Обява

Свий
Няма добавени обяви.

за или против червената нафта

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: за или против червената нафта

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Преди години с дизел за отопление един юнак прецака 2 помпи на Голф1 за 1 седмица. Та май не е само това разликата ...

    .........
    Явно не е същото гориво. Според "НАРЕДБА за изискванията за качеството на течните горива,условията, реда и начина за техния контрол" в приложение 2 (визиращо горива за дизелови двигатели) и приложение 4 (визиращо Газьоли за промишлени и комунални цели) има разлика в изискванията. Според това дето знам е, че в горивото за отопление има повече парафини. Ако някой е по-запознат да сподели каква е разликата.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #47
      От: за или против червената нафта

      Няма варянт оцветитела да е радиоактивен . Контрола и страха от тези тези дивотии из ЕС е толкова голям че няма как някой да разреши да се използва .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #48
        От: за или против червената нафта

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Няма варянт оцветитела да е радиоактивен . Контрола и страха от тези тези дивотии из ЕС е толкова голям че няма как някой да разреши да се използва .
        Тези радиоактивни маркери не са много по-радиоактивни от фуражна царевица например. Като количество се губят в естествения фон, но са РАЗЛИЧНО радиоактивни.

        Коментар


        • #49
          От: за или против червената нафта

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Явно не е същото гориво. Според "НАРЕДБА за изискванията за качеството на течните горива,условията, реда и начина за техния контрол" в приложение 2 (визиращо горива за дизелови двигатели) и приложение 4 (визиращо Газьоли за промишлени и комунални цели) има разлика в изискванията. Според това дето знам е, че в горивото за отопление има повече парафини. Ако някой е по-запознат да сподели каква е разликата.
          Запознат съм и ти отговарям. В базата на Лукойл в Илиянци седят колеги /митничари/. Като дойде цистерна заявена за червена нафта отива да товари на терминала за ДГ на който зареждат и бензиностанциите. След това се смята какво количество маркер трябва да се сипе по таблици за да е в норма. Грубо под 1л. на тон. Двама чичковци отварят един склад, нахлузват защитни ръкавици.... наливат маркера в цистерната под наш надзор, камиона прави едно кръгче да се омеша, взимаме проба за лабораторията и така. Щяха да слагат автоматична мешалка някаква , но не знам до къде са я добутали.
          И пак казвам има два модела ДГ. Котелното /газъол/ гориво е друг стандарт и друго гориво. То си личи на външен вид - не е прозрачно никак , и мисля че вече не се произвежда много много. Него никой не го маркира, защото не може да се ползва в нормален двигател на ППС. Него само някои корабни мотори могат да го ядат май, но не съм сигурен. Пламната температура му е ниска, цетановото число е друго, има примеси, подгрява се предварително.....

          В другата база - Сакса в Нови Искър горивото идва маркирано от Гърция или се маркира в голям танк предварително и нашите хора само следят количества и взимат проби. Което не променя факта че пак си е ДГ по БДС.

          Син и зелен маркер пък се ползват за горива които са си предназначени за работа на двигатели , но не на територията на ЕС.
          Последно редактирано от Жоро Нешев; 09-02-12, 09:26.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #50
            От: за или против червената нафта

            ако наистина може да се купи по 1.78лв/л, то това е идеалното гориво за специализирани офроудъри и "селски" автомобили, трактори и т.н. В селото на жена ми не съм чувал да е идвал полицай, камо ли пък с техника за откриване на изотопи
            На всичкото отгоре, дядото има и нафтова печка в една от стаите - "изрядни" сме отвсякъде!
            Направо започвам да събирам туби
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #51
              От: за или против червената нафта

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              Запознат съм и ти отговарям. В базата на Лукойл в Илиянци седят колеги /митничари/. Като дойде цистерна заявена за червена нафта отива да товари на терминала за ДГ на който зареждат и бензиностанциите. След това се смята какво количество маркер трябва да се сипе по таблици за да е в норма. Грубо под 1л. на тон. Двама чичковци отварят един склад, нахлузват защитни ръкавици.... наливат маркера в цистерната под наш надзор, камиона прави едно кръгче да се омеша, взимаме проба за лабораторията и така. Щяха да слагат автоматична мешалка някаква , но не знам до къде са я добутали.
              И пак казвам има два модела ДГ. Котелното /газъол/ гориво е друг стандарт и друго гориво. То си личи на външен вид - не е прозрачно никак , и мисля че вече не се произвежда много много. Него никой не го маркира, защото не може да се ползва в нормален двигател на ППС. Него само някои корабни мотори могат да го ядат май, но не съм сигурен. Пламната температура му е ниска, цетановото число е друго, има примеси, подгрява се предварително.....

              В другата база - Сакса в Нови Искър горивото идва маркирано от Гърция или се маркира в голям танк предварително и нашите хора само следят количества и взимат проби. Което не променя факта че пак си е ДГ по БДС.


