Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бус за работно конче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Бус за работно конче

    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
    Не пращайте иначе полезната тема в Царството небесно с тия седалки. Няма никакво разкомплектоване. Машина се товари така и толкова, колкото е предвидил производителя. Не всички могат да се товарят. Има такива, дето ако им махнеш седалките, наистина ще се води промяна в конструкцията.
    Тука 80% от народа кара с брони дебели от ламарина като на танк, но за седалките се притеснили единствената причина, поради която няма да взема със седалки е, щот няма къде да ги държа.

    А по темата;

    Почвам да се чудя, дали да не сваля на половина бюджета и да си купя нещо колкото да върви и за 1, 2 години колкото ми свърши работа - толкова. После изхвърлям и това е. Причината да го мисля е, че и по-новите и по-старите са в едно и също окаяно състояние. Даже май от по-старите има по-читави.

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Мерцедес 310 бордови . Ако не е изгнил със скършена рама няма убиване . Мотора е стария петак 2.9 с редова помпа та каквото и да му сипеш в резервоара все върви . Имаме един такъв с 4 метра бордова каросерия .

  • #62
    От: Бус за работно конче

    Първоначално публикуван от Борислав Ангелов Преглед на мнение
    Тука 80% от народа кара с брони дебели от ламарина като на танк, но за седалките се притеснили единствената причина, поради която няма да взема със седалки е, щот няма къде да ги държа.

    А по темата;

    Почвам да се чудя, дали да не сваля на половина бюджета и да си купя нещо колкото да върви и за 1, 2 години колкото ми свърши работа - толкова. После изхвърлям и това е. Причината да го мисля е, че и по-новите и по-старите са в едно и също окаяно състояние. Даже май от по-старите има по-читави.
    Аз що мислиш ти казах да видиш старите цедеси.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #63
      От: Бус за работно конче

      Първоначално публикуван от Борислав Ангелов Преглед на мнение
      ...
      А по темата;

      Почвам да се чудя, дали да не сваля на половина бюджета и да си купя нещо колкото да върви и за 1, 2 години колкото ми свърши работа - толкова. После изхвърлям и това е. Причината да го мисля е, че и по-новите и по-старите са в едно и също окаяно състояние. Даже май от по-старите има по-читави.
      НЕма кво да се чудиш !
      Ако не гониш имидж, който с бус над 5г. така или иначе няма как да докараш, си купи едно ръбесто Дукато, Пежо J5 или Ситроен С за около 1500лв. (щото има и за под 1000), обслужване и нЕкоя друга гума за още 5-600 и си ти, а като си изпее песента и на скрап е 5-600лв.

      P.S. А защо не ти предлагам да гледаш за тия пари същите марки от облите, след '94, ми защото защото са с изкъртени от каране купета, а което е оживяло от по-старите все още става.
      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 20-03-18, 09:25.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #64
        От: Бус за работно конче

        И за 1500 да е, ако не е брутално изгнило-в смисъл да му изпадат врати, да няма парчета от носещите части на купето и т.н., с карне веднъж в седмицата на практика никога не можеш да го убиеш. Това е, което аз лично много харесвам в комерсиалните машини-огромен ресурс. И съдрано от каране да го вземеш, пак му е останал достатъчно живот, за да построи една къща на село.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #65
          От: Бус за работно конче

          Още един глас за Ивеко 2.8 ТД

          Коментар


          • #66
            От: Бус за работно конче

            Ми както темата започна с илюстративна снимка на бяло Рено Трафик, взе че така и ще завърши. Сдобих се с такова. 1.9 мотор.
            В сравнение с другите отчайващи бусове, които карах, това съм много доволен от него, понеже винаги имам претенции към вървежа на МПС-то. Ще съм благодарен за насоки за:
            1. От какъв материал да му се изработи една товарна скара, като идеята е да не е прекалено тежка. Мислех от алуминиеви профили, ама цената ме уплаши
            2. С какво да му направя една облицовка, че фургона е читав и не искам да го съсипя. Обикновен фазер ли се ползва или нещо по-дебело си трябва? С няква ламарина, няма ли да е по-добре?

