Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    ... айде не изцяло ама примерно 85% - откриха че това било грешка. Сега ще намаляват данъчните преференции на дизелите защото било станало по-зле.
    http://www.reuters.com/article/2014/...0TI42020141128

    Успех пичове, отгледайте си още една монокултура в следващото поколение леки коли. ВИЕ го можете.
    Геополитически прозрения на Кольо: Всички [управници] са маскари, все от класа. Ама нашия понеже не е от класа - ...

  • #2
    От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Това е нещо, което не разбирам и в Испания! Дизела е на почит, смърди гадно, бензиновите коли са малко, а газта е била забранена за лични автомобили до преди 1-2 години. Монтажа на газова уредба започва от 1500 евро. Иначе всички са еко настроени!

    Коментар


    • #3
      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ... айде не изцяло ама примерно 85% - откриха че това било грешка. Сега ще намаляват данъчните преференции на дизелите защото било станало по-зле.
      Норвежците тоже са минали през дизеловата олигофрения...
      О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

      Коментар


      • #4
        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Да, направи ми впечатление, че доста норвежци караха дърти (но добре поддържани) дизели...
        Обаче нека бъдем малко реалисти - дизела не е това, което беше... Аз след първончалания ми стрес от дизела (Голф 1.5 атмосферно) карах над 20г бензинки... И поради смяна на концепцията тази година реших да пробвам дизел... Ами няма НИЩО ОБЩО с дъртите дизели... Първия ден специално застанах зад ауспуха да видя що е то нов дизел - въобще не мирише на изгоряла нафта... Нещо като 'спарен' въздух - да, но явно екологията и при тях е направила големи стъпки. При всички случаи ауспуха е по-чист от предишната ми бензинка 2008г...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #5
          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Що за глупости, да ви снимам ли ауспуха на колата ми с евро 4 емисии дизел как изглежда. Бъркаш с пръст вътре и по него не остава нищо, като казвам нищо значи точно това - абсолютно нищо. Нито пък има някаква миризма. Май говорите за Мерцедес 123 дизел дето хората навън не ги помнят вече как изглеждаха. А вече има и евро 5.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #6
            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            Лятото го дишахме френския смог. Хем го вя вятър няколко стотин километра и пак усещаш как драска гърлото и киселее. Ми опитваха да намалят броя коли по улиците, ама не се получи. "За" и "против" дизела си е словесна еквилибристика, ама нещо се оказа че сега и двата лагера заедно кашлят насред смога, та нещо се избистря дискусията. Дизелът произвежда повече азотен оксид (NOx, да извиняват химиците ако терминологията не е точна), който именно води до образуването на смог и киселинни дъждове, нищо че не мирише.

            Коментар


            • #7
              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Само Blue Force,и хубав бензин с малко спирт за зимата,дизел, не мерси!Имах един пръв и последен и никога повече,ако ще да е и Евро 6.

              Коментар


              • #8
                От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                Що за глупости, да ви снимам ли ауспуха на колата ми с евро 4 емисии дизел как изглежда. Бъркаш с пръст вътре и по него не остава нищо, като казвам нищо значи точно това - абсолютно нищо. Нито пък има някаква миризма. Май говорите за Мерцедес 123 дизел дето хората навън не ги помнят вече как изглеждаха. А вече има и евро 5.
                Ела да гледаш глупости, коли (дизели) на по 1-2 години пушат малко повече от 123 и се карат до достигане на ограничението за скорост само с педала в ламарината и още малко!

                Коментар


                • #9
                  От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                  Ела да гледаш глупости, коли (дизели) на по 1-2 години пушат малко повече от 123 и се карат до достигане на ограничението за скорост само с педала в ламарината и още малко!
                  Моля ??
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #10
                    От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Приказки под шипковия храст

                    Продължение от "сказка за жълтите крушки и френския ксенон":

                    Имало едно време една държава, казвала се Франция. Особеностите и и спецификите и - в горния линк.

