Вече има екземпляри на приемливи цени, някои купувани нови в България, демек разчита се на реален пробег и сервизна история донякъде. Ще се използва като всекидневен автомобил по около 40000 км/година, като от тях повече от половината са извън градско и магистрала. Бензинова.
Та тези короли все още ли притежават надеждността и безпроблемността на предишните модели?
Има нещо конкретно на което да се обърне внимание при оглед, слаби места, характерни проблеми?
Тези двигатели 4ZZ (този ми харесва, че е с малък годишен данък) или 3ZZ, 2ZZ проблемни ли са? Четох за някакви дефектни серии, които имали разход на масло. Това по форуми… Трябва ли да се сменят ангренажни вериги, колела, обтегачи? Джамбазов беше писал в една тема относно някакво разпрашаване на катализатора, което унищожавало двигателя? Това изолиран случай ли е (все пак колата ще си се кара с обикновен български бензин 95)?
Относно газифицирането две мнения няма – не е желателно… Само информативно – защо? Изпускателните клапани ли потъват и не може да се регулира хлабината?
От тази модел Тойота не предлагат 4х4, нали?
Та тези короли все още ли притежават надеждността и безпроблемността на предишните модели?
Има нещо конкретно на което да се обърне внимание при оглед, слаби места, характерни проблеми?
Тези двигатели 4ZZ (този ми харесва, че е с малък годишен данък) или 3ZZ, 2ZZ проблемни ли са? Четох за някакви дефектни серии, които имали разход на масло. Това по форуми… Трябва ли да се сменят ангренажни вериги, колела, обтегачи? Джамбазов беше писал в една тема относно някакво разпрашаване на катализатора, което унищожавало двигателя? Това изолиран случай ли е (все пак колата ще си се кара с обикновен български бензин 95)?
Относно газифицирането две мнения няма – не е желателно… Само информативно – защо? Изпускателните клапани ли потъват и не може да се регулира хлабината?
От тази модел Тойота не предлагат 4х4, нали?
Коментар