Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с пробиване на дупки в метал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с пробиване на дупки в метал

    Здравейте,
    От няколко дни се мъча да пробия две противоположни дупки в квадратен профил 20 х 20 х 2 мм и да прекарам една ос Ф 8 мм през тях. Мерих, центровах, нагласявах и не се получава. Дупчих с ръчна дрелка, както и настолна китайска бормашина - не се получават съосни, винаги се разминават и оста се криви.
    Някакви съвети, как да ги пробия с приемливо отклонение?

  • #2
    Мериш, разчертаваш и пробиваш с колонна бормашина. С ръчна няма да стане. Трябва да си магьосник. Не, че няма майстори-магьосници, ама те за това са майстори. Макар, че тук проблемът е по-скоро в ползването на неподходяща машина.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • #3
      Нали ги дупчиш от едната страна?
      В миналото ще остане, каквито сме били...

      Коментар


      • #4
        И с ръчна става, стига да отбележиш точно центрите от двете страни и да пробиваш съответно от двете страни.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          Може колонната бормашина да има луфт или да не е вертикална. Щом е писал Китайска, човека, значи има едно на ум.
          Да провери за луфт и с правия ъгъл... че знае ли се.
          Ако играе - с център от двете страни.

          Коментар


          • #6
            Направи сравнително точен център за всяка страна и пробий с 1,8 - 2,5 мм свредло. Инак, във Франция лекуват и с европейска здравна карта.. :

            Коментар


            • #7
              Хубаво е темите да се приключват, затова направих едно разследване и ето какво установих:
              Видях, че електрозаварените профили имат някакво ръбче във вътрешната страна и когато бургията попадне върху него се отклонява и пробива малко встрани от центъра. Освен това ръбовете са заоблени и с шублера трудно може да се маркира средата на страните – трябва специално приспособление.
              Бургиите, които бях купил, особено тези с малък диаметър, се кривят дори при нормален натиск. Едната дори се разслои и се изкриви на около 50-60 градуса, вместо да се счупи. Оказа се, че е направена от две ленти, които са усукани.
              В крайна сметка, пробих дупките със задоволитена точност, но не е точно, като „по конец“.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                Не знам какво имаш предвид под специално приспособление за хоби нужди. Слагаш профила до нещо право и по -високо от него.Аз ползвам друг метален профил.Ползвам метална линия и молив 0,5мм. Нататък е ясно за този малък профил -център- 2 бр.,добро свредло,спокойна ръка и даже с малък винтоверт се получава.Топваш свредлото в някакво масло за да го пазиш и това е. Не се натиска силно , машината и бургията "водят" . Ако излизат стружки е ок , ако не - почва да пуши, бургията отива съвсем на кино и така.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                Зареждам...
                X