                    В държавата, въпреки многобройните опити за доказване на противното, съществувала една единствена истинска автомобилна марка: Фасел Вега. Марката била квинтесценция на всичко хубаво и френско. Колите и били прекрасни, силни, бързи, елегантни, и в общи линии били сред малкото за времето си способни да поддържат 260км/ч с аеродинамика на четирикрилен гардероб. Собственик, дизайнер, инженер и прочее бил господин Жан Данинос. Брат на не по-малко известния Пиер Данинос, писател, автор на "Бележниците на майор Томсън".

                    Колите ползвали чужди двигатели (каквото има, основно - Крайслер осмаци), и собствени скоростни кутии, произведени в град Понт а Мусон. Този град в наши дни е известен на французите с две неща - че там се произвеждат всички капаци на канализационните шахти, и че никой не знае как се наричат гражданите на града и деца и възрастни ги наричат несправедливо понтамусонци. А те всъщност се наричат муспонтийци.

                    На времето Понт а Мусон бил известен и с това че там се правели скоростните кутии на Фасел Вега. И че били хубави и здрави.

                    Дошъл денят в който нещата потръгнали толкова добре, че господин Данинос решил да пусне на пазара и по-малка, по-достъпна кола, която нарекли Фаселия. Проекта бил патриотичен, всичко трябвало да е френско. Тъй че за двигателя се обърнал към муспонтийци, които за отрицателно време създали прекрасен за времето си двигател - двувалка, четирицилиндров, с верига - блага работа.

                    Колата се запродавала като топъл хляб.
                    За съжаление двигателите се оказали чупливи като стъкло.
                    Освен че охладителната магистрала била зле изчислена и последния цилиндър оставал във въздушен джоб - отделно разпределителната верига (от друг доставчик) се оказала със здравината на дъвка.

                    Господин Данинос се озовал със стотици фаселийки с пръснати глави на ръцете. Поради престижа на фирмата - всички двигатели се сменяли с нови. Които пак се чупели.

                    Докато муспонтийци се усетят да разпробият две дупки на главата и да ги свържат с водно съединение, злото било сторено. Никой вече не искал да погледне колата.

                    Последните серии били оборудвани с абсолютно неуморим двигател на Волво, но работата отекла. Фирмата фалирала и затворила кепенците. Фасел Вега загинали.

                    Това оставило Франция с другите няколко претендента за статута "истинска автомобилна марка".

                    Сред тях Пежо, до някъде вдъхновени от успеха на Истинския Дизел - Мерцедес 170д и после 180д, изкарали през 1959та модела 403д. Двигателите се оказали легендарно здрави и бързо покрили цяла Франция и цяла Африка.

                    От там тръгнала и любовта на французите към дизела - дизелите им били добри, държавата привилегировала данъчно дизеловото гориво (подсичайки бензина), отделно самите френски производители така и не се постарали през годините да изкарат бензин който наистина да накара кръвта да закипи.

                    Всичко било прекрасно в един прекрасен свят. Бензина бил скъп, газта - откровено саботирана, немските дизели - не по-добри за колите от класа на френските коли, и несравнимо по-скъпи за колите от по-горен клас.

                    Пашкулчето работило топло и уютно до средата на 80те, когато различните общи норми започнали да чукат на вратата.
                    Французите (особено тогавашния директор на Пежо - Жак Калве) парирали новите норми с френски финес и деликатност: с връзки, политически натиск, машинации и шуробаджанащина призоваващи за повече протекционизъм. През това време производителите си произвеждали същите застаряващи двигатели.

                    Когато мандалото хлопнало, французите се озовали с гол задник и няколко години технологическо закъснение. Протекционистката политика защитаваща ниските цени на дизела се обърнала срещу тях, понеже клиентите пак предпочитали дизели, но вече купували чужди дизели.

