Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Volvo V70 2.4 мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Volvo V70 2.4 мнения

    Както се разбира от заглавието,интересувам се от мнения за този автомобил.Прочетох каквото намерих за него,но инфото е малко.Интересуват ме слабите места,какво да се гледа при покупка,абе всичко.Имат и модификация с фабрична метанова уредба,дали е добра идея?Ако е само бензин,ще се слага газ,там има ли някакви драми или няма проблеми?Ще се радвам на мнения на хора които са имали този модел.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Внимавай, Волвото е зараза, особено до модела който те интересува !
    Тия малките, особено от по-новите, не ги броим, щото и А-класата е Мерцедес, амааа ...

    Общо взето V70 е на кантара м/у класиката и новите модели, та ако не е нещо разсипано от вандалска употреба би трябвало да останеш доволен.
    Не знаех, че има с фабричен метан и нищо не знам за модификацията, но така или иначе съм фен на ерата която приключва със 7хх и 9хх.
    ​​​​​​
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      Има,даже на задния капак си пише bifuel.Харесва ми като кола,и затова питам,интересува ме задължително бензинов мотор,ръчка и двигателя да е на волво,не рено и .т.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #4
        Здравей, колега, аз имам V70 произведен 2001 година. Мотор 2,4 Турбо, автоматична кутия, въртят се всичките колела. Има по-големи възможности от "обикновено" В70. За моделите със заводска газ ( метан или пропан-бутан ) имам следните наблюдения : ЕКУ-то на мотора е програмирано за оптимална работа. За газовите редиктори, клапани, сензори и "разпределител се намират части, и ремонтни китове. Волво ползват за основа на своите мотори блок, който развиват и надграждат с годините. Този мотор има фазов регулатор на единия разпределителен вал. Понякога дефектира. Дросела "Магнети Марели" също понякога прави проблеми. Намират се втора употреба, нови са малко скъпи. Мотора иска хубаво масло и антифриз. Автоматичната кутия, ако е ползвана от мърлячи, трябва да се ревизира. Моята я отворих и смених клапанно тяло и един пакет фрикциони. Монтира се допълнителен охладител за маслото. Самата газова система е нещо като "Ланда контрол". По-добре вземи мотор без газ и си монтирай нещо съвременно с ОБД. Има майстор за фабричните газови някъде около гара Левски. Нещата по окачване и ходова част не са скъпи. Автомобила дава усещане за защитеност ( осбенно ако са смачкали КЛИО-то, в което си се возил ). Познат със заводски метан си монтира и ЛПГ-60 литра зад седалките: Бардолини, редуктор "Шарк", инжектори "Баракуда"-около 12 литра на дълго. С метана е по-ефтино. Моят шлеп ( 200 коня ) има разход около 14-15 в града и 11-12 по магистрала Пропан-Бутан. Има Морги за части втора употреба. Това е за сега, че стана много дълго.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • #5
          Благодаря за подробното инфо!Засега само се оглеждам и събирам мнения,понеже имам автомобил който съм пуснал за продажба и ако го продам съм се ориентирал към волво.Рядко излизат на пазара с 2.4 с турбо,та гледам и такива без.Само не знам дали ще ми хареса вървежа на 2.4 140 коня,не съм състезател,но сегашната ми кола е 136к.с. дизел и знам че като тръгна да изпреварвам нямам никакви притеснения,набира яко.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X