Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инфинити FX35

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Инфинити FX35

    Гледам тия инфинитита и ми прави впечатление,че едно е с кожен маншон на скоростния лост ,а друго е без-каква е разликата?Едва ли е само за красота.Как са на газ?Колко над разхода на бензин харчи на газ?Чести проблеми, а бе всичко дет се вика,возия,комфорт,отопление,на въдух ли са?
    Четох темите,но са доста постни откъм информация.
    Колебая се между инфинити FX 35 на газ или Нисан Мурано дизела-дайте мнения кое е за предпочитане.
    Последно редактирано от Даниел Цветков; 31-10-21, 09:06.

  • #2
    FX35 не е на въздух. Бързо набира и возията не е лоша като за кола с 20-ки. Багажник обаче на практика няма.
    Мотор и кутия - мисля, че са само една комбинация - 3.5 с 4-скоростен автомат. На газ стават.
    Имам двама покрай мен с такива. Едното е 2006-та, другото 2008-ма. По-дъртото гори колкото газ толкова и масло.
    Като цени на части - нямам идея, ама на едното му искаха 650 или 850 лв за лентов кабел на волана.
    Утре ще питам колко долу-горе гори и ще те пиша.

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Автомата е петстепенен на първото(2002-2008г), а на модела след 2008 е със седем степени.

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Еми ... значи и на двамата е с прееб@на 5-та.

      А ... между другото тоя кош го има и само на задно ...

  • #3
    Под 5 литра масло събира , по-добре да не гори , че бързо ще го приключи . За Мураното важи същото .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #4
      ......най важната разлика м/у двете е скорростната кутия,.......на Мураното е със скапания ЦВТ, аа на Инфинитито е чист автомат -до 2008 е с 5 степенен на Айсин, а след 2009 е с 7 степенен ,пак на Айсин,но съм виждал и с ЗФ....чисто технически бих избрал Инфинито,но практически погледнато Мураното води......скоро сменявах лагер предна главина на ФХ35 2012 година и оригинален бил 1200 лв. ,на СНР е 370 лв......консумативите по мотора са нормални ,свещи -20-35 лв. /бр.......масло с филтри около 200 лв. ( 2 възд. филтри )......

      Коментар


      • Даниел Цветков
        Даниел Цветков коментира
        Редактиране на коментар
        Мурано дизела е с автомат,вариатор е на бензина.
        Мурано ако ще е,ще дизел.Бенца е проблемен на газ.

      • Nachev
        Nachev коментира
        Редактиране на коментар
        Аз имам EX37 и ми взеха малко над 1000лв за заден десен лагер. Обаче има уловка, това е лагер-главина, защото в официалният сервиз не сменят лагери.

    • #5
      Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
      ......най важната разлика м/у двете е скорростната кутия,.......на Мураното е със скапания ЦВТ, аа на Инфинитито е чист автомат -до 2008 е с 5 степенен на Айсин, а след 2009 е с 7 степенен ,пак на Айсин,но съм виждал и с ЗФ....чисто технически бих избрал Инфинито,но практически погледнато Мураното води......скоро сменявах лагер предна главина на ФХ35 2012 година и оригинален бил 1200 лв. ,на СНР е 370 лв......консумативите по мотора са нормални ,свещи -20-35 лв. /бр.......масло с филтри около 200 лв. ( 2 възд. филтри )......
      Кутиите са jatko.

      8)

      Коментар


      • #6
        Аз имам EX37 2009та със 7 степенен автомат. Върви прилично и харчи около 13/100. Някои казават, че сваля и на 10-11, ама вероятно зависи как караш Относно газта е спорно. На много места четох, че не е добре да се слага газ, а повечето такива коли в България са на газ и нямат проблем. Возията на моята е прилична, освен ако не ти напомпат гумите на 2.8, както ми се случи, а на FX, понеже е по-голям, е по-добра. Оригиналните части не са евтини, но има и по-скъпи (BMW например). Има и алтернативни части има и оригинални, които не са от официалният представител, на добри цени. Аз за сега давам пари на официалният сервиз, че нали уж има гаранция за ремонтите.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
          Кутиите са jatko.
          ....Да прав си.......JF011E....

          Коментар


          • #8
            Айде пак било скапано CVT-то и кое му е скапаното? От личен опит ли говорите, аз съм един доволен собственик, баща ми също, мога още 2ма да ви кажа които са от града ми и също са доволни.
            Ремонтен комплект конус + ремък от Русия е 1000лв, кое ви притеснява.

            Защо са ти казали че Мураното 3,5 не ставало на газ а инфинитито ставало, много ми е интересно при положение че моторите са едни и същи при някои версии. За моята конкретно доста четох води се 256 коня и тази версия била с подсилени бутала като на инфинитито и в Русия софтуерно ги вдигали до към 300 коня без проблеми, просто мотора ми бил софтуерно дефорсиран от завода.

            Моята е с газ още от Италия газаджията ми каза че била на много работни часове което се равнявало на около 200К, върви си перфектно, разхода е около 16-17 средно, но не съм много кротък шофьор, на инфинитито трябва да е сходен разхода.