            Коментар


            • #67
              От: Бус за работно конче

              Първоначално публикуван от Борислав Ангелов Преглед на мнение
              Ми както темата започна с илюстративна снимка на бяло Рено Трафик, взе че така и ще завърши. Сдобих се с такова. 1.9 мотор.
              В сравнение с другите отчайващи бусове, които карах, това съм много доволен от него, понеже винаги имам претенции към вървежа на МПС-то. Ще съм благодарен за насоки за:
              1. От какъв материал да му се изработи една товарна скара, като идеята е да не е прекалено тежка. Мислех от алуминиеви профили, ама цената ме уплаши
              2. С какво да му направя една облицовка, че фургона е читав и не искам да го съсипя. Обикновен фазер ли се ползва или нещо по-дебело си трябва? С няква ламарина, няма ли да е по-добре?
              Облицовката най-добре с брезов шперплат 4-6мм. , доста е здрав и сравнително лек. За пода също има брезов шперплат със специално покритие против хлъзгане. И двата вида издържат на вода и влага.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #68
                От: Бус за работно конче

                Моят си дойде с някакъв влагоустойчив фазер на пода-не е тежък,а много износоустойчив.Предполагам продават и тук подобен,не би трябвало да е на фантастична цена.Аз не съм поставял облицовка отстрани,но обикновен фазер 5-6 милиметра би свършил работа,ламарина-не,ще дрънчи евентуално.Каквото и да се ползва,трябва да се предвиди риска от паразитни шумове и дрънкане.Евентуално освен винтчета,и силикони,двойно лепещо тиксо,или други лепила

                Коментар


                • #69
                  От: Бус за работно конче

                  4мм шперплат за облицовка. Поради спецификата на производство - кръстосани слоеве фурнир, не е толкова лесно да се пробие от ръба на някакъв товар при бутане в него, освен ако целенасочено не се цели това. Фазера при такива случаи е пътник.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #70
                    От: Бус за работно конче

                    За скарите-купувам си кофражни платна, правя си шаблон на пода, изрязвам със зеге и фиксирам за пода през нит гайки и парчета транспортна лента, за да не дрънчи по дупките. Виждал съм да правят скари от бракувани европалета...ама такова пале ако е истинско, ще ти побелее косата докато го разглобиш така, че да става за нещо.
                    Облицовай смело с фазер, като напълниш каменна вата зад него. И задължително си сложи някакви скоби или уши отстрани по страничните греди и по тавана, за да можеш да закачаш през тях някое въже или колан. В пода също. Трябват по много и често, за да се укрепва товара.
                    От обяви виж, има тираджии, продават стари транспортни колани. Тия трабва да ги имаш поне десет постоянно в буса.
                    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                    Коментар


                    • #71
                      От: Бус за работно конче

                      Първоначално публикуван от Борислав Ангелов Преглед на мнение
                      Ми както темата започна с илюстративна снимка на бяло Рено Трафик, взе че така и ще завърши. Сдобих се с такова. 1.9 мотор.
                      В сравнение с другите отчайващи бусове, които карах, това съм много доволен от него, понеже винаги имам претенции към вървежа на МПС-то. Ще съм благодарен за насоки за:
                      1. От какъв материал да му се изработи една товарна скара, като идеята е да не е прекалено тежка. Мислех от алуминиеви профили, ама цената ме уплаши
                      2. С какво да му направя една облицовка, че фургона е читав и не искам да го съсипя. Обикновен фазер ли се ползва или нещо по-дебело си трябва? С няква ламарина, няма ли да е по-добре?
                      Честито,без снимка, не се зачита.
                      За багажник,не може ли да се намери оригинален.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #72
                        От: Бус за работно конче

                        Мерси. Оригинален по обявите няма. От стари обяви виждам, че цената е неоснователна. Чувам, че имало някакви скари с ролки, но не съм виждал подобно нещо.


                        Коментар


                        • #73
                          От: Бус за работно конче

                          Браво,отлична машина,има много вид.Много ги гледах,оглеждах,както споменах,ми идва леко голям,от там и разхода отива над 8-9 градско поне по справка в нета,и това наклони везните към малкия транзит.Какво смяташ да превозваш,наличието на багажник за тази машина,говори за материали дълги над 4 метра.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #74
                            От: Бус за работно конче

                            Ето ти ги оригиналните аксесоари на Трафика, има ги и въпросните ролки.
                            http://www.renault.com.au/vehicles/c...ic/accessories
                            Оригинални никъде не съм виждал, за нито един бус-всичките без изключение са чудовищно скъпи и тия неща всеки си ги прави сам.
                            Експедиционни багажници (които слизат целите на земята и после могат да се качат обратно) също има, но там пък цените са още по-дебели.
                            Последно редактирано от santaclash; 30-03-18, 00:36.
                            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                            Коментар


                            • #75
                              От: Бус за работно конче

                              Ами със сигурност ще имам някои по-дълги или обемисти неща. Не знам точно какви може да са. Гледам да се подготвя, като спра пред магазина, да не се ядовам, ако няма място във фургона.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X