Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Житна диета - дали ще издържа ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Житна диета - дали ще издържа ?

    Най-важното при разделното хранене е да не се смесват въглехидрати с белтъчини.Има една много добра книга на Ян Дрейз - "Разделното хранене"- мисля че струва 6-7 лева.Много разбираемо и с добри примери са показани различните комбинации храни които трябва да се избягват и тези които са добри за тялото.
    Различните видове храни се разграждат от различни ензими при различна киселинност на стомаха.Добре е да се приема от една група например белтъчини със някаква салата или въглехидратна храна пак със салата.По този начин ензимите които разграждат храната "работят" в една и съща киселинност и храната се усвоява пълноценно.
    Отначало е малко трудно да се разделя храната коя с коя да се съчетава, но после е лесно и резултатът не закъснява.Въпросът е да има желание това да се прави.

    Коментар


    • Скромен опит: Първи месец: -8 кг надолу с теглото. Втори месец: -2,5
      Бях 102 кг в началото, сега съм 89,5.

      Какво ям, какво не ям?
      Всеки ден: 1 водна чаша едри овесени ядки я запарвам с 1/2 водна чаша вряля вода. Овкусявам с каквото има: червен пипер, чили, чарена сол. Редувам през дните, като добавям към ядките: 1 опържено яйце + 50 гр сирене или 50-тина грама пържено/задушено месце/дроб. По желание - малко варен зеленчук - за апетит.
      Овеса го хапвам сутрин и на обед, като между храненията добавам по 1-2 ябълки на ден . Също и 2 чайчета с лимон. Не ги меша, пия и хапвам всичко разделно.
      Вечеря: всякаква гозбичка, несъдържаща картофи, ориз и т.н. бързи въглехидрати, месца или отново овесени ядки но с кисело мляко. Хляб - единствено пълнозърнест. Преди "махах" по 4 хляба на седмица, сега 1 стига.
      За 2 месеца не съм гладувал и ден. Напротив - усещането е онази здравословна лека ситост, с която трябва да заменим усещането за издут корем, което олицетворяваме с "наяждане".

      Експеримента продължава! Успех от мен!

      П.П.
      Забравих: никаква двигателна активност - работя на бюро.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
        Скромен опит: Първи месец: -8 кг надолу с теглото. Втори месец: -2,5
        Бях 102 кг в началото, сега съм 89,5.

        Какво ям, какво не ям?
        Всеки ден: 1 водна чаша едри овесени ядки я запарвам с 1/2 водна чаша вряля вода. Овкусявам с каквото има: червен пипер, чили, чарена сол. Редувам през дните, като добавям към ядките: 1 опържено яйце + 50 гр сирене или 50-тина грама пържено/задушено месце/дроб. По желание - малко варен зеленчук - за апетит.
        Овеса го хапвам сутрин и на обед, като между храненията добавам по 1-2 ябълки на ден . Също и 2 чайчета с лимон. Не ги меша, пия и хапвам всичко разделно.
        Вечеря: всякаква гозбичка, несъдържаща картофи, ориз и т.н. бързи въглехидрати, месца или отново овесени ядки но с кисело мляко. Хляб - единствено пълнозърнест. Преди "махах" по 4 хляба на седмица, сега 1 стига.
        За 2 месеца не съм гладувал и ден. Напротив - усещането е онази здравословна лека ситост, с която трябва да заменим усещането за издут корем, което олицетворяваме с "наяждане".

        Експеримента продължава! Успех от мен!

        П.П.
        Забравих: никаква двигателна активност - работя на бюро.
        С тази диета ще бъда вечно гладен. Особено вечер.

        Въглехидрати почти не приемам. Инцидентно хапвам хляб, но не повече от 3-4 филии на седмица. Ако в гарнитурата има картофи си ги хапвам. Някои път вечер за десерт плодове /цитруси в този сезон, не банани/ или крем. Консумирам много месо и салати от зеленчуци без дресинг. Вечер обилно поляти с вино.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • p-pleven
          p-pleven коментира
          Редактиране на коментар
          Очаквах такъв коментар.
          Оказа се, че овеса верно са "бавни въглехидрати". Няма го ефекта "ядох преди 2 часа и сега пак съм гладен". Огладняването става съвсем плавно, а ситостта е доста дълга - към 4 до 6 часа от половин доза "манджа".
          Много важен момент е да не се допуска "прегладняване", т.е. да може да се хапне след като минат тия 4-6 часа. Ако няма възможност - една ябълка (едра) за закрепване на положението.
          Може да се хапва черен шоколад. Има едни овесени барчета, продават ги в Лидъл по 2,60 на касата. Едно такова + едно малко "тъмно" шоколадче пак от на Лидък касата и си сит за 2-3 часа.

          Месо също кльопам. Даже изпадам в крайности - пилешки кожички (знаем колко са мазни). Няма проблем и риби. Но като цяло - да няма мазно месо, салами, боклуци и т.н. "фаст фуд".

          Друг, че нямам липса на енергия и сила. Като се налага - яко ора на браздата, впрягам и си бачкам.

