Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

    Привет колеги имам питане, мой много добър приятел е решил да си купува Пежо 406, въпроса ми е кой е най-сполучливия им бензинов двигател и да търпи безпроблемно газифициране, само това ме интересува ще съм благодарен на информация от първа ръка а не чул съм, видял съм... благодаря Ви предварително за мнениеята Ви

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Peugeot_406.jpg
Прегледи:1
Размер:28.5 КБ
ID:6046722

  • #2
    От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

    По спомен дву литровия мотор е с пластмасови колектори и имаше някакви драми с газта, но пак може, докато 1.8 мотора си е с метални и няма мизерии. Като цяло двата двигателя са безпроблемни, но за мен Пежо и дизел по ми се връзва.

    Коментар


    • #3
      От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

      Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
      По спомен дву литровия мотор е с пластмасови колектори и...... докато 1.8 мотора си е с метални ......
      Точно обратното.
      Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
      Opel Frontera V6

      Коментар


      • #4
        От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

        Трилитровия шестак,ако не го притеснява данъка.Но върви като бесна и носи на газ без проблем.
        Последно редактирано от gimax; 21-02-14, 17:11.

        Коментар


        • #5
          От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

          2-3 "бензинка" 2 литрави са минали покрай мен и собствениците твърдят, че са много лакоми. Единия имаше и ХДИ и разправяше, че на дълъг път дизелака му гори под 6/100, а бензинката-10.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

            Дали с пластмасови или с метални колектори все си иска газов инжекцион.По сложно и скъпо ще е ако е 2,0 турбо.По мое мнение за тая кола верният мотор е дизел

            Коментар


            • #7
              От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

              Първоначално публикуван от bobeck Преглед на мнение
              Точно обратното.
              Имах съмнения, че е така.

              Коментар


              • #8
                От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                Дизел. 2.0 HDI (110 к.с.)
                Който и да е от бензиновите, дори с газов инжекцион, ще ти гори най-много 2-3 лева на 100 по-малко като пари.
                Наемането на дизела в ниските обороти е несравнимо.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                  Първоначално публикуван от VANKOO1979 Преглед на мнение
                  Дали с пластмасови или с метални колектори все си иска газов инжекцион.По сложно и скъпо ще е ако е 2,0 турбо.По мое мнение за тая кола верният мотор е дизел

                  Точно обратното турбото се газифицира по евтино ,става и с обикновен изпарител
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Дизел.
                    Който и да е от бензиновите, дори с газов инжекцион, ще ти гори най-много 2-3 лева на 100 по-малко като пари.
                    Наемането на дизела в ниските обороти е несравнимо.


                    +1 за дизел
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                      Благодаря Ви колеги за съветите, ще му предам мненията Ви и ще споделя какво е решил

                      Коментар


                      • #12
                        От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                        406 приключва някъде 2001 година, което означава, че човека ще си купи дизел на минимум 13 години, което е лоша идея.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                          И защо?
                          А ако си купи бензин на същите години, каква е разликата?
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                            Ето, какъв е "изборът" на двигатели (бензинови и дизелови) за периода на производството на модела от 1995 до 2003 г.

                            Petrol
                            1.6 XU5 JP (BFZ) 4 / 8 1.580 cc 88 PS (65 kW; 87 hp) / 6.000 130 N·m (96 lb·ft) / 2.600 1995–1997
                            1.8 XU7 JB 4 / 8 1.761 cc 90 PS (66 kW; 89 hp) / 5.000 147 N·m (108 lb·ft) / 2.600 1997–1999
                            1.8 XU7 JP4 4 / 16 1.761 cc 112 PS (82 kW; 110 hp) / 5.500 155 N·m (114 lb·ft) / 4.250 1995–2000
                            1.8 EW7 J4 4 / 16 1.749 cc 117 PS (86 kW; 115 hp) / 5.500 160 N·m (120 lb·ft) / 4.000 1999–2004
                            2.0 XU10 J4R 4 / 16 1.998 cc 132 PS (97 kW; 130 hp) / 5.500 180 N·m (130 lb·ft) / 4.200 1995–2000
                            2.0 EW10 J4 (RFN) 4 / 16 1.997 cc 136 PS (100 kW; 134 hp) / 6.000 190 N·m (140 lb·ft) / 4.100 1999–2003
                            2.0 EW10 J4 (RFR) 4 / 16 1.997 cc 145 PS (107 kW; 143 hp) / 6.000 197 N·m (145 lb·ft) / 4.100 1999–2000
                            2.0 HPI EW10 D 4 / 16 1.997 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) / 6.000 192 N·m (142 lb·ft) / 4.000 2001–2004
                            2.0 Turbo XU10 J2TE 4 / 8 1.998 cc 147 PS (108 kW; 145 hp) / 5.300 235 N·m (173 lb·ft) / 2.500 1997–1999
                            2.2 EW12 J4 4 / 16 2.231 cc 158 PS (116 kW; 156 hp) / 5.650 217 N·m (160 lb·ft) / 3.900 1999–2003
                            3.0 V6 ES9 J4 6 / 24 2.946 cc 190 PS (140 kW; 190 hp) / 5.500 267 N·m (197 lb·ft) / 4.000 1997–2000
                            3.0 V6 ES9 J4S 6 / 24 2.946 cc 207 PS (152 kW; 204 hp) / 6.000 285 N·m (210 lb·ft) / 3.750 1999–2003
                            Diesel
                            1.9 TD XUD9 TE/Y 4 / 8 1.905 cc 90 PS (66 kW; 89 hp) / 4.000 196 N·m (145 lb·ft) / 2.250 1995–1999
                            2.0 HDi DW10 TD 4 / 8 1.997 cc 90 PS (66 kW; 89 hp) / 4.000 205 N·m (151 lb·ft) / 1.900 1999–2003
                            2.0 HDi DW10 ATED 4 / 8 1.997 cc 109 PS (80 kW; 108 hp) / 4.000 250 N·m (180 lb·ft) / 1.750 1999–2004
                            2.1 TD XUD11 BTE 4 / 12 2.088 cc 109 PS (80 kW; 108 hp) / 4.300 250 N·m (180 lb·ft) / 2.000 1995–1999
                            2.2 HDi DW12 TED4 4 / 16 2.179 cc 133 PS (98 kW; 131 hp) / 4.000 314 N·m (232 lb·ft) / 2.000 2001–2003
                            И понеже въпросът изначално е поставен за безинови, лично аз, бих препоръчал като по-подходящи при условието за газификация, два варианта: или по-малкия XU7 JB или XU10 J4R (за това купе XU5 JP е много слаб).
                            В случая, при избора са важни две неща - каква е целта на покупката (за какво ще се ползва автомобила и от кого) и късметът на купувача по отношение на състоянието, според поддръжката на конкретния екземпляр.
                            За да не правя директни линкове към конкретни технически теми от форума на Пежо клуб България, мога само да посоча, че там има доста изписано по въпроса. Ако е необходимо, мога да ги посоча систематизирано на ЛС.
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #15
                              От: Peugeot 406 - с какъв бензинов двигател

                              Карам 406 2.2 HDI и ако не ме хванат нервите да карам под,110 km/h разхода е около 6 l/100 km. Много добър дизел. Проблемите са по-скоро козметични и консумативи!


                              Дизел!

                              Т.
                              Good guys drive Land Rovers!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X