              Син и зелен маркер пък се ползват за горива които са си предназначени за работа на двигатели , но не на територията на ЕС.
              Турските тирове до преди години караха основно на газьол ( сега нямам виждане как е ,тогава карах цистерна и това гориво се харчеше най-много ).Имаше и период в който и аз карах на газьол ( трудно пали , но иначе върви).
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #52
                От: за или против червената нафта

                Първоначално публикуван от kokolighta Преглед на мнение
                Да ама за да зареждаш трябва познаваш доста голями шефчета, иначе като се обадиш все няма.
                Не е така , зад азареждаш :
                1. Ако си голям търговец , ти трябва определен набор от дкументи, после не е нужно да зареждаш директно от Лукоил . В България горивата минаватпрез мнооооогоо ръце , преди да стигнат до крайнивя потебител. Малцина са "облагодетелствани" да работят дирегтно с монополиста .
                2. Ако си си един Човечец със нафтова печка , си поръчваш горивото за отопление от регламентираните места , няма нужда да звъниш на " монополистта" . Длаверата ти е 600 лева на тон и идва от еазликата в акцизите на маркираното гориво за отопление, и немаркираното такова за общо ползване. Тук ако те хванат , си плащаш двойния размер на акциза , който си спестил с поръчаното маркирано гориво за отопление.
                3.Ако си го купил от някого, тоест нямаш документ за покупката в очите на онази мома със везните и превръзката си крадец.... не знам какви са санкциите.

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                ако наистина може да се купи по 1.78лв/л, то това е идеалното гориво за специализирани офроудъри и "селски" автомобили, трактори и т.н. В селото на жена ми не съм чувал да е идвал полицай, камо ли пък с техника за откриване на изотопи
                На всичкото отгоре, дядото има и нафтова печка в една от стаите - "изрядни" сме отвсякъде!

                Направо започвам да събирам туби
                Виж какво съм писал над твоя цитат.
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #53
                  От: за или против червената нафта

                  Колеги, ако имате познати в Сърбия / или път натам/ там се продава червена нафта на цена 1,80лв. за литър, но се продава за селскостопанските производители. Няма да Ви сипят директно в резервоара на колата, но в туби става, няма никакъв проблем. След това фуния и в резервоара. На границата не знам колко литра в туби може да се прекара безпроблемно, но 30-40л. няма проблем.

                  Коментар


                  • #54
                    От: за или против червената нафта

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    ако наистина може да се купи по 1.78лв/л, то това е идеалното гориво за специализирани офроудъри и "селски" автомобили, трактори и т.н. В селото на жена ми не съм чувал да е идвал полицай, камо ли пък с техника за откриване на изотопи
                    На всичкото отгоре, дядото има и нафтова печка в една от стаите - "изрядни" сме отвсякъде!
                    Направо започвам да събирам туби
                    Само тая работа с тубите .... доставчиците на гориво са със сертифицирани цистерни. Ние ги сертифицираме тука. Неприятното е че не им се занимава с количества под 1 тон. най-често.

                    Едно от търговските наименования на Дизеловото гориво е "Газьол" друго е "Нафта". Не се обърквайте от това. Иде реч за петролен дериват с преобладаваща съставка - цетан.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #55
                      От: за или против червената нафта

                      Добре де като караш маркирано гориво в цистерната а после нормално какво става ? Няма цистерна която да можеш да я источиш напълно . Нали този изотоп остава дори и в минимални количества и отива в следващото гориво което примерно отива в ШЕЛ . Въпроса с контрола е много сложен дори и по някакъв начин да се установи че карам с такова или остатъци от него няма начин да се докаже че аз знам как е попаднало в моя резервуар . Зареждал съм къде ли не по тая държава от къде да знам че някой алчен бензинджия на третокласния път под село Горно нанадолнище сипва такава
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #56
                        От: за или против червената нафта

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Добре де като караш маркирано гориво в цистерната а после нормално какво става ? Няма цистерна която да можеш да я источиш напълно . Нали този изотоп остава дори и в минимални количества и отива в следващото гориво което примерно отива в ШЕЛ . Въпроса с контрола е много сложен дори и по някакъв начин да се установи че карам с такова или остатъци от него няма начин да се докаже че аз знам как е попаднало в моя резервуар . Зареждал съм къде ли не по тая държава от къде да знам че някой алчен бензинджия на третокласния път под село Горно нанадолнище сипва такава
                        Я? Тази хипотеза ми е интересна. Ама сигурно има норма на съдържание на въпросния изотоп. Не ще да е една и съща концентрацията в единия и другия случай.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #57
                          От: за или против червената нафта

                          Не четете. Има си норма. Но количеството маркер се установява в лабораторията на митниците баааавно. Полевият тестер реагира на минимални количества и той те вкарва в едни приключения.... до доказване на противното.

                          Изчистват се цистерните със скъпи химии или с един курс бензин. Бензина и да светне леко , няма значение , защото той не се маркира официално заради нищо.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #58
                            От: за или против червената нафта

                            Курс с бензин добре ама дали се прави ? Едва ли мият цистерните след всеки курс много скъпо е . Интересно ми е по кой закон могат да ми вземат проба от резервуара поне аз нямам никакви спомени някъде в ЗДП да пише нещо такова .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #59
                              От: за или против червената нафта

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Курс с бензин добре ама дали се прави ? Едва ли мият цистерните след всеки курс много скъпо е . Интересно ми е по кой закон могат да ми вземат проба от резервуара поне аз нямам никакви спомени някъде в ЗДП да пише нещо такова .
                              По закона за акциза.

                              Коментар


                              • #60
                                От: за или против червената нафта

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Преди години с дизел за отопление един юнак прецака 2 помпи на Голф1 за 1 седмица. Та май не е само това разликата ...
                                Не ще да е било от дизела- преди години с Голф 2, 1.6турбодизел изгорих поне тон такава нафта- е още се движи и то в добро здраве.
                                На сърбела майката му е чесането.
                                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X