Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложение за закупуване на джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

    D-4D нали знаеш какво означава?
    Е верно е..Друго си е ХЕМИ , 3400лв. за 1 дюза, 1 бубина и ментак водна помпа, ама па майсторски са сменили ремъка барем

    https://www.youtube.com/watch?v=b73ZD-XMWhU

    То Спарки, дето сам си прави всичко, по тоя "сервизен ценоразпис" е спестил сто иляди лева досега.
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Дюза на "Хеми" ? Нема документиран failure на такава... Туй да не е "Pentastar" на клипа или V6 CRD на VM Motori, откъде реши, че е "Хеми" ?

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Не е пентастар не е и дизел, питай Димата. То и клипа се нарича " Как не се слага ремък на Хеми" . Иначе се изпокарали с някакъв конкурентен сервиз и драми, някакъв много известен Тишо от общността на американските автомобили, но не разбрах конкретно, а и не съм се интересувал..

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Прочее, дюза за "Хеми" била 150 лв. в КМБ, според Еди.

  • #17
    На 20 март за първи път поръчах части за Ф150 от рокауто и днес ми дойдоха на вратата с федекс, единствения недостатък е че тежките чести доста се оскъпяват като доставка но пак е поне с 30% от колкото да ги купих в България ако ги има налични.

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Мито и/или ДДС плати ли и ако да по какъв начин ?

  • #18
    Да от федекс ти пращат тяхна сметка, демек те го плащат а ти им осребряваш сумата. Аз си поръчах комплект лагери за преден диф на Ф150 57 долара доставката беше 40 долара, митото и ДДС което плати е 37 лева и някакви стотинки. Хубаво при федекс е че те ти поемете всичко и обмитяването не го плащаш допълнително то ти е включено в цената. Преди 2 месеца си поръчах лагер главина за Ягуар от Англия и дойде с dhc тия ми съсипаха живото първо ми искаха ори номер после пълномощно след това ми писаха че до 4 артикула цената е 27 лева след това на всеки се начислява по 20 лева. Ако след като получил писмото до 3 дни не им изпратиш нужните документи ти тече лихва склад 20 и няколко лева без ДДС на ден.

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Не се радвай на ФедЕкс. Късмет си извадил. Има доста оплаквания из форума, вкл. и аз съм им ял дървото.
      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      От: Код за 5% отстъпка в RockAuto

      Гледайте да си взимате пратките от ФедЕкс, защото Рокауто пари не връщат.
      Вече две пратки се върнаха в Америка.
      ...
      Рокауто си получават пратките в Америка и ти отговарят че случая е приключен. Пари няма.

  • #19
    От Rockauto поне от година и половна насам НЯМА опция да си платиш мито/ДДС още при поръчката. Нито с DHL, нито с Fedex, нито с проста поща (която по неизвестни причини е най-скъпарта опция). Иначе беше много харна работа, ама DHL пак искаха пълномощно и описание на съдържанието на български. Идват тук за 2 или 3 дена, после DHL се мотат още поне 2 дена. Напоследък повече - подозирам че има съкращения на персонала.

    С Fedex не поръчвам. Преди май имаха представител (както са in-time за UPS), сега май са си FedEx. Може да пробвам някой път да видя какво ще се случи, но така или иначе пак ще им трябва пълномощно и EORI.

