Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с бензинова косачка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • greenlawn
    коментира - отговор
    Както споменах - всмукателен колектор на английски "intake manifold"

  • BatGeorgeone
    коментира - отговор
    Дай точен модел на косачката и ако може снимай къде точно стои този детайл? В нета ако напишеш модела и натиснеш на изображение, ще ти покаже снимк и диаграми и ще видиш името на детайла и може и парт номер.

    Eto primerno tursene, otidi na izobrajneia (images) => https://duckduckgo.com/?q=briggs+and...ages&ia=images

  • greenlawn
    отговори
    Проблема е бил във всмукателния колектор.
    Някой ако знае къде мога да намеря резервна част? Благодаря!

    Остави коментар:


  • BatGeorgeone
    коментира - отговор
    Имам няколко точно като твоята косачка.

    За паленето и двигателя, почти убеден съм в карба и проблемно подаване на гориво.

    За чукането, на 98% съм убеден, че не е от двигателя. Може да вдигнеш косачката на нещо пак да си е в нормална позиция да не влезе масло където не трябва и да видиш от долу нещо да хлопа, да не е затегнато, камъче да е влязло или нещо такова.
    Чукането е твърд метален звук от нещо което се удря метал в метал или като на камък.
    Въженцето за палене и механизма, може и там нещо да издава звука.
    Ако ти се занимава аз бих препоръчал да си погледнеш отново за очевидни неща поне за звука, разклати, раздрусай виж за луфтове, според мен е нещо очевидно и щом се е появило скоро не мисля, да е отишъл двигател ей така като гръм от ясно небе.

    Успех!

  • greenlawn
    отговори
    Не просто наточих ножа малко. Преди съм удрял камък и други по твърди неща но нямаше проблем.
    Значи май остава варианта да го покажа на някой майстор

    Остави коментар:


  • plamenpe
    отговори
    Сваляли сте ножа.Да не сте удряли нещо по време на косене(камък,пън, бордюр....)?Ако е така,проверете маховика.
    Понякога след такъв удар се разбиват шпонката и шпонковият канал.Ценровката се променя ,има и тракане.

    Остави коментар:


  • greenlawn
    отговори

    Тракането сякаш почна да се чува повече

    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение

    А когато смени диафрагмичките на карба, помниш ли как ги сложи, в каква последователност, че има значение?
    Да внимавах за последователността им сложих ги както извадих старите

    Остави коментар:


  • BatGeorgeone
    отговори
    Първоначално публикуван от greenlawn Преглед на мнение
    Свалих маркуча не видях никакви проблеми по него наместих го хубаво не мисля, че изпуска от някъде доста стабилно стои. Относно чукането така не правеше преди не знам каква е причинате. Ако искате мога да кача видео как работи и какво се чува. Също да напомня смених диафрагмата (2 тънки черни гумени парчета).
    Качи видео, снимай от преди да го запалиш, как го палиш и после поне 10-20 секунди.

    А когато смени диафрагмичките на карба, помниш ли как ги сложи, в каква последователност, че има значение?

    Остави коментар:


  • petkov_bb
    коментира - отговор
    Много вероятно е с правилно регулиране на карбуратора проблема да изчезне и още по добре да си реже "цера"!

  • trapper
    коментира - отговор
    Китай, то се знае, а го и пише по-горе. Като се има предвид, че там се прави почти всичко на пазара, това едва ли е причината. Другият ми трион Партнер е правен в Мексико, а е оса.

  • Кольо
    коментира - отговор
    Страната на произход

  • trapper
    отговори
    Имам подобен проблем с един китаец от Кауф, копие на стар Щил: пали сравнително лесно, но при подаване на газ гасне. Ако успея случайно да го форсирам, реже дебел цер като кашкавал. Какво му е?
    бензин 25:1

    Остави коментар:


  • Кольо
    коментира - отговор
    Ми дай клип, ама той не може да предаде точно звука, има доста разлика.
    Все пак е повече от нищо.

    След като смени маслото отвори ли за да почистиш карбуратора? Възможно е да е влязло масло в него, и да запушва някои тънки капилярки, а те са си важни за работата на карбуратора.
    Изобщо-отваря ли карбуратора нацяло?

  • greenlawn
    отговори
    Свалих маркуча не видях никакви проблеми по него наместих го хубаво не мисля, че изпуска от някъде доста стабилно стои. Относно чукането така не правеше преди не знам каква е причинате. Ако искате мога да кача видео как работи и какво се чува. Също да напомня смених диафрагмата (2 тънки черни гумени парчета).

    Остави коментар:


  • Кольо
    отговори
    И според мен не достига бензин в карбуратора. Сваляй резервоар, маркучи и карбуратор и гледай какво се случва. Може някой маркуч да се е поразложил, то отвън не се вижда.

    За чукането-сигурен ли си, че е чукане на метал в метал, а не причукването което се чува при детонационно горене(примерно), или когато регулатора даде яко газ, и първите тактове след това са с много гориво?

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X