Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реглаж предница след лифт

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реглаж предница след лифт

    Лифтосах си Нивата и както е редно отивам на реглаж предница.Има отличен сервиз в София,жк.Дружба бул Амстердам №5. Отивам аз там,без да знам обаче ,че сервиза има и едно малко леке,което хвърля малка сянка,върху иначе безупречната му репутация.И по закона на Мърфи попадам точно на лекето/още незнам ,че лекето го има/.Лекето се казва Данаил-"единствен,незаменим,велик маистор" на реглаж предница.За цената не питам,понеже не правя предница/реглаж/ за пръв път и +,- 10лв. е все тая.Питам за опашката, има няколко чакащи коли и "ще те вмъкна някъде".Между другото вали дъжд.До тука нищо неестествено.Идва ми момента и вкарвам Нивата на стенда. "Проблеми", пита лекето, "има" отговарям и му посочвам жълтите лифтоващи втулки ,монтирани м/у горния шарнир и носача на Нивата. След което отговарям на въпроси за какво служи това,как се вдига колата и се слагат големи гуми и т.н.Груба тактическа грешка от моя страна.След като го "светнах"за да не седи на тъмно,лекето явно реши,че тая работа се дължи на финансови капризи от моя страна и че и тои може да изкара пари ,просто еи така без нищо. Казвам това, след като видях,какво се случи по натам,макар ,че анализа беше на другия ден.След изясняване на "проблема" се почна едно пъшкане и ахкане,как трябвало да се ригулират вертикали,как трябвало да се подлагат пластини и едва ли не съм му закарал совалка.Аз обаче все още не се замислям,понеже съм си тъпо парче."Сега ще я пооправя,да се кара , но ще има втора серия ",завъртане два три болта отдолу,ляво дясно и готово." Колко дължа" "25лв." Между временно,предницата е с видим на око,наклон ,навън по вертикала и питам,понеже ще слагам нови гуми,тлябва ли с тях,пак реглаж."И така може"-отговаря.Чао,чао.
    Прибрах се и ми светна червената лампичка.
    -Реглажа в момента не е извършен до краи,т. е. няма реглаж
    -Тарифата,както за реглаж и за всички други клиенти ,и явно "втората " серия влиза в цената за реглаж предница
    -Преди Нивата имах Исузу,като го купих -реглаж предница и поради разбита втулка на паразитния хебел,реглаж с пластини, малко по-късно го лифтовах и пак реглаж предница,пак с пластини но при други маистори и защо ли нямаше "втора "серия и цената си беше само една-за реглаж предница и то с два пъти по-големи гуми и носачи и болтове,че и пластини.
    След два три дни.
    "Втората " серия влиза ли в платената цена.
    "О, не, тя може да излезе повече от първата,защото,дъжд,вертикали,носачи,пластини" и и вои,вои.
    Великия маистор,просто реши да раздели услугата на две части и съответно две тарифи,по незнаини причини,че се и разсърди и обиди,понеже аз съм си правил лифтове и незнам какво си,а тои горкия...И заяви наи- нахално,че тои нямало да я пипне тази Нива,понеже не му мина селския номер,макар,че в краина сметка ми взе цяла цена за половин услуга.Отговорих му да вземе една ролетка,да мери 3 метра от Нивата и да не се доближаво по-близо до нея.Стана си купон.
    Горното го споделям с вас съфорумци и аз незнам,може би е трябвало да стана писател.В краина сметка ,това са мои лични наблюдения,впечатления и разсъждения,а всеки може сам да си прецени,къде и при кои да отиде при необходимост.

  • #2
    До: Реглаж предница след лифт

    А оплака ли се на управителя ?

    Коментар


    • #3
      До: Реглаж предница след лифт

      Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
      А оплака ли се на управителя ?
      Все едно го е направил вече.
      Но, ако иска може да го направи по официално.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Реглаж предница след лифт

        Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
        А оплака ли се на управителя ?
        Не.Ядосвам се бавно,а бързо ми минава.А и не е там въпроса.Аз принципно съм с две леви ръце,ама на теория съм чувал това онова.Обаче,на теория е едно,на практика друго,а в деиствителност е трето.В деиствителност явно има , реграж л
        ява гума/придница/,една цена,реглаж дясна гума,цената х2,реглаж хоризонтал х3,вертикал х4,а пластини ... леле.

        Коментар


        • #5
          До: Реглаж предница след лифт

          Промените по окачването шашкат стендовете максимално. Убеден съм защото до сега не съм карал кола със стандартно окачване. Имал съм куриозни случаи при които доказвам на стендаджията че стенда е тотално полудял с помоща на обикновен строителен нивилир. Не мога да обвинявам сервиза защото знам че проблема не е там. На стенда са заложени заводските данни на автомобила и след промяната на наклоните няма как да бъдат преизчислени. Дори при едно просто изнасяне на гумите на вън сходимоста трябва да се преизчислява.
          Затова вече като чувъркам нещо по окачването, първо минавам стенд и после дооправям на око.
          25лв си е направо без пари. За същото нещо в БалканСтар ми взеха 70лв.

