Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся фреза с майстор :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся фреза с майстор :)

    Заел съм се да "тунинговам" един уред. За целта трябва да направя правоъгълни отвори 40х60 мм приблизително в алуминиев лицев панел. Работилницата, която ползвам обичайно е затворила поради отпуск до 11.09.
    Мога да го направя на ръка, но предпочитам да е на машина.
    Има ли колега в София с необходимото свободно време и машина/и през следващите 1-2 седмици?

  • #2
    Така не става ли
    https://www.google.com/search?q=лазе...obile&ie=UTF-8
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #3
      Не предпочитам лазАр.
      Остават мустаци, иска доп. финиш. Детайла е боядисан.
      Нямам готов електронен чертеж.

      При нормална фреза, както детайла е на масата, може да се "доизкусури"....

      Коментар


      • #4
        Водно рязане . http://www.jetpoint.net/
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • veskov
          veskov коментира
          Редактиране на коментар
          Човекът иска фреза, ти нали имаш, а и лицев панел няма да е дебел

      • #5
        При фреза пак остават мустаци.

        Водното е добър вариант - няма нито термично натоварване, нито мустаци.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #6
          И с водното трябва да се внимава, особено в меки материали като алуминий. Докато пробие материала лети абразив навсякъде. Затова е хубаво детайлът да е частично облепен или опакован.
          Когато струята срещне "скарата" под детайла се получава разсейване, и гърба на детайка също може да е пипнат тук-там от абразива.

          /Тествано/
          Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите... Не чета коментари и не отговарям на такива.

          Коментар


          • #7
            Благодаря за идеите!

            Обикновено водното го реже "на конус" при по-дебел материал.
            Детайлите са два - носещ преден панел 4мм Al, дава къса стружка и не се замазва в каналите на бургията.
            И лицев панел 2 мм Al пред него, с идентични /почти/ отвори, боядисан, с надписи.
            Отделно панел метъра има контри. Може да се наложи стъпаловидно изрязване на листа в мястото на захват.

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Режат на конус по старите машини и то от 10 мм нагоре . Новата машина на Сашо Янкулов практически не дава конус при среза .

          • #8
            Преди време видях в един магазин да се продава метален корпус за компютърна клавиатура, алуминиев. Хората казаха, че е правен по поръчка за техен клиент и е рязано с лазер. Много добре изглеждаха, анодирани в тъмносиньо. Съвсем чисти срезове, много добра изработка беше.
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

            Зареждам...
            X