    На DHL може да се даде и нотариално заверено генерално пулномощно, вместо да ти искат всеки път за конкретна справка, което е само с подпис. Някога им бях дал. EORI-то също ми го издадоха те. Но така или иначе ще ти искат фактура, платежен документ и описание на български при всяка пратка.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #20
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      С Fedex не поръчвам. Преди май имаха представител (както са in-time за UPS), сега май са си FedEx. Може да пробвам някой път да видя какво ще се случи, но така или иначе пак ще им трябва пълномощно и EORI.
      Fedex купиха TNT, сега са едно. Нещо не са от най-сериозните куриери, идват пратки на части, не знаят кога ще дойде другата, абе не си е работа. Те преди това Fedex си бяха доволно зле, поне за нашия регион.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #21
        Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
        Fedex купиха TNT, сега са едно. Нещо не са от най-сериозните куриери, идват пратки на части, не знаят кога ще дойде другата, абе не си е работа. Те преди това Fedex си бяха доволно зле, поне за нашия регион.
        Там работят някакви слабоумни хорица. Наложи се да си направя нов e-mail за поръчки от роЦкауто, щото старият (с имената ми) го "сдъвква" складовия или какъвто е там софтуер на куриера (пр. от bogoljub.gagich@gmail.com го съкращава на bogag@mail.com ) и тия ми викат: "Ами, пратили сме Ви пет мейла, Вие не реагирате?" Обяснявам им кой ми е мейлът, те уж си записват, пратката тръгнала наобратно, спират я, идва пак тука и ... пак същото "Ами, пращаме Ви мейли на bogag@mail.com, а Вие..."
        "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

        Коментар


        • #22
          Според мен 120-ката си е супер джип. За съжаление бензиновите са малко и вървят доста дебело. Основния проблем е в ръждта - първо че са на възраст, второ че си гният.
          Бих казал, че оригиналните части са на доста сносни цени, просто трябва да знаеш от къде да си ги поръчваш. По-големия проблем е, че ако не си ремонтираш сам, то сервизите, които биха се навили да работят с твои части клонят почти към нула!
          От гледна точка на ръжда, аз лично не бих търсил нещо което е в абсолюто безупречно състояние, тъй като това е малко или много химера. По-скоро в достатъчно добро състояние, за да изкара едни 4-5 години.

          От американските каруци бих взел само F150 и то нов или почти нов. Все пак от тамошния пазар може да се избер и друго - Тундра, Секвоя и ФорРънър. Каквото и да избереш няма да сбъркаш, но в този ценови клас бих бил доста мнителен пак за ръжда и гнилоч.

          Аз лично не познавам човек, който си е взел Тойота и след това да не е повторил!

          Коментар


          • #23
            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
            Според мен 120-ката си е супер джип.
            За тия пари ще намери 120-ка в период на полуразпад. Нагледах се на надценени гробници, веднъж като си търсих джипка след първото Терано, и втори път преди Гранд-а. Бензинова 120-ка за под 30-35 нямаше, и то отчайващо зле като състояние.

            Хубави коли са, но фенщината им е качила цените перверзно много. Твърде перверзно. И това навсякъде - Nissan Titan в америка е значително надолу като цена спрямо еквивалентната му Toyota например. С практически нула покритие на разликата, доколкото такава изобщо има.

            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • noname12
              noname12 коментира
              Редактиране на коментар
              120-ка може да изпаднат две хубави на сносни пари в един месец, може и шест месеца да е пълна суша. Тия на двойни цени не ги коментирам, в повечето случай висят на обява с месеци!

          • #24
            Титана има много слаб заден мост , проблемен воден радиатор и други дребни забележки. Цените на проблемните части са по скъпи от на Тундра. При Тойота тези проблеми са нула.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • New hope
              New hope коментира
              Редактиране на коментар
              Радиаторите на Титан , Патфандер пукат охладитела на автомата и кутията заминава . Оригиналния радиатор му дават препоръчителна смяна на 80000 мили. Този за 199 долара изкара 20000 мили и проби охладитела (преди три седмици го сменях) това на Патфандер 5.6.
              Полувалове съм сменял два пъти на клиент с Титан 5.6 в рамките на 2 години. Не се ползва за офроуд а дърпа платформа с багер 1.5 тона.
              Такива ремонти при Тундра не ми се е налагало да правя (4 броя имам заприходени)
              Утре ще ви снимам единия скъсан полувала.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Защо ме юу сложите външен охладител?

