Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    На сегашните пари и сегашните коли, ако тая Тойота не е тотално изгнила, единствения и недостатък е малкия мотор.
    Колко по-нови стават тия коли, толкова са по-скапани еднодневки. Само недостига на мощност и ръждата ме спират да си куя антика.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #62
      200 с 5.7 ще ти хареса
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Спокойно Спарки, пини студена водица, че на вън жега, успокой се момче...Умен си, аналогията ти с телефона...,разбира се, че е уместна...И да, съгласен съм, не са се минали всички.., има и много такива, които тепърва ще се минат...

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Таман сега си говориме с един австралиец. И там са се минали цела Австралия , и то по много пъти... Ама като не е имало кой да им каже..

      • Plamen Alexandrov
        Plamen Alexandrov коментира
        Редактиране на коментар
        Двойно преебаните с Тойота и гейфон мълчим

    • #63
      Са ако трябва да съм честен (спрямо себе си)- Спарки е прав, абстрахирайки се от това, че сравнението с iPhone не е подходящо и не на място. Наистина цените излетяха мноого нагоре. Вероятно неоправдано. Казвам го като човек, който е платил една такава цена след много търсене. Подобна е и ситуацията при Г класата на Мерцедеса. Дали съм искал да платя тази цена? Определено не, не ми е хоби да ръся пари за щяло и нещяло. Но това беше единственото, което ми покриваше (МОИТЕ) критериите за возило. Да не е натъпкано с безмислена електроника, минимални съвременни тъпотии и джиджибиджишаренибонбонки, да го карам аз, а не то мене, да е сравнително голямо, да става както за асфалт, така и за черно, да е здраво и непретенциозно, практично, да не се чупи за щяло и нещяло, под път и над път и съответно да ми губи времето по сервизи и майстори. След проучване и сравнения, като теглих чертата остана това. До сега ми оправдава очакванията на 100%. Не робувам на марки и мантри. В момента, в който ми даде повод и спре да си изпълнява задълженията и изискванията, отива на пазара и търсим друго. Нямам скруполи дали ще се казва Тойота, Ролс Ройс, ТАТА или Фиат, дали ще е германско, японско, корейско или виетнамско. Отдавна са ми минали годините, през които чрез колата да се опитвам да показвам нещо на някого, който не се интересува така или иначе от него.

      Дали някой се минал? Не виждам как и защо. Не сме женени за колите си и във всеки един момента може да ги махнем или сменим. Никой не ни кара доживотно да ги караме. (Аз, че с моята искам да се пенсионирам е друг въпрос и не е меродавно).

      Факт е обаче, че на световно ниво Тойота дават най-оптималното в съотношение цена-качество. Засега поне няма кой да ги бие. Или поне това показват всички статистики, сравнения и тестов от всички земни кълбета. И определено по екстремните места по света преобладават именно Тойота- жеги, студове, пустини, пясъци, джунгли и т.н. И когато има хора с подобни на моите критерии и изисквания, след обективна оценка не остават много алтернативи: ТЛК, някои модели на Гкласа Мередес, някой друг Нисан, Мицубиши и единични модели на Черока. Това е. Цените са каквито са. Или играеш или правиш компромис и взимаш нещо посредствено с всичките последствия и негативи от това.
      Аз до ден днешен нямам смислен отговор на въпроса какво друго нещо трябваше или можеше да си взема, ако не си бях взел Тойотата.
      Спрете Земята, искам да сляза!

      Коментар


      • Urko
        Urko коментира
        Редактиране на коментар
        @sparky: екзотика, колко да е екзотика? 70 серия е доволно разпространена по целия свят. Европа не е светът. Тука може и да е екзотика, но не заради самия модел като модел или техника, а заради нормите налагани на европейския пазар. Преди години шефа на Тойота официално го заяви и го каза в прав текст- можем да направим дизел отгоарящ на еропейките норми, но излизаме извън ценовата си рамка и политика на фирмата. И се отказаха, за това наблягат повече на бензиновите. Сега гледам с 250 серия пак се пробват, но да видим. По миналата година, когато пуснаха предварителните поръчки онлайн в Германия, изчерпаха бройките за няма и 3 часа.