                    И така продължава сагата до ден днешен. Французина вече е генетично кондициониран на дизел и не търпи нищо друго. Като му кажеш "Бензинов шестак" - пребледнява и отива да шмърка дизелови пари за да се свести.

                    А сегашното "прозрение" е просто извинение за изравняване на цените на дизела и на бензина. Пари трябват

                    ПП: Друг пример за бизнес по френски:

                    - В края на 70те френската фирма за мотопеди Мотобекан е в критично състояние: по незнайни причини никой не ще да купува невероятните и творения (мотопеди с вид на тежък велосипед, с педали и вариатор, бързи като костенурки), и пак по незнайни причини предпочита истински 50 кубикови японски мотопеди със скорости.

                    - В изблик на държавническа мъдрост френското правителство внезапно и почти без предупреждение забранява 50 кубиковите със скорости. Единствените легални 50 кубикови на пазара остават мотобеканите и пежата с педали.

                    - В рамките на два месеца японците пускат на пазара пак истински 50 кубикови мотори, просто без скорости. Мотобекан фалира и бива закупена от Ямаха.

                    - Резултата е пак фалирала френска фирма, и абсолютно съсипан мотоциклетен пазар: 50 кубиковите със скорости са стъпало към по-голям мотор, пежата с педали се оказват стъпало към автомобил.
                    Последно редактирано от Goblin; 17-04-15, 04:53.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                      Ела да гледаш глупости, коли (дизели) на по 1-2 години пушат малко повече от 123 и се карат до достигане на ограничението за скорост само с педала в ламарината и още малко!
                      Интересно ми е да видя... Кола с катализатор и ДПФ да пуши? По-вероятно е да не запали, отколкото да изкара пушек...
                      Ето единия аупух на джипа - има следи от конденз.... Другия е същия...
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:033327617-big.jpg
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5625886
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #12
                        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        И аз не вярвах! Рядкост са такива екземпляри, но не е рядкост да срещнеш комбинацията кофти шофер и кофти поддръжка, а когато колите станат на по 6-7 години нещата са наистина зле, добавяме и това че знам един сервиз в Мадрид където техническия преглед се прави по система добре позната в България. И да когато няма вятър не се диша и гледам да съм на поне 30км

                        На тия ауспуси и пластмасови бронии вече джипове ли им викаме

                        Коментар


                        • #13
                          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Е джипове де ,но пътя е тяхната територия и асфалта/леле колко са бързи,ма не минават отвсякъде/,не 45 градусови наклони по 20-30 метра/даже и на задна/ и кал до праговете,па и в купето!А колко нови дизели пушат като Камази не е истина, всички сме виждали,освен да снимаме по пътищата.От голямо значение обаче при нас е гоненето на икономия от нашите дизелджии шофери на алтернативни "дизелови горива",не че Ауди или БМВ не може да прави димна завеса като Горнобанската бригада с дизел от ОМВ или ШЕЛ,но всеки с предпочитанията си,ако е дизел единственият компромис който бих направил е JAPAN!

                          Коментар


                          • #14
                            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            А защо си мислите , че повечето от ползвателите на дизелови леки коли във Франция не са бивши камилари.И че по не жалят разходи за поддръжка.И тука ги гледам същите всеки ден.Почти забравих какво е бензинов мотор.
                            Жоро и Кирил са абсолютно прави.Когато става дума за изправен съвременен дизелов двигател.
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                              ....
                              На тия ауспуси и пластмасови бронии вече джипове ли им викаме
                              Отклоняваш темата - въпроса е за дизела, а не кой какъв автомобил кара и какъв му харесва....
                              Като стане на 6-7 години МОЖЕ да се наложи чистене на DPF, ама това ще компрометира параметрите на двигателя, но едва ли ще 'изцапа' ауспуха - запушения филтър спира да пропуска, а не се 'отпушва' да пуска боклуците...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                              Зареждам...
                              X