Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aro 10.4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Aro 10.4

    Здравйете, имате ли конкретни впечатления за това превозно средство?
    no signature no problems

  • #2
    ARO

    Лични впечатления нямам. Слушал съм от приятел който кара служебен такъв че като конструкция е добре но е с извънредно лошо качество на метала и много лесно се чупи. Но става дума за старият модел - не знам може би модела за който Вие питате да е принципно различен ...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Re: ARO

      Моето впечетление не е добро.Макар да има факти на обратното.Аро-то което до скоро беше най-разпространено по енергото в българиа от не много време е сменено.Но да оставим хората да си вършат работата.Моето лично мнение е че са много слаби и лесно се чупят.Какво имам предвид.Качеството на изработка и качеството на металите не е на нужното ниво и здравина.лесно се чупят.Макар в карпат трофи в румъния да има очастие от няколко такива пак не може да докаже че е здраво.


      .
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #4
        Явно не случайно 94г. струва 2000 лв. :-(
        мислех си че може с малко труд и пари да стане нещо като off-road-ър ама май ще трябват доста средства :-(
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          АRO и оффроуд

          Междувременно разпитах около мен кой какво знае по въпроса и за съжаление никой не каза добра дума - за сметка на това научих редица смешни събития като например при слизане и лек подскок как му се чупят опорите на двигателя и той пада ( става дума за наистина лек подскок)

          Може би е по добре да се ориентирате към нещо друго, което се е доказало и поне ще сте сигурни, че ако вложите много труд няма да е напразно. Защото нали разбирате, че грешна конструкция и калпави материали не могат да се оправят колкото и старание, труд и желание да вложите.

          Поздрави
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Re: АRO и оффроуд

            Днес говорих с един човек от моя квартал който имаше аро до преди половин година.Смени го за УАЗ-31512 (469Б) и сега е по доволен.Днес се заговорих с него да ми разкаже повече за джипа си.И ми разказа какви ли не неща.От целия му разказ излиза че сичко на АРО-то се чупело лесно.Не знам дали не е преовеличил малко но твърдеше че ако засилиш аро по нанадолнище и има леки подскоци ще се счупи по тоя начин:
            1.Опорите на двигателя си падат като лепнати с лепило от 50стотинки
            2.Предния мост се чупел(по сички възможни начини)
            3.Ауспуха с сички гарнета си излизал назад като изтрелян от нещо
            4.Гумите ти избягват

            не знам сичко до колко е така ама не знам какво да кажа.Знае се че АРО-то е боклук.Новото не знам какво ще е.Поради простата причина че не съм виждал още в българия.
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #7
              ARO информация от производителя...

              Информацията е взета от сайта на производителя:


              „СУПЕР” серията е нова фамилия на ARO автомобилите, разработена адаптирайки купе на ARO в механичната платформа на ARO 24.ARO 10.4 SUPER с 2+1 врати и ARO 11.4 SUPER с 4+1 врати и представят новата генерация на ARO характеризираща се със специален дизайн, с линии които вдъхват динамика,оптимална стабилност и надеждност. Преимуществото на тази серия продължава с използване на мощни и надеждни двигатели (RENAULT, DAEWOO) които отговарят на екологичните изисквания EURO 2 и с допълнителното оборудване което предлагат ще разполагате с по голям комфорт и удоволствие когато шофирате.

              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Re: ARO информация от производителя...

                Добре изглежда.Тези двигатели до сега се знае че са по качествени от тези на АРО Но може ли някои да каже нещо за това аро.Като здравина,Разход,Проходимост.Има ли такова в софия.Преди време видях да продават АРО 10,4 за 1300лв.Това да не стане пак същотото.А някой може ли да ми обясни румънците променят ли окачването на тяхните като участват в състезания.Защото в снимката която е сложена от карпат трофи не виждам да е променяно много защото както стои във водата не ми изглежда като много променено ако е пипано нещо (КОЕТО НЕ МИ СЕ ВЯРВА ПОНЕ ЗА ТОВА)

                [/quote]
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  Re: ARO информация от производителя...

                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                  Информацията е взета от сайта на производителя:


                  „СУПЕР” серията е нова фамилия на ARO автомобилите, разработена адаптирайки купе на ARO в механичната платформа на ARO 24.ARO 10.4 SUPER с 2+1 врати и ARO 11.4 SUPER с 4+1 врати и представят новата генерация на ARO характеризираща се със специален дизайн, с линии които вдъхват динамика,оптимална стабилност и надеждност. Преимуществото на тази серия продължава с използване на мощни и надеждни двигатели (RENAULT, DAEWOO) които отговарят на екологичните изисквания EURO 2 и с допълнителното оборудване което предлагат ще разполагате с по голям комфорт и удоволствие когато шофирате.