        Малкото бройки нови 7 серия, които бродят по Европа дори не са официален внос от Тойота. Има една белгийска фирма (или поне аз знам само нея), която ги внася/ше, но на официалните им обяви изрично пише Only for export, out of EU. Идеята им беше и до едно време функционираше, че имаше няколко фирми (една от тях беше в Германия), които си слагаха главата в торбата и се заемаха с легализацията им за Европа срещу заплащане, почти на ръба на закона, галимации, филтри, ДПФи, озаконяване, технически прегледи и т.н.,за да ги доведат до лелеяната евронорма. Дори ако не ме лъже паметта Руси от Пловдив Гаражи-31, също преди време предлагаше услугата срещу съответното заплащане. Но след като затегнаха изискванията и законите до безобразие и до невъзможност и тази малка вратичка се затвори и този вариант пресъхна.

        И пак повтарям- тая цена от 68000 евро не е реалната. Самата цена (34-38к) е съвсем сносна и приемлива, всичко от горе на нея беше оскъпяването заради галимациите и легализирането. В останалия свят нямат проблеми с тая простотия и си ги карат.

        Относно замрялото техническо състояние от 90те години. Да, такова е. Именно това му е хубавото и ценното. Именно заради това е здраво. За мен това е идеала за техника. Повече нито искам, нито ми трябва. Но за мене! Такива като мене са екзотика, дори не сме смислена таргет група и не сме интересни за никиого. Броя на хората в Европа с такива изисквания е нищожен. Читави Тойоти със старата такава техника, на безумните цени са 30-40 броя (80/60/70 серия). Отвори известните сайтов за коли и сам провери. На фона на цялото население на Европа и на фона на всички коли, които се купуват и продават в Европа, това количество е умопомрачително малко и маргинално, 0,00000....1 %.

        Ако искаш ми покажи марка и модел на което и да е 4х4 от новите, които да имат сравним ресурс, здравина и надежност като тези тогавашни Тойоти и на какви пари са. Инеус Гренадир може би? Чакам да видя дали от тая трънка ще излезе заяк, времето ще покаже.

        Ако тая тогавашна техника ти е стара и незадоволителна, то въобще не си за този вид маргинален пазар и освен всичко друго си в супер привилегирована позиция. Останалия пазар бъка с нови супердупер технологични модели. Кеф ти Кайени, Q7ци, Тоарези, БМВта, Рейндж Ровъри, GLSи, Моки, Кашкаи, Кодиаци и там каквото още се сетиш. Аз тоя влак умишлено съм го пропуснал. По горе споменах- не ми е хоби да ръся пари за щяло и нещяло, нямам време за сервизи и т.н. Принципът що да е лесно, като може да е трудно, ми е чужд.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Въпросната НОВА 70-та серия в Европа е екзотика и ти сам го казваш в прав текст - "Малкото бройки...". И да тоя модел, с тая комплектация, трябва да е евтин точно заради това че е прост и е с тая постна комплектация. Ама не е. Дали по обективни, субективни и каквито и да са причини - факта е каквъвто е. Тоест, който го иска, прави емоционален избор, защото по някакви негови си причини иска точно това. И, пак, в това няма нищо лошо. Но това от поне 20 (а според мен и повече) години не е масовка, а нишов пазар. Там правилата са други.

        Аз говоря за масовки. Говоря за семейния SUV, семейното комби, семейното возило за полянкаджийски разходки, или това, което побира семейния катун. Влез в сайтовете за продажби - 20+ годишни 120ки се продават за по 25 бона, а вече зимата дори не можеш да ги вкараш в центъра на София. И с нищо не са по-надеждни от изброените от теб масовки на други марки от същите години. Ето за това говоря. И говоря за това именно защото съм търсил точно масовка. Ходил съм да гледам сигурно 20-ина броя, освен всичките разгледани по сайтове. Масово - изгнили замазани кошници или не до там изгнили но с очеизвадни (за мен) дефекти.
        Последно редактирано от sparkybg; Днес, 09:23.

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        250 серия е с 1GD-FTV , който възниква 2015 и е наследник на 1KD-FTV- най-разпространения 4-цилиндров двигател, правен от Тойота, използван в 90 120 и 150 серии. от 2000г до днес. Тук се чака година със записване за 250, за това автокъщите надокараха отвън.

        Тези двигатели, продавани в Европа, естествено са /и отговаряли/ят на евронормите.

        Да, "нишово" е предлагането и търсенето на много старите модели в Европа, по много причини. На останалите предлагането и търсенето е масово.

