Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Черен екран от хипогликимия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • drago_pishinkov
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Първоначално публикуван от persuader Преглед на мнение
    Тоя инсулин коригиран ли е след като си свалил 20 кг ?

    ... Съжелявам сега видех откога е темата.
    Да.

    Остави коментар:


  • persuader
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Тоя инсулин коригиран ли е след като си свалил 20 кг ?

    ... Съжелявам сега видех откога е темата.

    Остави коментар:


  • zil131
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    аз сьщо сьм сьс диабет,но чак такива хипогликимии каквито описваш не сьм имал.дано да нямам. ако искаш потьрси доцент Танкова-0888847061, тя е водеща фигура вьв ендокринологията.изследванията които уточняват тип1 се правят вьв германия исе чака известно време.неможе от тип2 да ти кажат току така тип 1.може да намалиш дозите инсулин и да видиш какво се случва.тази болест трудна за овладяване и за всеки човек е различно,но ако се научиш /според себе си/ ще му хванеш цаката.и помни от ниска захар се умира от по висока сьщо но по кьсно.

    Остави коментар:


  • Blueskin
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Напълно е възможно да нямаш нужда от допълнително инсулин. Иначе казано, още да си тип 1. Обърнал ли си внимание, кога се появява тази хипогликемия? Ако тялото ти все още произвежда някакъв инсулин и ако ти добавиш още, нивото на кръвната захар може да иде много бързо надолу.
    Остави разните Кока-коли и подобни напитки. Дръж си приготвен разтвор на глюкоза и вода. Това се възприема най-бързо от организма. Също дръж при документите си бележка с инструкции или някъде на врата, ламинирано. Ако се случи на улицата и няма човек наоколо, който да съобрази какво ти се случва, няма да е много хубаво състоянието ти да продължи по-дълго време. Не помня вече, какви бяха възможните последици.

    Остави коментар:


  • avzdrav
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Така, ти си с диабет 2-ри тип-инсулинонезависим. Панкреасът ти произвежда определено количество инсулин,което в даден момент става релативно недостатъчен да покрива нуждите ти.Това зависи от броя инсулинови рецептори-има ги най-много в мускулите и мастната тъкан, тоест от теб зависи до голяма степен кога ще минеш на инсулин. Ако поддържаш добра физическа активност и не напълняваш, отлагаш това време максимално-спазваш само диета и/или хапчета. Груба грешка е квалифицирането на диабетик с 2-ри тип, който вече е на терапия с инсулин, като инсулинозависим. С намаляване на теглото, твоя собствен инсулин ти е напълно достатъчен, инжекционния ти идва в повече-затова правиш хипогликемии. Кр. захар 8-9.0 е добра за диабетик. Намери читав ендокринолог, ОПЛ не е такъв.

    Остави коментар:


  • Veni1
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Колега, на инсулин съм от 1994 година.
    Преживял съм за това време доста хипогликемии, и нисога, нито един път не ми се е случвало това да стане за броени секунди, камо ли да нямам време да спра с колата...
    Обикновено симптомите, предвещаващи падането на захарта под осезателно ниско ниво, се проявяват поне петнайсетина минути по-рано..
    И имаш предостатъчно време да направиш необходимите корекции.. Това с колата и захарта е яко разклащане на махалото - един-два пъти съм пил кола..
    Доста въпроси има покрай твоя диабет...

    Остави коментар:


  • drago_pishinkov
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    На 33 съм. доскоро бях на хапове. На инсулин от 4 месеца. Е до сега четох у един хамерикански форум за инсулинени помпи с постоянно измерване на захарта. Ма много пари са пусто.
    Последно редактирано от drago_pishinkov; 05-06-12, 10:54. Причина: помпи

    Остави коментар:


  • avzdrav
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Чакай малко...на колко години си в момента, и откога си с диабет? Диабет първи тип е инсулинозависим, ювенилен-там терапията е само с инсулин от самото начало. До колкото разбирам, ти си с втори тип- инсулинонезависим, на зрялата възраст. Щом си бил на перорална терапия с СУП, трябва да е втори тип. От кога си на инсулин?

    Остави коментар:


  • drago_pishinkov
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Ми от тип "две" на тип "едно" - КЗ от 8-9 на 13-16 - кротко си смучках метформинец две години - а сега инсулини. Не могат да ми налучкат комбинацията има няма 3 месеца. Все припадам от тях и според ендото имам някаква непонисимост към инсулатард , към левемир, към новорапид и към лантус.
    Последно редактирано от drago_pishinkov; 05-06-12, 09:13.

    Остави коментар:


  • avzdrav
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    За това говорех. Какво наложи смяната на вида инсулин? Липса в аптеките или е решение на лекуващия лекар? Консултирай се с ендокринолог възможно най-скоро.

    Остави коментар:


  • drago_pishinkov
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Ми май цялата работа стана от ползването на аналози - новорапид и левемир. По 1-2 хипогликимии годишно е нищо, но по една на ден ми идва множко. Към 20 кг надолу съм за 3 месеца. Ходя доста пеша - поне по около 40 минути на ден от както не карам.

    Снощи пак пуснах чения екран в метрото и две кисели баби ме обявиха за наркоман.

    Лошото е, че лошото идва за секунда с целия си репертоар - глад, гадене пот и т.н. и то много дълго време след взимане на медикаментите (2-3 часа). Симптомите ги знам и съм им свикнал. Гледам и хранителния режим да си спазвам.

    А иначе като най-бързодействащо антихипо си правя следния разтвор - 250 мл. кока кола - разгазирана до край и 30-40 грама захар( 3-4 супени лъжици), разтворени в нея. Такова вече винаги си имам.
    Последно редактирано от drago_pishinkov; 05-06-12, 07:28.

    Остави коментар:


  • artefekt
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Имам приятел от детинство, който е диабетик от бебе.
    Той ми е казвал, че най-добре при хипогликимия се оправя с хляб.
    Иначе отстрани май си личи повече. Обикновено го усещам, че изпада в хипогликимия около минута преди да се усети той самият.

    Остави коментар:


  • бат'Марто
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Утре обещавам да те пребия лично!Хиляда пъти ти казах!Спри да се 'абиш за работа!Излез малко в отпуск и престани да се тормозиш!Всичко е от стреса.

    Остави коментар:


  • Savov
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Вместо вафла, по-бързо действа чиста кристална захар - носи си няколко пакетчета захар за кафе; Още по-бързо се резорбират сладки напитки - пр кока-кола /недиетична/ или плодов сок със захар.

    Остави коментар:


  • avzdrav
    отговори
    От: Черен екран от хипогликимия

    Очевидно си разумен човек, след като подхождаш сериозно и отговорно към проблема. Не си ли свикнал да усещаш признаците на настъпваща хипогликемия-внезапен зверски глад, слабост, прималяване, изпотяване, треперене-преди да ти падне пердето? Имал ли си промяна в терапевтичната схема или вида инсулин скоро? Промяна във физическата активност, рязка промяна на теглото, вирусна или бактериална инфекция? Приемаш ли някакви медикаменти в момента? Консултирай се с квалифициран и опитен ендокринолог, контролът на диабета е тънка работа. И не рискувай да шофираш, докато не се нормализират нещата. Поздрави!
    Последно редактирано от avzdrav; 04-06-12, 21:40. Причина: правописна грешка

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

Зареждам...
X