              Босе, уточних - не твърдя че няма какво да се каже в полза на Тойота, а че то не покрива двойната цена. Като с iPhone например. Сигурен съм че има хора, дето ползват някакви неща, в които реално е по-добър. Само че на мен ми трябва телефон, на който да браузвам, с хубав дисплей и хубава камера. Еми има телефони, дето ме му отстъпват по нито едно от тия неща, да не кажа обратното, дето са значително по-евтини.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Правилно - коли за всеки и за всеки джоб. За мен покрива,аз мойта я ползвам на средни дистанции,ваканции,влачене на мотори,палатки,стрелби в пустинята……..по предназначение. Като имам 7 дни ваканция и само ми трябва да клекне баш тогава,да съм го разстрелял. Тутката проблеми с мотор,скорости и окачване няма за разлика от Титана,точно там АЗ поне давам двойно и не поглеждам даже какво пари е Нисана,като се набълбуцам 2 бона за карти на ски лифта,3 бона спане,2 бона ски за децата………и само да каже Мъц и го убивам в канавката.
              Едното има знайни проблеми,другото е известно с милионниците си в мили,едното е на половината пари на другото,ако ми трябва да ходя за рибки до съседния язовир всякяка трета събота в топлите месеци …….ми и аз няма да го платя двойно.

              Пазара не лъже обаче,Тутката си е Тутка

          • #25
            Той въздушен охладител има оригинално .
            Говорим за заводски проблем а не какво мога да му сложа.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #26
              Пазара не може да лъже, цените са такива в цял свят, но на някой гроздето му е кисело..Абсолютно е валидно сравнението и на Секвоя с Армада, както и Титан с Тундра, и то не е в полза на Нисан, и е видно и се знае. Нисан хо закъсаха още края на 90-те, после Рено съвсем ги втаса. Скрападжиите у нас банкет вдигат заради моторите дизелови за Патрулите, че се позлатиха да им продават м57 за смяна. Беше едно време славата на ТД42 като милионник, после остана tb45 и tb48 за арабския свят. Едни и същи глупости се дъвчат...
              Последно редактирано от sonda; 15-04-25, 06:07.
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                Ъпсулутна мода влияе на пазара . Не е , като да не съм Йота фен (2крузера и л.кола йоти) , но не плащам за обществено мнение . Че маркетинга на нисан страда , мен , като потребител ме радва и се възползвам .Сравнението на пазарния дял на Йота и Нисан е видно .
                За двигателите на трийсет годишните патрули и за мостовете на същите крузери писахме с тонове .Последните 8цилиндрови двг в споменатите Армади ,Патроли и Титани , по нищичко не отстъпват на йотските 8ци , че ги и бият (в моите очи). Как да твърдим , че някои доставчик на радиатор , или ск.кутия ( и при двете марки са Аисин кутиите) , видиш ли , ги прави по-добре за в Йота ?

            • #27
              При патрулите след фейса и Common-Rail-а проблемите със ZD30 приключиха. Преди това, казвал съм го и в други теми, 5 ревизии бутала, последните с по над 100 грама по-тежки от първите. И основния проблем - пренадуване. Той пък се решава с механичен ограничител, дори когато се появи. Мотора "гръмва" след като дълго и упорито е предупреждавал за това, без някой да му обърне внимание. Бил съм свидетел на 2 идентични случая. И на двамата им казах че ще берат ядове ако не вземат мерки, и двамата не взеха и браха ядове. Друг масов случай (пак лично свидетел на 2) - механично се запушва EGR без компютърна интервенция или се прави крайно неграмотна компютъран интервенция, след която върви много, ама за малко. Пак ги предупредих, пак нищо не направиха, и пак хвърлиха мотори. Бяха ми пратили да оправам компютър, в който буквално се бяха изсрали дори механично, а "тунинга" се състоеше в безцеремонно вдигане на всичко на макс.

              Моето, за 60000км не заби муцуна нито веднъж и не натрупа грешка нито веднъж, и му имах пълно доверие, защото знам какво съм правил, вместо да вярвам на градски легенди.

              За сравнение дизела на Тойота, дето за толкова десетилетия едни дюзи не направиха като хората, е категорично надценен. Цената спрямо терано беше минимум тройна, спрямо патрул двойна. Ако се появеше бензинова 120ка, тя беше на 30+ бона още преди Covid, и и двете, които гледах, откъм ръжда бяха гробници, да не споменавам че поне 80% бяха с напукани табла и прочие типичности. От всички гледани въобше (вероятно нешо като 10ина броя) откъм ръжда бяха приемливи 2, идеална беше само една, тя пък беше съмнителна откъм двгател, заради което вероятно я продаваха.