        Там, където не е Европа, има достатъчно и предлагане и търсене на всякакви.

        Цените са такива, каквито са.

        Спарки: Хубава 120 отдавна не е 25, повече е, ако е бензин- още повече.

        Терано е 17-18, Витара 15

        Това са фактите.

    • #64
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Въпросната НОВА 70-та серия в Европа е екзотика и ти сам го казваш в прав текст - "Малкото бройки...". И да тоя модел, с тая комплектация, трябва да е евтин точно заради това че е прост и е с тая постна комплектация. Ама не е. Дали по обективни, субективни и каквито и да са причини - факта е каквъвто е. Тоест, който го иска, прави емоционален избор, защото по някакви негови си причини иска точно това. И, пак, в това няма нищо лошо. Но това от поне 20 (а според мен и повече) години не е масовка, а нишов пазар. Там правилата са други.
      Не е точно емоционален избор, а по скоро прагматичен. Не знам до колко е коректен примера, който ще дам, но ще опитам. Поне до колкото знам си в компютърния бранш. На времето първия ми компютър, 93-94 година, беше с процесор 486, 33 мегахерца (с т.нар. турбо, иначе 28 МгХ), 170 Мб НДД диск и 2 Мб РАМ, които след 1 година вдигнах на 4 РАМ. От днешна гледна точка катър срещу Ферари. Тогава Виндоус (3,1) беше приложение на ДОС 5/6. В последствие ДОСа изчезна а Виндоус стана стандартна операционна система. Та горе-долу от това време съм потребител на Виндоус минавайки до ден днешен през всичките му версии. За тея около 32 години това, което правя с компютара си в личния си живот и в работата си, се свжда до сравнително едни и същи злободневни операции и действия, почти нищо повече или по различно. До един момент новите версии на Виндоуса имаха положителен ефект и улесняваха работата ми.
      Излизаха все нови и нови версии на Виндоус, все по утежнени, изискващи все повече хардуерен ресурс, но спря положителния ефект в моите си дейности. И не само, че вече нямаше нищо положително, но и взе да става досадно, тежко, пречещо и затрудняващо. Почна да ми пречи. Тъкмо свикна с интерфейса и си наглася нещата да ми работят и дойде нова версия и всичко от начало. А аз много обичам маорската поговорка- нещо, което работи, не се пипа. И така до ден днешен, когато по принуда вече, слагам новата версия на Виндоус, щотот от Майкрософт спират поддръжката, приложенията спират да работят на старите версии и т.н. И докато в частния живот до зуко държа старата версия, в бачкането не става. Отивам и ми казват- от днеска сте с Вин 11, няма не искащ, няма недей.
      Са, пределно ясно ми е, че Майкрософт искат да печелят и периодично пускат поредното си отроче, което потребителя си купува.
      И ето тука е моята гледна точка- готов съм и съм съгласен цял живот да плащам официален и легален лиценз примерно за Виндоус НР или 7, но да не ме занимават и принуждават да си купувам новите версии. Колкото струва лиценза на новата версия ще им го плащам доживот, ама да си запазя и работа със старата. Ама не става и не може.
      Та нещо подобно е и със старите Тойоти, с малката разлика, че все още има малки вратички и възможности. Или казано просто- ако сега в момента да кажем има алтернатива и някой пусне оригинално ТЛК HDJ80 24V, чисто ново и струва примерно 100000 евро отивам и си го взимам от магазина именно него, пренебрегвайки всички останали съвременни марки и модели, със всичките им там технологии, сензори, тъчскриинове и т.н. полюции, за същите пари.
      Не знам дали успях да го обясня разбираемо и красноречиво.
      Същото е и със съвремениите телефони. До скоро бях с Нокия 150 Сега си взех някакъв смартфон, /т.е. жена ми го подари, не знам какъв е/ защото наоколо почнаха да ме гледат странно, да ме бъзикат и т.н. Лично за себеси осъзнавам, че с тоя смартфон правя абсолютно същото, което правех преди с Нокията и го ползвам само проформа за пред хората. Всъщност излъгах, допада ми, че със смартфона мога да правя хубави снимки. Друга разлика не виждам, а знам че има, но не ми трябва и не я ползвам. Някъде бях чел, че процесорът на един съвременен смартфон е с хиляди пъти по мощен и продуктивен от електрониката на модула, кацнал на луната на времето.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Аз говоря за масовки. Говоря за семейния SUV, семейното комби, семейното возило за полянкаджийски разходки, или това, което побира семейния катун. Влез в сайтовете за продажби - 20+ годишни 120ки се продават за по 25 бона, а вече зимата дори не можеш да ги вкараш в центъра на София. И с нищо не са по-надеждни от изброените от теб масовки на други марки от същите години. Ето за това говоря. И говоря за това именно защото съм търсил точно масовка. Ходил съм да гледам сигурно 20-ина броя, освен всичките разгледани по сайтове. Масово - изгнили замазани кошници или не до там изгнили но с очеизвадни (за мен) дефекти.
      Тука, във форума, периодично някой пуска тема, че търси някакво возило, няма значение коя марка и модел. И винаги накрая излиза същото- на пазара има само кочини за много пари. Питам те на доверия, без да знам отговора и без да съм търсил и проверявал- така ли е в реалния живот, извън форума, и с другите марки и модели, различни от Тойота?
      Спрете Земята, искам да сляза!