          Коментар


          • #6
            До: Реглаж предница след лифт

            Тъй като автосервиз “Експрес-2” е мой смятам, че е редно да взема и аз отношение по въпроса и да ви разкажа и другата гледна точка.
            Човекът с ник snipi от форума идва за реглаж, но няма записан час (при мен реглажа става със записване на часове) понеже преди време същият snipi си продаде старата джипка на едно от моите момчета получава по-специално отношение, въпросният мой служител Данаил му казва, че няма свободни часове за реглаж. След като snipi му казва, че въпросната нива не може да се вкара в пътя, Данаил му казва, че ще се опита да я вкара между записаните коли. Успява да я вкара, но се оказва, че има нужда от реглаж и на страничен наклон (което на тази въпросна нива става със сваляне на носачите). Данаил му казва, че може да му направи колата да се държи стабилно на пътя и да не износва гуми, тъй като в момента няма време за странични наклони, защото има други записани коли. Snipi се съгласява с това. След време обаче решава, че трябва все пак да се направи и реглаж на страничния наклон след това иска да бъде и безплатно. Междувременно аз взимам отношение и му казвам, че ще го направим безплатно. Но в другата смяна защото е нормално когато обидиш един човек той да не иска да ти направи услуга. Само едно уточнение snipi е през ден в сервиза и отношението ми към него е съвсем приятелско.

            Сега се обръщам и към snipi :
            Смятам, че не е редно да висиш по цял ден при мен в сервиза и да си говорим глупости.
            А след това да ходиш като махленска клюкарка и да ме оплюваш във форум, в който се познавам с много от хората и смятам, че ме познават що за човек съм и какъв сервиз управлявам. За твое сведение човекът Данаил работи при мен от десет години до този момент е направил реглаж на повече от 30 000 (тридесет хиляди) автомобила. Мисля, че една нива няма да го затрудни и че не вижда нива за пръв път!
            Смело мога да заявя, че няма сервиз с по-добро и скъпо оборудване и по-добри и компетентни майстори за реглаж на преден мост на територията на България!
            Основна дейност на моя сервиз е реглаж на преден мост, и това правим от десет години!
            Мога да ти кажа едноq моят майстор няма да се доближи на три метра от твоята нива, но и ти гледай да седиш извън оградата на моя сервиз !!!
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #7
              До: Реглаж предница след лифт

              Влади, ти недей да се впрягаш така. Много хора от този форум знаят достатъчно и за теб и за сервиза ти и всичките сме наясно че в това което правиш си No1
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                До: Реглаж предница след лифт

                Влади , добре че отговори . Трябва да се види проблема и от двете страни . Особено помага на хора които , примерно , не те познават лично . При условии че се видяхме се само веднъж , аз съм сигурен че ти и твоите хора вършите нещата правилно на 1000%.
                Имало едно време когато за клевета се дуелирали . После за лъжа били с канделабри . А и сега има начини на въздействие , и те свалям шапка , че избра най-почтения ........
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Реглаж предница след лифт

                  Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                  Тъй като автосервиз “Експрес-2” е мой смятам, че е редно да взема и аз отношение по въпроса и да ви разкажа и другата гледна точка.
                  Човекът с ник snipi от форума идва за реглаж, но няма записан час (при мен реглажа става със записване на часове) понеже преди време същият snipi си продаде старата джипка на едно от моите момчета получава по-специално отношение, въпросният мой служител Данаил му казва, че няма свободни часове за реглаж. След като snipi му казва, че въпросната нива не може да се вкара в пътя, Данаил му казва, че ще се опита да я вкара между записаните коли. Успява да я вкара, но се оказва, че има нужда от реглаж и на страничен наклон (което на тази въпросна нива става със сваляне на носачите). Данаил му казва, че може да му направи колата да се държи стабилно на пътя и да не износва гуми, тъй като в момента няма време за странични наклони, защото има други записани коли. Snipi се съгласява с това. След време обаче решава, че трябва все пак да се направи и реглаж на страничния наклон след това иска да бъде и безплатно. Междувременно аз взимам отношение и му казвам, че ще го направим безплатно. Но в другата смяна защото е нормално когато обидиш един човек той да не иска да ти направи услуга. Само едно уточнение snipi е през ден в сервиза и отношението ми към него е съвсем приятелско.