              Ми не, понякога пазарът категорично е изкривен от фенщина.

              ПП: Рено няма никакъв пръст в ZD моторите. НУЛА! Чисто нисански са си. Очеизвадно е като ги отвориш и сравниш с по-стари нисански мотори. Школата си личи. И проблемите им НЕ СА механични.
              Последно редактирано от sparkybg; 15-04-25, 15:37.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                Никви грижи, ако ми изпадне за изхвърляне, веднага ти го давам

              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                А иначе- нема смисъл да чакаш...Регистриране у Европата това НЕМА, га е дубайско, от тръмпско не знам.. !!

              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                Некви сериозни рекламират Дубайски коли , не съм ги ползвал .
                Ще карам американки, както и до сега .

            • #28
              Приятел продаваше ТЛК 100 4,2Д. Цена мисля около 27К. Мога да питам дали още е налична.
              RAV 4
              F650GS

              Коментар


              • #29
                Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                Титана има много слаб заден мост , проблемен воден радиатор и други дребни забележки......
                На какви километри са Титаните за които говориш?
                Моя първия, 2014, 5.6л, го продадох на 260к км без да съм пипал нищо по ходова част, двигател, скорости, диференциали, раздатки, радиатори и пр. Момчето което го купи преди седмица каза, че ще сменя радиатор от страх. Колата е на 300к км.
                Явно и той е чел форумите.
                Аз съм сменил амортисьори (преден десен сдаде) и 1 път накладки. а, и свещи. 1 или 2 пъти.
                За 10к $ разлика в цената....

                ПП 0-100 за 7 сек.
                Тундрата как е в тая посока?
                Последно редактирано от drukman; 15-04-25, 23:07.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Босе , ако не е барана Секвоята ти , няма шанс за 6,4 , да отворим каталог или некой ваш форум , за справка ?

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Йотата е с тяговъоръженост 5kg/Nm, чероки като моето е с 4kg/Nm. Спецификациите на тоя точно гранд (2009-2010) са омотани, но на стария (пред 2009-та, с 35 коня надолу) 0-100 е 7.4 секунди. На тойотата и дават 6.7. Как се случва при по-ниска тяговъпръжениост ми е малко трудно да си го обясня.

                  Малко пипнат Гранд 2005-та (преко сили 30 коня и вдигнат лимит на оборотите) с лекота докарва до под 6 секунди. Моето е доста под 7, хем с по-голям номер чепици.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз за Тундра пиша,не за Секвоя пък и моята е леко тежка

                  Дават 6.4 ма може да ни лъжат

              • #30
                Бе, питах за трошливостта, че ми е интересно. Това за секундите беше само така.
                А за Силверадото какво говорят? Това ми е още по интересно. 6.2, Z71, 2020. Асене, на теб разчитам!
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не разчитай на мен за тия,аз Американско не поглеждам,че нямам време и нерви за такова. 5.3 мотора имал проблеми,оплакват се от течове на антифриз и масло както и проблеми с трансмисията,имат и рикол на нещо по задвижването. Дават му да е сметнат за около 200 000 мили

                  Ако трябва да избирам от американско и аз съм за Шеви ,но ако са долу горе на еднакви пари или си прежалил малко повече то си взимаш японско,а от японските е Тойота - това е общото мнение тук,но пак зависи и в кой щат си и за чий ти е

                • sonda
                  sonda коментира
                  Редактиране на коментар
                  То и тук гледам, че кой му е за магаре и сериозно кара Хайлукс и кой намери Тундра по рядко, разбира се щото са щатски. От първоначало като излязоха имаше и мераклии с Амароци, но после намаляха, не знам защо. А от години за пред кафето има явлението РАМ, само ги лъскат и дават газ на место да ручи, колко са здрави иначе не знам..

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 3 потребители онлайн. 2 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X