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Да. В реалния живот е ТАКА.
        Мога много да разказвам. Преди 30 тина години по случайност имах допир до първите автоджамбази. Най-първите.
        Остана ми един истински приятел сред тях. Салон пълен с коли, звъня и питам; -Имаш ли кола като за мен? Не казвам нито марка, нито модел. Отговаря: -Нямам.
        -Търи ми СУВ за Женя. Пак не казвам марка, модел.
        -Ще търя.
        Звъни след 2 месеца и ми праща снимки на Лексус. Женя го кара 10г. Трябваха му 2 месеца да ми намери кола....като за приятел. Без марка и модел. Това е джамбазин от 93-4 година.
        Така беше и с колата на бабата и на дъщерята.
        Той това работи по цял ден. Търси си ти сам кола .....след работа.

        Защо Тойота? Ми, по-голям е шанса дарака поне да се движи. Аз не съм си купил Тойота само защото нямам толкова пари и защото (според Боса) харчи тройно на Шевито а върви по-зле.

        А какво съм виждал в наше село, не е за разправяне.
        Последно редактирано от drukman; Днес, 11:19.

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Все едно аз съм го писал...И за виндоВса и за телефоните същото..Даже по едно време ходех с две Нокии от дъртите, щото ем здрави, ем се завират на секъде по джобове, ем не ме дразнят с тъпотии...А племеницата ми вика- тия не ги ли забраниха вече Сега нося квото изхвърли жената, ама тайно и един малък де

        Иначе относно дъртите, руснака дето ти писах горе, търсеше точно 100, и дума не дава да се издума за друго..Намери гаражна на 25к.км, и я взе, 65 евро даде

    • #65
      Първоначално публикуван от Urko Преглед на мнение
      Тука, във форума, периодично някой пуска тема, че търси някакво возило, няма значение коя марка и модел. И винаги накрая излиза същото- на пазара има само кочини за много пари. Питам те на доверия, без да знам отговора и без да съм търсил и проверявал- така ли е в реалния живот, извън форума, и с другите марки и модели, различни от Тойота?
      След първото многомесечно търсене на нещо, дето не е в полуразпад, си взех пак Терано. Какво му се случи е всеизвестно, но с всичките му ремонти (доста от които заради автохипохондриятя ми), не го докара до цената на гнила 120-ка тогава (и тогава бяха 20+ бона)

      След второто многомесечно търсене, стигнах до пазара отвъд голямата вода... същото.

      И накрая реших че ако купувам кошница, поне да е евтина. Купих. И тя с всичките ремонти (и лично мои каръщини) не може да го докара до цената на гнила 120ка.

      И те-така.

      Затова и "спора" тръгна от написаното от мен "Дори и с ремонти не можеш да наваксаш цената на Тойота". Просто няма никакви технически аргументи гнила 20+ годипна 120-ка да се продава за 25 бона. Толкоз. Тя нито е надеждна като простата ти 70-ка или 80ка, нито е проста, нито в гнило 20+ годипно състояние има потенциала от нея да направиш нещо за смислени пари, защото и частите не са по левче, даже когато ги има. А във времена, в които само боядисване на елемент отива на 400 кинта въпросната цена е още по меадекватна.

