Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi pajero sport 3.0 V6 vs Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi pajero sport 3.0 V6 vs Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

    Както става ясно от заглавието на темата интересува ме мнение от първа ръка за двата модела джипове.Спорта ми харесва,но има само 3-4 обяви в мобиле и цените са.....Другото е WJ,поне е на по-добра цена,и не на последно място може да се намери не ръждясал,че японската марка от към ръжда е тегава работа.Сега карам Cherokee Xj,бензинов 2,5 който е наистина в много добро,да не кажа отлично състояние,ама вече няма какво да се прави по него и май от нямане на какво да правя се заглеждам по обявите.Нека някой който има реални наблюдения на тези два модела да сподели мнение.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    WJ-я има едно кардинално предимство - можеш да го намериш с раздатка 242. Спорт със суперселект май няма.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      Има. Ама десняци само.

  • #3
    Защо точно 4.0?!?
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Може би иска здрав мотор. А този доколкото аз поне знам е доста държелив.

  • #4
    Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
    Както става ясно от заглавието на темата интересува ме мнение от първа ръка за двата модела джипове.Спорта ми харесва,но има само 3-4 обяви в мобиле и цените са.....Другото е WJ,поне е на по-добра цена,и не на последно място може да се намери не ръждясал,че японската марка от към ръжда е тегава работа. ...
    Ако мислиш, че WJ са неподвластни на ръждата - лъжеш се ...

    Не знам какви са ти разбиранията за "добра цена", но силно подозирам, че тези, които ще намериш на такава, ще са доста изморени. Нещо наистина читаво вероятно ще е на друга цена.

    4.0 в добро състояние с раздатка 242 е ОК, макар че този мотор за Гранд Чероки иде леко слабичък. Чисто визуално, а и като удобства лично аз бих го предпочел пред Паджеро Спорт.

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #5
      Говорим за сума около 10 палки.Знаех си че ще се заговори и за ''другия'' двигател,но реших нещата от само себе си да тръгнат в тази посока.Да,разглеждам и 4.7,но като гледам сураттефтера-постоянно се търсят двигатели за този модел,и бая зор с намирането им,уж правели проблеми.А в същото време,от 2-3 години наблюдавам две такива черокита,на хора занимаващи се с дърводобив,карат ги яко по горите и нямат проблеми.Карах едно 4.0 но нещо не ме очарова много.Паджеро спорт не съм карал,то и ги няма много та затова реших да попитам тук хора карали и двата модела.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #6
        Нямам нито едно от двете. Но имам приятел с Паджеро Спорт 3.0 автоматик, на газ, в момента на 265/75R16, джанти с ET -25. По някога караме заедно на леки разходки. Ако го сравня с Тераното ми (2.7 TDI, 245/75R16) - върви повече (177 срещу 125 коня), мотора е много тих (е, аз съм си трактор де). На места, където аз съм на бавни, той си излиза на бързи - според мен по-мощния мотор в комбинация с автомата са от голямо значение.

        Като проблеми, които знам че е имал:

        - Взе го с "Обработено против корозия шаси", което се олюпи на втората зима. Пак търка и, маза с вълшебни отвари
        - На два пъти губеше по някой цилиндър - размина се със свещи, кабели
        - Няколко пъти проблеми с газовата
        - Прави генератор - диодна плочка
        - Смени разни накрайници и шарнири по окачването
        - Счупи хебел на паркинга. Хебелът беше като отрязан с нож! Беше сложил джанти с ЕТ -40 и се оплакваше, че колата не е същата. Просто волана станал тежък, управлението не било същото, по-тромаво вървене и т.н. Смени хебела, намали ЕТ-то на -25 и н нещата се пооправиха. Той обвинява изнесените джанти за хебела.

        На мен лично не ми харесва купето. По-точно - подът е много висок и стойката на водача ми е неудобна - краката са нависоко и изпънати. Чероки XJ е същата работа и вероятно си свикнал. Сравнявам го с Тераното и бившата ми Кия Спортидж, които са в път по-удобни в това отношение.