            Коментар


            • m4r1qn
              m4r1qn коментира
              Редактиране на коментар
              коректния коментар би бил - В България СиВиТи е непознато, и поради това всява недоверие в потребителите. Ремонта е по скоро труден за нашенския майстор (от незнание), и затова въпросната ск кутия е заклеймявана като лоша, слаба, чуплива е други все такива. Това бяха и моите размисли и страсти при последния ми избор на лично превозно средство и избягах от всякакви такива

            • royce
              royce коментира
              Редактиране на коментар
              Не, CVT е много добре познато, но "славата" си е най-вече е получило от Мултитрошляка на Авди.
              По принцип допреди време Мишо от Горубляне ги правеше, сега доколкото знам той доста добре се справял с Stronic-ите на ... пак Авди.
              Е те това му е сайта, но доколкото знам по-голямата част от времето си прекарва в Хърватска.

          • #9
            Оня ден един джамбазин ми разправяше,че Инфинитито имали проблеми с разпределителни и колянови валове-някой чувал ли е за такива отзиви?

            Коментар


            • Nachev
              Nachev коментира
              Редактиране на коментар
              Аз не съм чувал такова нещо. Има проблем с катализаторите, ако се счупят, понеже са близо до двигателя, може да върнат парчета в цилиндрите. Ако това е имал предвид под проблем с колянови и разпределни валове, може.

          • #10
            Първоначално публикуван от bisnaga Преглед на мнение
            Айде пак било скапано CVT-то и кое му е скапаното? От личен опит ли говорите, аз съм един доволен собственик, баща ми също, мога още 2ма да ви кажа които са от града ми и също са доволни.
            Ремонтен комплект конус + ремък от Русия е 1000лв, кое ви притеснява.

            Защо са ти казали че Мураното 3,5 не ставало на газ а инфинитито ставало, много ми е интересно при положение че моторите са едни и същи при някои версии. За моята конкретно доста четох води се 256 коня и тази версия била с подсилени бутала като на инфинитито и в Русия софтуерно ги вдигали до към 300 коня без проблеми, просто мотора ми бил софтуерно дефорсиран от завода.

            Моята е с газ още от Италия газаджията ми каза че била на много работни часове което се равнявало на около 200К, върви си перфектно, разхода е около 16-17 средно, но не съм много кротък шофьор, на инфинитито трябва да е сходен разхода.
            Смях в залата, моли се да не стане с твоята така......моето мнение е обективно, базиращо се на десетки ( да не казам стотици ) ремонти на такъв вид кутии...утре малко снимки ще постна ......

            Коментар


            • #11
              Няма нужда от снимки, то обективно и другите автомати без значение какъв е има стотици хора с проблемни кутии, няма някоя да не се троши. Просто не мисля че е толкова проблемен както го изкарвате, има доста по проблемни кутии от тази на Cvt на мураното. Аз затова и черпя информация за конкретния автомобил от Руски сайтове предлагащи много по достоверна информация, там има в хиляди повече такива коли ама как не се намира почти като твоите мнения незнам а точно обратното почти всички са доволни.

              Коментар


              • #12
                Явно около.2006г имат някаква промяна,защото гледам най на първите копчетата за реглаж на седалките са от вътрешната страна на седалките,а към края на 2006та са вече от към вратата.Интересно при Мураното с 3.5 дават проблем с катализаторите като е на газ,а при Инфинити не се споменава-може би там да са по далеч от мотора?

                Коментар


                • #13
                  Колега, до колкото знам това с катализатора го има само на старото мурано Z50 а по новото Z51 там уж са променили нещо и този проблем вече става много рядък или изобщо го нямаше не помня точно.

                  Коментар


                  • #14
                    .....най големия враг на ЦВТ кутиите е,че загряват......в Русия климата е доста по различен от примерно Бг или Балканския полуостров......често кореспондирам с една Солунска фирма за ремонт на ск.. кутии и тяхното мнение се припокрива с моето. Другия проблем е че в доста случай ,когато дойде някой с проблем в кутията, често сме стигали до извода, че са слагали неправилното масло, дори съм виждал чисто Декстрон 3 масло в тази кутия......Третия проблем е пробега, който при екземпляри над 200к км. пробег вече оказа влияние на самата ....проблемите например са :проблем с конкретен клапан в клапановото тяло,стъпков мотор, драйвера за управление на стъпковия мотор,износени канали на съчмите на вариаторните колела,износена верига/ремък......по редките проблеми са по скоро от седене и некаране да вие кутията и след отваряне се оказа че лагрите на вариаторите( те са доста скъпи) са заминали,прецакана гарнитура на клапановото тяло поради ползване на грешно масло и т.н.......
                    За мотора VQ35DE на Мураното действително има проблем с разпр. валове, имали сме и такива случаи,който не вярва, може да се пробва да потърси валове втора ръка, и ще удари на камък.....нещо ,което е показателно за честите проблеми на този мотор......другия проблем е,че никасиловото покритие на цилиндрите се люспи,особено когато е на газ и чао бамбино нисанче......В Русия си ги престъргват и си набиват ризи и сменяват сегментите с други за чугун и си ги карат 100-ци хил. км. без проблеми......

                    Коментар


                    • royce
                      royce коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това с никасил-а не става ли заради кофти бензин? Еле в Русия заради съдържанието на сяра?

                  • #15
                    ЦВТ кутия е изключена като вариант.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X