                  За румънците е известно, че си правят всичко което им е необходимо, от болтове и гайки до сондажни платформи. Обаче имат имат един единствен проблем- дисциплината. От тук не спазват технологията и резултатите са известни. Основата на техните технически проблеми започват от изходния материал който е бил, е и ще бъде буклук. Всичко и локомотивите, и колите, и камионите и булдозерите са боклук. Помня преди 20-на години когато баща ми започна работа с Романите даваха много дефекти. Когато пристигнал сервизния специалист и го попитали защо е така, отговора бил досадно прост- "еми до преди 3 години хората които го произвеждат в момента са произвеждали единствено кукуруз". Тва да Ви е познато? Ей затова нищо механично или електронно румънско не струва. Общото мение на всички познати ползвали нещо произведено на север е че "метала се кърти кат халва". Затова според мен и новото е като старото - боклук. Виж друга работа щеше да е ако 100% от детайлите се правят другаде, а в Румъния само да се сглобява. Смяната само на двигателя не променя кой знае колко нещата поне според мен.
                  ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                  Коментар


                  • #10
                    Re: ARO информация от производителя...

                    Първоначално публикуван от D-MAX
                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                    Информацията е взета от сайта на производителя:


                    „СУПЕР” серията е нова фамилия на ARO автомобилите, разработена адаптирайки купе на ARO в механичната платформа на ARO 24.ARO 10.4 SUPER с 2+1 врати и ARO 11.4 SUPER с 4+1 врати и представят новата генерация на ARO характеризираща се със специален дизайн, с линии които вдъхват динамика,оптимална стабилност и надеждност. Преимуществото на тази серия продължава с използване на мощни и надеждни двигатели (RENAULT, DAEWOO) които отговарят на екологичните изисквания EURO 2 и с допълнителното оборудване което предлагат ще разполагате с по голям комфорт и удоволствие когато шофирате.

                    За румънците е известно, че си правят всичко което им е необходимо, от болтове и гайки до сондажни платформи. Обаче имат имат един единствен проблем- дисциплината. От тук не спазват технологията и резултатите са известни. Основата на техните технически проблеми започват от изходния материал който е бил, е и ще бъде буклук. Всичко и локомотивите, и колите, и камионите и булдозерите са боклук. Помня преди 20-на години когато баща ми започна работа с Романите даваха много дефекти. Когато пристигнал сервизния специалист и го попитали защо е така, отговора бил досадно прост- "еми до преди 3 години хората които го произвеждат в момента са произвеждали единствено кукуруз". Тва да Ви е познато? Ей затова нищо механично или електронно румънско не струва. Общото мение на всички познати ползвали нещо произведено на север е че "метала се кърти кат халва". Затова според мен и новото е като старото - боклук. Виж друга работа щеше да е ако 100% от детайлите се правят другаде, а в Румъния само да се сглобява. Смяната само на двигателя не променя кой знае колко нещата поне според мен.
                    ;-) благодаря за мнението ;-) малко късничко 2 години след поста но все пак
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      Първо поздрави за румънците които правят и джипове и коли и то с колите напоследък добре се справят за разлика от наз дето и ръчна колички не правим
                      По принцип Арото не е типичен оф джип а по скоро 60-70% асфалт и останалото оф затова преди време енергата бяха с такива джипове а не с уаз та от тук идват и проблемите който описвахте по горе най вече окачване и полуоски като цяло джипа не е толкова лош.
                      Аз лично не съм карал Аро но съм участвал в поправянето на един и след като се заврях от долу ми се изясниха някой нешта.

                      Коментар


                      • #12
                        Колега кара служебно но с двигател УАЗ и кутия има хубава возия даже и газене.

                        Коментар


                        • #13



                          много интересна снимка арото води Humvve-to

                          Коментар


                          • #14
                            http://www.difflock.com/buyersguide/...er/index.shtml


                            ето и една статия за тях

                            и още нещичко http://www.autosoviet.altervista.org...se9-H(Aro).htm

                            отначалото е преличало на газ 69 много страно

                            тая страница е май да дига самочуствието на произведитела

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X