До: Кой кои на сняг.
Пистата, колкото и да е отъпкана, отдолу има много сняг и забоксуваш ли си става дълбоко. МТ-то може да му се изпусне доста налягане и няма шанс да затъне повече от лек автомобил с напомпани зимни гуми. Освен това щом катери в дълбок сняг, какво може да го спре на отъпкан? Боксуване има и при 2-те, с тази разлика, че в дълбокото трябва да се пробива партина и снегът има спиращ ефект.
Това и аз го видях, така ги ковна, че машината подскочи. То малко като с нафтата е положението, ако ние не си напрвим тест, няма как да знаем дали обективно нещата са така или инак. Още има време тази година да се организира катерене на писта с широк диапазон машини и гуми, но надали ще се организираме. Та незнам аз, зимата до шилигарника бих предпочел да съм в Дифендър/все пак той лесно може да се сдобие с лебедка, която нещо не я виждам монтирана на Ауди, пък е ясно каква е разликата със и без лебедка/, но пък и в лъскав паркетник си има +, ако затънеш нейде си седиш в луксозно канапенце и може и телевизия да си гледаш или някое двд докато дойде някой очукан УАЗ да та вади
. За мен с планината шега не бива и разликата м/у подготвена, сериозна машина за оф и лъскава и наблъскана с електроника кола крие много повече рискове. Да може да разчиташ на рекламата, че ще си стигнеш до хижата, докато лудите с дифендъра опъват лебедки и вадят джакове, но в реалността нещата не са баш такива сякаш. Лично мнение де, някой да не си помисли друго
Първоначално публикуван от alex_markov
Преглед на мнение
Аха, шофьорът на Патрула натисна спирачките да не би да вземе да се качи повече от Ауди-то. Поне да му бяха изключили стоповете ...


Коментар