО СКЪПИ(втората употреба хич не са много по-евтини), а и Бойко миналата г. след Африка писа , че SW-MOTECH са слаби. Заглеждам се предимно по метални правоъгълни, но там рискът май е по-голям при падане. Иначе според мен са в пъти по-удобни(освен вътре , и отвън могат да се окачват разни неща за разлика от пластмасовите).
      Напиши малко по- подробно за материала: Колко мм. ламарина , от къде я взе, на каква машина направи огъвките (че май на обикновен абкант не би се получило толкова добре), като цяло колко излязоха материалите? Ако не си намеря нещо подходящо , май ще минавам и аз на тоя вариант. Поздрави и още веднъж БРАВО!! ПП: Това синьото как се получи?

      Коментар


      • #4
        От: Една идея за изработка на куфари

        Дано не падаш, че ми се струва, че Еталбонда няма да издържи
        Колко кг тежат празни?
        Покажи снимки на закрепването.
        За външен вид се е получило страхотно, дано материала да издържи.

        Коментар


        • #5
          От: Една идея за изработка на куфари

          Пантите за от фирма MDM-BG , а ластиците от магазин Веломания. Аз съм от София и ги карам на Suzuki Freewind. И аз имах притеснение ,че материала може да е слаб, но се оказа много здрав. Той е с дебелина 4мм като е 1мм алу - 2мм Пвц - 1 мм алу. ( сандвич ). По време на пътешествията ни сме го ползвали за таборедки, товарил съм ги с по 20 кила багаж. При падане куфара ще се натовари в долната час, а там е о ребрен и има дъно. Куфарите мисля ,че тежаха около 4-4.5 кг /бр. Цвета на еталбонда е какъвто си го купиш. Аз намерих такива парчета Материала се фрезова по размер и после се огъва лесно. Взимам го от колега , аз другото си правя аз (това работя). На мен ми струваха двата куфара около 90 лв. Панти по ~17 , Ластици ~15 , дръжки ~16, ключалки ~6-7 , крепежи и греди ~33. Материала ми е без пари(за колеги), но ако някой се интересува ще питам колко би струвало точно.
          Недостатък е ,че са толкова ръбати има начин да са и със скосени ъгли, но е повече работа. Аз имах 48 часа да ги направя , ако исках спътничката да остане
          доволна от пътешествието ни
          Снимки ще кача скоро

          Коментар


          • #6
            От: Една идея за изработка на куфари

            А дали може да се направи голям такъв сандък за пикап ?
            В смисъл не съм запознат с големината на еталбонда колко е максималният размер на листовете ?

            Коментар


            • #7
              От: Една идея за изработка на куфари

              Първоначално публикуван от Rado__ Преглед на мнение
              А дали може да се направи голям такъв сандък за пикап ?
              В смисъл не съм запознат с големината на еталбонда колко е максималният размер на листовете ?
              Еталбонда има един недостатък, при фрезоването за да го огънеш се прави V-образен фрезенк по сгъвката и остава единият слой алумений и част от ПВЦ-то да държи сгъвката. При продължителни вибрации там и се къса. Решението е вътрешно или външно укрепване с алуминиев профил. По принцип е за статични монтажи.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #8
                От: Една идея за изработка на куфари

                Алуминиевите композитни панели, на които викате еталбонд са много ефектни, но се боя, че ще са нетрайни за мотокуфари. Иван е обяснил защо. По-подходящо е алуминиева ламарина или алуминиев рифел.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Една идея за изработка на куфари

                  Определено от алуминиев лист ще по-добре. Това с еталбона е мой експеримент , защото лесно се работи и имам в наличност. Ако тази конструкция се укрепи с ал. винкели по ъглите ще е още по-добре, но се прибавя много дупчете, лепене и т.н . Аз обаче не мисля, че ще има проблем. Куфара затворен с дъно и капак , няма почти никаква деформация в ъглите. Листа ал. ламарина, който остава в ъгъла е достатъчно мек и издържа множество деформации. Куфарите ми за инструменти са от въпросния композитен материал и няма проблем.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4928.jpg
Прегледи:1
Размер:182.8 КБ
ID:5303861Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5364.jpg
Прегледи:1
Размер:106.3 КБ
ID:5303862Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4878.jpg
Прегледи:1
Размер:241.0 КБ
ID:5303860
                  Последно редактирано от mastora; 16-09-11, 20:31.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Една идея за изработка на куфари

                    На джипа от аватара всичко след вратите е от този материал та от личен опит, нали.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #11
                      От: Една идея за изработка на куфари

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      На джипа от аватара всичко след вратите е от този материал та от личен опит, нали.
                      ее за такива конструкции като при тебе , определено не е подходящо, Съгласен съм на 100%

                      Коментар


                      • #12
                        От: Една идея за изработка на куфари

                        Първоначално публикуван от mastora Преглед на мнение
                        ее за такива конструкции като при тебе , определено не е подходящо, Съгласен съм на 100%
                        Абе става, карам си го, не ми вали на главата. И на мен ми дойде без пари и експериментирах. Ал.рифел се държи в пъти по-добре за такива работи, а и мисля в теглово и ценово отношение е по-добър.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #13
                          От: Една идея за изработка на куфари

                          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                          Еталбонда има един недостатък, при фрезоването за да го огънеш се прави V-образен фрезенк по сгъвката и остава единият слой алумений и част от ПВЦ-то да държи сгъвката. При продължителни вибрации там и се къса. Решението е вътрешно или външно укрепване с алуминиев профил. По принцип е за статични монтажи.
                          Вътрешната част, черната, не е пвц а найлон някакъв(полипропилен или полиетилен, не помня точно). Ако се фрезова на 120 градуса, не на 90, може да се подсили по фугата след сгъване със същата материя - продават такива "електроди" и с подходящ накрайник на пистолета за горещ въздух се натиква вътре. Накрайника е у-образен, температурата стапя двете пластмаси и става нещо като заварка. Здравината на материала е точно от найлона, алуминия е за пластичност.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Една идея за изработка на куфари

                            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                            Покажи снимки на закрепването.
                            Долното закрепване го видях, но горното не ми стана много ясно, би ли показал по-детайлна снимка и да обясниш.
                            Закрепването е за монокий, нали.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Една идея за изработка на куфари

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5365.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5303872

                              Закрепването съм направил по следния начин(не най-добрия):
                              Махнах конзолата на ролбара (това което е в ръката ми). Той се държи на два болта и на негово място влизат двата болта който стърчат от кутията. Закрепването отнема по 30 сек. на куфар. Първо закрепвам долната част с движение от горе на долу и после към мотора. След това навивам ръкохватките(гайки) има и федерки

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                              Зареждам...
                              X