                  Сега се обръщам и към snipi :
                  Смятам, че не е редно да висиш по цял ден при мен в сервиза и да си говорим глупости.
                  А след това да ходиш като махленска клюкарка и да ме оплюваш във форум, в който се познавам с много от хората и смятам, че ме познават що за човек съм и какъв сервиз управлявам. За твое сведение човекът Данаил работи при мен от десет години до този момент е направил реглаж на повече от 30 000 (тридесет хиляди) автомобила. Мисля, че една нива няма да го затрудни и че не вижда нива за пръв път!
                  Смело мога да заявя, че няма сервиз с по-добро и скъпо оборудване и по-добри и компетентни майстори за реглаж на преден мост на територията на България!
                  Основна дейност на моя сервиз е реглаж на преден мост, и това правим от десет години!
                  Мога да ти кажа едноq моят майстор няма да се доближи на три метра от твоята нива, но и ти гледай да седиш извън оградата на моя сервиз !!!
                  Влади,нищо лично.Познаваме се донякъде,макар и бегло.Никъде и никога не съм те "оплювал. "Ти нали присъства на "втора серия".Даже и с тебе говорих за селския хитрец,без да знам ,че сервиза е твои,което няма никакво значение за мен и не променя нещата.Даже ти и споменах,че съм ходил няколко пъти на реглаж предница с повдигнато Исузу с разбита втулка на хебела и също се е налагало да се регулира с пластини по носачите и ВИНАГИ цената е била една и съща и никога не е имало ,оле мале,ох ах и т. н. от страна на маисторите.И тези реглажи с Исузуто са извършвани както разбрах ,от теб самия в сервиз които също е твоя собственост.Не ме разбираи неправилно/ако искаш/.Не става въпрос за парите,а за отношение.Като собственик и на двата сервиза,би ли ми обяснил,как в единия става така а в другия иначе.Никога не съм искал да ми се извършва безплатно каквото и да е.И как е вкарана Нивата на стенда,дали е записана предварително , или е сместена на мястото на записана,но не дошла кола/както беше/,няма никакво,ама никакво значение.За техника и техническа компетентност,не коментирам.Карам МПС от 1976г.Имам над 1 000 000 км. зад гърба си.Налагало ми се е и да ходя на реглаж предница,многократно и с нови и големи МПС.та /бусове , в другия твоя сервиз и знаеш как се карат/ и със стари и по.малки и т.н.Винаги и навсякъде реглажа си е бил реглаж.Такава е цената-ето я колата и това е.Моите уважения ,но лекето е на твоята риза.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Реглаж предница след лифт

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Промените по окачването шашкат стендовете максимално. Убеден съм защото до сега не съм карал кола със стандартно окачване. Имал съм куриозни случаи при които доказвам на стендаджията че стенда е тотално полудял с помоща на обикновен строителен нивилир. Не мога да обвинявам сервиза защото знам че проблема не е там. На стенда са заложени заводските данни на автомобила и след промяната на наклоните няма как да бъдат преизчислени. Дори при едно просто изнасяне на гумите на вън сходимоста трябва да се преизчислява.
                    Затова вече като чувъркам нещо по окачването, първо минавам стенд и после дооправям на око.
                    25лв си е направо без пари. За същото нещо в БалканСтар ми взеха 70лв.
                    Промените по окачването в случая се явяват ,30 мм. подложка м/у горния шарнир и носача.Това на Нива 95г.Ако бях сменил старите и уморени пружини с нови оригинални,разликата щеше да е никакква ,или почти никаква.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Реглаж предница след лифт

                      Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                      но се оказва, че има нужда от реглаж и на страничен наклон (което на тази въпросна нива става със сваляне на носачите).
                      Едно малко уточнение.На Нивата не се сваля носача за да се направи реглажРеглажа при Нивата е само от горните носачи.На долните няма какво да им се регулира.Страничничт наклон на гумата става от горният носач там има едни пластини които се махат или слагат.Тези пластини са си прорязани фабрично и само се разхлабват болтовете на горният носач и се прибавят или махат от въпросните пластините

                      Коментар


                      • #12
                        До: Реглаж предница след лифт

                        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                        Едно малко уточнение.На Нивата не се сваля носача за да се направи реглажРеглажа при Нивата е само от горните носачи.На долните няма какво да им се регулира.Страничничт наклон на гумата става от горният носач там има едни пластини които се махат или слагат.Тези пластини са си прорязани фабрично и само се разхлабват болтовете на горният носач и се прибавят или махат от въпросните пластините
                        Точно за това говориме.Някои допуска ли ,че и аз може да имам сервиз.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Реглаж предница след лифт

                          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                          Едно малко уточнение.На Нивата не се сваля носача за да се направи реглажРеглажа при Нивата е само от горните носачи.На долните няма какво да им се регулира.Страничничт наклон на гумата става от горният носач там има едни пластини които се махат или слагат.Тези пластини са си прорязани фабрично и само се разхлабват болтовете на горният носач и се прибавят или махат от въпросните пластините
                          Да извинявам се за заблудата, не съм се изразил правилно. На въпросната нива трябва да се свалят болтовете защото вместо пластини, тя е със шайби!
                          LZ1HKW
                          Реглаж на преден и заден мост
                          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                          Коментар


                          • #14
                            До: Реглаж предница след лифт

                            Първоначално публикуван от snipi Преглед на мнение
                            Точно за това говориме.Някои допуска ли ,че и аз може да имам сервиз.
                            На теб отговарям за втори и последен път !!!
                            Не ме интересува дали имаш или нямаш сервиз. От сега на татък си стой в "собственият" сервиз, и не ми се вясвай. За мен е жалко дори да познавам такъв подлец като теб.
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #15
                              До: Реглаж предница след лифт

                              при лада оригинално монтиране са шайби.след реглаж се махат и се слагат пластини които са прорязани

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X