Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за ML W163 350 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнения за ML W163 350 2004

    Здравейте приятели и за много години . Предстои ми купуване на следващ автомобил и се налага да е една идея по-проходим от лека кола. Автомобилът ще се ползва като семеен - за почивки и разходки. Налага ми се понякога да минавам през къси терени, които не са за лека кола. През почти цялото време ще се кара на асфалтирани пътища. Не съм рибар или ловец, колата няма да влиза в дълбока кал, сняг до огледалата или да гази в реки. Имам още една шепа с критерии(форма на багажника, интериор, парно за задните седалки и доста други), които са задължителни, но няма да ги споделям за да не става прекалено дълга темата. Накратко автомобилът, който покрива много голяма част от критериите ми е този от заглавието. Успях да се запозная с основните неща за него - двете свещи на цилиндър, че мотор/автомат/окачване са сравнително здрави, става на газ, наличие на бавни(съмнява ме някога да ги ползвам) и подобни общи черти. Писах във форума на Мерцедес, но почти седмица няма нито един отговор и реших да се обърна към вас, понеже огледите ще започнат след около месец и искам да бъда по-подготвен. Наясно съм, че харчи повече от лека кола и че поддръжката му не е като на Киа или Хюндай. Основните неща, които исках да попитам са:
    1) Задвижване - питах човек, който има такъв автмобил и казва, че е на постоянно предно и щом предните колела пробоксуват, компютърът сам включва задното и го изключва, когато той сам прецени като няма опция сам да го направя фултайм с бутон или ръчка. В сайтове от рода на аутодата обаче пиче, че е фултайм като Субару или Куатро. Къде е истината ?
    2) Наясно съм, че преди пукупка, задължително трябва да се закара в сервиз за основен преглед, да се види дали има ръжда, пребоадисвани детайли, диагностика и по възможност да се види дали е превъртян километража. Екземпляра, на който най-силно съм се спрял се намира далеч от мен - в Ямбол (аз съм от София). Знаете ли добър майстор в този град или някой в района ?
    3) Всяко мнение за автомобила, всеки коментар или мисъл, която бихте споделили би ми била от полза. Моля ви споделете, дори да смятате, че е излишно или че това го знае всеки и няма нужда да се спомене. Всяко мнение би било от полза, било то тук или на лични.
    Ще ви бъда много благодарен за всичко, което споделите ! Поздрави

  • #2
    1) Full-time all wheel drive with 3 open differentials. 4ETS electronic traction control, that applies brakes to wheel, that is about to spin, thus transferring torque to wheels, that have traction. M-Class 4ETS kicks in up to about 36 MPH (60 km/h) and if engagement conditions are maintained beyond 60 km/h during acceleration, control is effective to up to 48 MPH (80 km/h).

    Two-speed AWD variant of the Borg-Warner 44-06 transfer case. Button-operated low-range locks to 50/50 torque split. (2,64:1 low gear).

    Най истинското от истинските 4 х 4 че и с понижайки

    3) По всеобщото мнение МЛ от тези се е утепал за виладжийско ползване. МЛ 350 заменя МЛ 320 след фейс лифта 2002 година, много малко известен е у нас и доста рядък. Може заради това да няма мнения за него.

    Най големия минус за модела като цяло е че се прави от rednecks в Алабама за rednecks в САЩ

    Големи проблеми с качеството на сглобката които трябва да са попремахнати след фейса.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      Малко корекция - да с три дифа е, но 50/50 са първите до към края на 1998г. После са 48:52.
      Освен това и мотора 320, мисля че го има и след фейслифта успоредно с 350.
      Според мен, няма смисъл да се ограничава избора само до 350, а може направо да се гледат всички бензинови, без 230, и да се търси читава бройка.

      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от PetioStoianov Преглед на мнение
        ... Автомобилът ще се ползва като семеен - за почивки и разходки. Налага ми се понякога да минавам през къси терени, които не са за лека кола. През почти цялото време ще се кара на асфалтирани пътища.
        ... далеч от мен - в Ямбол (аз съм от София). ...
        Ако е за тоя черния в Ямбол, за семеен автомобил десния волан не те ли притеснява?

        Коментар


        • #5
          Не ме притеснява колега и не се оглеждам за десни волани поради това, че са по-евтини. Всъщност десния волан е едно от условията. Винаги съм карал десен волан, от както имам книжка и буквално ми е трудно да карам автомобил с лява дирекция. Иначе да, става дума точно за черния от Ямбол за 7999

          Коментар


          • #6
            Като цяло пропусни ML като избор. На вторичния пазар вървят евтино, защото са трудно продаваеми поради многото проблеми, които създават.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от okorok Преглед на мнение
              Като цяло пропусни ML като избор. На вторичния пазар вървят евтино, защото са трудно продаваеми поради многото проблеми, които създават.

              Може ли да ми изредиш моля те проблемите, за които знаеш ? Детски болести и прочие. Зачетох се в Мерц форума и оплакванията по тези коли са почти изцяло по дизеловите и по следващия модел W164. За бензиновия W163 320/350 е доста пусто. Има оплаквания по V8 500 мотора, че пуши, но в не малко случаи не става дума за сегменти или антифриз в цилиндите. Моля те колега ако може да напишеш, което знаеш. Би било полезно и за хората след мен, които ще четат темата в бъдеще. Благодаря !

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Ми естествено е да има най-много оплаквания от това, което се кара най-много. Отделно, че повечето не си знаят километрите...

            • #8
              Малко е офтопик, но до скоро имах такъв Мерцедес, на Ml 270 CDI. Взех го защото е автомат,висок е, на рама и има бавни скорости. Мерцедеса беше доста запазен,но все пак 2001 година. Карах го около година и половина и много трудно го продадох с много голяма загуба. Въпреки това ми липсва. Никога не съм бил фен на ML,напротив. Но.....автомобилът предлага несравнимо за мен пространство и много добър комфорт. За годината на производство имаше много екстри,които и в момента не са масови. Освен това е на рама и има бавни. Причината,поради която го продадох беше, че има доста висок разход на гориво за мен, ръждата, възрастта на колата, многото електроника и цените на ремонтите и частите. Но прждължава да ми липсва. Въпрос на потребност, възможности и емоция!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X