        Като цяло ми харесва, но трябва много да се внимава с бройкта.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #7
          Искам само да вметна, че е излишно да сравняваме мотори, без да знаем числото на диференциала. Много от старите черокита с 4.0 и ръчни скорости имат диференциали с 3.07. Грандовете със същия мотор мисля са с 3.55. И в двата случая това са прекалено бързи диференциали за големи гуми, и субективно човек си мисли, че моторът не върви. Моят 4.0 с 4.11 вървеше много добре с MT 33ки.
          До колкото знам 4.7 идава с по-бавни скорости 3.73. Това е по-скоро причината да си мислим, че върви повече, защото 4.0 и 4.7 са доста сходни от към въртящ момент. Тук има хора, които могат да обяснят разликите от към надеждност на двата мотора. Но на 4.0 му се носи славата на неразрушим.
          Defender 110
          Wrangler YJ на трупчета

          Коментар


          • #8
            Предавателното число зависи от комплектацията. Моят WJ беше с подготовка за теглене и беше с 3.73.

            При наличие на ВИН може да се извади build sheet и да се види с какво е излязъл от завода
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #9
              Сегашното ми чероки,което е с 2.5 бензинов мотор,като му сложих 31-ци и тотално умря.Оъворих дифовете,беше с число 4.11.Американците ползват една формула за изчисляване на предавателните числа,иска се да знаеш старото число,размера на старите гуми и размера на новите гуми.След като сметнах, излезе че трябва да премина към 4.56 предавателно отношение.Аз сложих 4.88 и все едно се качих на друг джип,просто огромна разлика във вървене и пъргавост.Та това за дифовете ми е ясно,макар че са единици хората които го правят, като сложат големи гуми, всеки разчита на двигателя,и после вика,ами то не върви.
              Заглеждам и Паджеро спорт от Гърция заради ръждата,че като знам как гният старите паджерота.....не че и wj са цвете но трябва да се гледа като се купува.Wj като цяло ме кефи та на този етап събирам информация.
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • #10
                Паджеро Спорт със супер селект ако беше ,нещата е ясно на къде клонят,ама ............има само Паджеро 3.0 177 коня, или 3.8 230 коня ( без МИВЕК-а ) но те са предимно американки....Спорта е с "плитък" под както казаха колегите, и не е ок това, ако си свикнал да караш джипове ( на мен линчо не ми допада )....има и още един недостатък , мицубишовските мотори след определени км. пробег имат склонност да похапват сериозно масло......В момента съм с WK2,но той е много по нов и няма база за сравнение ,освен че върви повече и харчи по малко и визията ме кефи.....карал съм ги и двете по еднакъв път при горе долу еднакви условия (дори и съм екпериментирал това онова ) и WK2 или по добро поведение по адекватно.....но в дълбоката кал/сняг е обратното .....което ме кара да мисля че Паджерото е по "джип" ,докато другото е по кросс.....

                Коментар


                • #11
                  Добави и Паджеро , без да е спорт , към избора си . Щото има и Супер селект , и блокаж на задницата , и не гние толкоз , колкото предшественика си . Ако не те притеснява разхода , 3,5 е мн благ двг
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • #12
                    Не разбрах само за кое паджеро говориш,което не гние толкова колкото предшественика си?Не за друго а сега правя едно паджеро 2,което в задната си част на шасито е толкова изгнило,че там е захванат и теглича и като хванеш теглича и го разклатиш,се люлее нагоре-надолу,камо ли да закачиш ремарке......Точно ръждата на шаситата ме притеснява при паджеро.Много рядко съм виждал някое не изгнило и да не е кърпено,особено около задните гуми и зад тях,говоря за шасито.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #13
                      Да. не личи мн ,за кое говоря : Паджеро 3 ,не знам що , гние по-малко от Паджеро 2 и 1 . Дали само щото е малко по-младо...надали .
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #14
                        ......аз съм виждал много Паджера и истината е че преобладаащата част от тях са гнили, защото им е слаба защитата им.....ако шасито е ок, то това значи че е от южна Италия внос или друга зжна страна......но пък там има една закономерност, че всички "неизгнили " имат други проблеми, преди една година имах такъв случай в който шасито е ок, но - спукана глава, прецакана разд. кутия и скорости ( имало е вода в тях),проблем с задния диф, проблем с таблото ,имаше и нетипични проблеми с ел. инсталацията ,проблем с парното и каквото се сетите друго....направо не знам от къде го бяха изкопали това нещо ,но е факт.......

                        Коментар


                        • коко келеша
                          коко келеша коментира
                          Редактиране на коментар
                          Вероятно добре напудрен "удавник" от пороите в Италия...

                        • Nachev
                          Nachev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Кога бяха тези наводнения, че и аз в момента съм в търсене?

                      • #15
                        Не знам за какво точно ти трябва новата джипка, но ако не си гнуслив, погледни бензиновите Рекстъни около 2005-та - 220 к.с. мерцедесов редови шестак с мерцедесова скоростна кутия и прилично 4х4
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X