        • ctef
          ctef коментира
          Редактиране на коментар
          Горе-долу, и моя хранителен режим е такъв. С тази разлика, че започвам захранването към обед с малко плодове, и около 12 овесенета, но вътре с много допълнителни ядки и семена, + мазнина( шарлан и краве м.) Това задължително и всеки ден
          Вечерята Често риби. Супа рагу сьомга, пушена скумрия, сельодка, херинга. Понякога бял амур. И естествено салати., яйца.
          Сланина като за лекарство, по 20-30гр.
          Хляб мое производство, черен, по около 100гр на вечеря.

      • Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение

        ....Въглехидрати почти не приемам. Инцидентно хапвам хляб, но не повече от 3-4 филии на седмица. Ако в гарнитурата има картофи си ги хапвам. Някои път вечер за десерт плодове /цитруси в този сезон, не банани/ или крем. Консумирам много месо и салати от зеленчуци без дресинг. Вечер обилно поляти с вино.
        Аналогичен случай в наше село....само салатите с дресинг и.........поляти с раЧия
        Храним се предимно вечер. За една година от 112 на 96кг.
        Тъй като от малък обичам и ям предимно мЕсо, от няколко години правя и два пъти годишно пречистващ режим само със сурови зеленчуци и плодове. Резултата е освен килата надолЕ и енергията нагоре..

        Коментар


        • Основното е да се броят калориите, ако искате да слвалите трябва да сте "на минус". Разбира се за всеки си е различно но за мъжете е прието че нормалния дневен разход е 2500, така че като реших да свалям си слижих норма 2200.
          Сутрин закусвам с три яйца пържени със съвсем малко масло или варени. За обяд 200 - 250 грама печено или варено пилешко месо с гарнитура (позволявам си печени картофи или ориз) или крехко свинско месо каре примерно. Към 4 като огладнея - кофичка кисело мляко по възможност с по малко мазнини. Като се прибера също 200 - 250 грама пилешко или свинско без мазнини и някаква гарнитура. Рибата също е добър избор но на скара а не пържена или панирана. Вечер си правя голяма салата от маруля, зеле или краставици и домати с малко зехтин.
          Ако целите сваляне на килограми трябва да се лишите от тестените изделия и алкохола, поне временно.

          Иначе в "поддържащ" режим гледам да не надхвърлям 2400 калории като ям всичко но пак не повече от 2 - 3 филиики хляб дневно така че да запазя постигнатото.

          В последната година имам доста по слаба активност но все пак след работа се опитвам да отделя 20 - 30 минути за коремни преси и 1 - 2 упражнения с дъмбели.

          За сега съм стабилно на 78 +/- 1 кг.

          Коментар


          • ctef
            ctef коментира
            Редактиране на коментар
            Това при каква височина?
            Нещата са силно индивидуални. Като гледам как описваш менюто си, ноето е сигурно наполовина.
            Интересното е, че съм на килограмите си (около 75+/190) от завършване на училище, а вече минах 60така.
            В тази връзка, започнах по-системни занимания по около 40 минути на ден, главно със собствено тегло.
            Редувам 150-200 лицеви, друг ден набирания, ластици, пудовки дъмбели....

          • mendi
            mendi коментира
            Редактиране на коментар
            180 см, 34 години

          • Skorpion_BG
            Skorpion_BG коментира
            Редактиране на коментар
            А, на 34 години бях 70 кила при 188 ръст. Без абсолютно никакви диети. Сега съм на 56 години, от 10-12 години стабилно съм 95-97 кила, пак без никакви диети.

        • Ако закусвам яйцето е едно на тефлонов тиган или на шиш с 1/2 филия типов или пълнозърнест хляб. Освен това суджук, пастърма или нещо от сорта расло на кокъл, сирене, маслини, домати, краставици. И кафе без захар. За обяд /днешния порция телешки кьофтета със зелена салата, вечеря нещо отново месно със салата, сирене и както писах-обилно полято с вино. Не знам колко калории е това, но не свалям и не качвам килограми.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • За всеки подходящия режим и храни са инвидуални. Просто трябва да си ги откриете.
            Да се броят калории е абсолютно излишно.
            Отделно....на 34г бях на зърнената диета.......ядях каквото зърна

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              и аз така, но остарях и сега съм на 2 диети едновременно, че с една не се наяждам.

          • Аз пък без хляб не сядам да ям. Бял задължително последните години. Преди обичах пълнозърнест, царевичен и други екзотики, но диетата от болницата след операция заради спукана язва, напълно ги изключва. Свикнах и да ям поне три пъти на ден, че преди само понякога вечер го правех. Сутрин закуска от пекарната, не ги знам колко грама са, на обяд поне четири филии бял хляб, вечер още толкова. Обикновено препечен. Наблягам на супи, варено или печено, пърженото съм го забравил. Картофи, ориз, тиквички, чушки, сирене, маслини, варени домати като не им е сезона за пресни... Яйца - в умерени количества, четири-пет на месец, обикновено печени. Месо основно пилешко варено или печено, риба пак така, рядко пъти телешко (кравешко, дето му казва Гагич). Пастърма правя, ма я ядът децата и жената, салам у нас не се купува поне от 10-15 години, понякога кренвирши към салатата. Ръст - 176, килограми - между 65 и 70, според сезона, годините - 55-6. Енергия не ми липсва, сила да нося тежко или да влача нямам. Е, на ден минавам поне 10-15 километра пеш бързо ходене, почти подтичване, и поне двеста стъпала минимум на бегом. Ама всеки ден, също както бирата и ракията.
            Та вярно че за всеки е индивидуално.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

            Зареждам...
            X