      Чудесно разбирам твоите аргументи за точно твоя избор/търсене. Но ти обосновано за себе си търсиш нещо конкретно заради някакви конкретни качества, които за теб за ценни - простота и идващата с нея надеждност.. И това е именно нишов пазар - цените са високи, защото няма, а не защото да се произведе такава кола е скъпо, тоест зад цената не стоят технически аргументи. Казвам точно това и нищо повече, не съм "тойотомразец" или нещо такова.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #66
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        След първото многомесечно търсене на нещо, дето не е в полуразпад, си взех пак Терано. Какво му се случи е всеизвестно, но с всичките му ремонти (доста от които заради автохипохондриятя ми), не го докара до цената на гнила 120-ка тогава (и тогава бяха 20+ бона)

        След второто многомесечно търсене, стигнах до пазара отвъд голямата вода... същото.

        И накрая реших че ако купувам кошница, поне да е евтина. Купих. И тя с всичките ремонти (и лично мои каръщини) не може да го докара до цената на гнила 120ка.

        И те-така.

        Затова и "спора" тръгна от написаното от мен "Дори и с ремонти не можеш да наваксаш цената на Тойота". Просто няма никакви технически аргументи гнила 20+ годипна 120-ка да се продава за 25 бона. Толкоз. Тя нито е надеждна като простата ти 70-ка или 80ка, нито е проста, нито в гнило 20+ годипно състояние има потенциала от нея да направиш нещо за смислени пари, защото и частите не са по левче, даже когато ги има. А във времена, в които само боядисване на елемент отива на 400 кинта въпросната цена е още по меадекватна.

        Чудесно разбирам твоите аргументи за точно твоя избор/търсене. Но ти обосновано за себе си търсиш нещо конкретно заради някакви конкретни качества, които за теб за ценни - простота и идващата с нея надеждност.. И това е именно нишов пазар - цените са високи, защото няма, а не защото да се произведе такава кола е скъпо, тоест зад цената не стоят технически аргументи. Казвам точно това и нищо повече, не съм "тойотомразец" или нещо такова.
        Аргументи, та аргументи...Като идеш у магазина питаш ли- Ъъъ...Какви са ви аргументите тоя шпек да струва толкова ?? Или викаш- тоя шпек няма аргументи да струва толкова, протестирам, бойкотирам го, и си купувам "телешки" от 7,33 килото.

        .Шее го опържим един-два пъти, ама се нещо не ми аресва и сега пак требва да го пържим...Ама до година пак ше наминем да видим оня шпек без аргументите кво е положението..

        .А я гледай що народ яде шпек Ама тия са глу-па-ви...Не знаят, че шпека нема аргументи...Офф...Чекай пак да пръжнем телешкия, че аман - се нещо ми скърца...

        Хора различни, вкусове разни, всеки свободен да харесва и има каквото желае...Както казваш ти -"толкоз"
        Последно редактирано от sonda; Днес, 14:31.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #67
          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Хора различни, вкусове разни, всеки свободен да харесва и има каквото желае...Както казваш ти -"толкоз"
          Вкусове и технически аргументи са различни работи, но примера ти с шпека е изключително подходящ.

          Лично, когато изобщо купувам шпек, купувам от един по-скъп шпек, да не кажа най-скъпия. Какво има в него не знам, точно колкото не знам какво има и в евтиния, и го купувам с ясното съзнание че има доволна вероятност разликата в цената хич да не покрива разликата в съдържанието. Тоест, технически аргументи зад избора си нямам. Само емоционално-вкусови. Обаче, ако тоя скъп шпек е сбръчкан и изглежда или мирише зле, кокото и да ми го хвалят колко е марков, хубав, и затова скъп, просто няма да го купя, защото със сигурност ще си докарам хранително разстройство.

          Сега замести скъпия шпек с "Тойота 120", и хранително с финансово разстройство, и валидността на горното си остава съвсем същата.

          И затова напоследък моята схема е - купувам евтин кошник с единственото изикване да не е гнил и частите да не струват теглото си в злато, и си го препипвам сам до състояние, в което да му имам доверие. На въпросното ми терано имах повече доверие от коя да е 120-ка на вторичния пазар, независимо от привидното и състояние и цена. Смених го най-вече защото зимата нямаше да мога да ходя с него на работа заради столичните еко полюции. Технически аргументи зад смяната - нула.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 8 потребители онлайн. 6 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X