Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайхатсу Териос?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дайхатсу териоз?

    Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
    Съвсем сериозно. Субару форестър или Легаси като покупна цена е Х 2, поддръжката тоже. Бавните на Субару в най- бавния вариант са 1,3:1...както каза един колега-все едно си включвам лампа на таблото. Сериозен лифт на Субару струва сериозни пари. Това на снимката е бившият ми голф, лифта излезе 700 кинта с комлект нови амове, пружини, джанти и гуми. Не ме е оставял никъде, след 44 хил. км. душманска експлоатация го продадох в пълна изправност, за повече пари от колкото го взех.
    Дали има нещо вярно във всичкото,което написа?
    Мога да оборя с лекота всяка една точка
    Стига вече с тия градски легенди!

    Коментар


    • #17
      От: Дайхатсу Териос?

      Давай. Отворих си една бира и те чета.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #18
        От: Дайхатсу Териос?

        Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
        Давай. Отворих си една бира и те чета.
        Ок!
        Един читав Форестер може да се намери за около 4000лв.На атмосферния вариант консумативите като цена и брой са приблизително като на Астрата.Само гумите са малко по-скъпи.Бавните са 1.5,и повярвай,наистина си върши работа,където е необходимо,а и без тях,поради ниското си тегло,дори 125кс Форестер си е доста пъргав,драпа много леко,та 1.5 му е повече от достатъчен коефициент.
        Лифт,колко да е сериозен?Отпред 27,отзад 30 под праговете(а това са ниските точки на един Фори,всичко друго си е горе)-достатъчно сериозен ли е?)
        Не знам,колко пари се броят за сериозни,но на мен ми излезе около 180лв.Но работата си беше от мен!А целта на занимание то бе оправянето на изтървалите задни амове,та се реши и проблема с пружините.
        Имам достатъчно сериозен опит с ходенето по язовири с доста модели джипове(У61,ТЛК120,Нива),и мога доста да споря за възможностите в СТОКОВ вид на големите джипове.С Нисана голям срам видях,като не можахме да стигнем до язовира по наклонен път с мокра глина,а Форито го прави на същото място,дето се вика "с пълна газ",Нивата също.
        Багажника на Форестер,БЕЗ да се пускат задните облегалки,побира точно 29 туби по 10л.Имам снимки от миналата седмица,ако се опре до оспорване
        Достатъчно изчерпателно ли е,и дали си заслужава за разглеждане от колегата-риболовец?

        п.с.малко емоционално реагирам,но често виждам някакви странни коментари из форума за "космическите" цени на части за Субару,а напрактика излезе една от най-евтини коли за подръжка,които съм имал или продавал(а от там ми е и по-широкия поглед).А и като разход на гориво си е близо до една двулитрова Вектра,да речем.Та за риболова,зимно шофиране и "лек" офроад,без горските коловози след виетнамките,горещо го препоръчвам.Много приятна и мултифункционална кола.

        Коментар


        • #19
          От: Дайхатсу Териос?

          Първоначално публикуван от ribar Преглед на мнение
          Ок!
          Един читав Форестер може да се намери за около 4000лв.На атмосферния вариант консумативите като цена и брой са приблизително като на Астрата.Само гумите са малко по-скъпи.Бавните са 1.5,и повярвай,наистина си върши работа,където е необходимо,а и без тях,поради ниското си тегло,дори 125кс Форестер си е доста пъргав,драпа много леко,та 1.5 му е повече от достатъчен коефициент.
          Лифт,колко да е сериозен?Отпред 27,отзад 30 под праговете(а това са ниските точки на един Фори,всичко друго си е горе)-достатъчно сериозен ли е?)
          Не знам,колко пари се броят за сериозни,но на мен ми излезе около 180лв.Но работата си беше от мен!А целта на занимание то бе оправянето на изтървалите задни амове,та се реши и проблема с пружините.
          Имам достатъчно сериозен опит с ходенето по язовири с доста модели джипове(У61,ТЛК120,Нива),и мога доста да споря за възможностите в СТОКОВ вид на големите джипове.С Нисана голям срам видях,като не можахме да стигнем до язовира по наклонен път с мокра глина,а Форито го прави на същото място,дето се вика "с пълна газ",Нивата също.
          Багажника на Форестер,БЕЗ да се пускат задните облегалки,побира точно 29 туби по 10л.Имам снимки от миналата седмица,ако се опре до оспорване
          Достатъчно изчерпателно ли е,и дали си заслужава за разглеждане от колегата-риболовец?

          п.с.малко емоционално реагирам,но често виждам някакви странни коментари из форума за "космическите" цени на части за Субару,а напрактика излезе една от най-евтини коли за подръжка,които съм имал или продавал(а от там ми е и по-широкия поглед).А и като разход на гориво си е близо до една двулитрова Вектра,да речем.Та за риболова,зимно шофиране и "лек" офроад,без горските коловози след виетнамките,горещо го препоръчвам.Много приятна и мултифункционална кола.
          Темата е за Териос, да не се оливаме. Пиша това и приключвам: Никога не съм твърдял, че Субару са лоши коли, напротив. За теглото съм съгласен- кола с добро отношение мощност/тегло минава без проблем там, където закъсва много тежка и много мощна, физика. Не съм имал Субару, не мога от първо лице да кажа нищо за цени на поддръжка. Обаче чисто емпирично, познати със субита виждат зор с поддръжката на колите си. Ако се вярва на Субару Бг форум, поддръжката на който и да е модел е по-евтина от тази на ваз 2101, в пъти... малко съм раздвоен, защото не знам къде е истината. Относно клирънс, това на снимката под праговете има 44 и кусур сантима, най-ниските карантии отдолу са на 30 см., имам снимка с бутилка вода 1,5 л.-влиза спокойно под колата и има 5 см. отгоре. Праговете обикновено са около 10 сантима над ефективния клирънс, ама виж, за Субару, не знам как са нещата.
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар


          • #20
            От: Дайхатсу Териос?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014.jpg
Прегледи:2
Размер:95.8 КБ
ID:5670729 Ей го на...едва го открих.
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #21
              От: Дайхатсу Териос?

              С така вдигнат гоуф смееш ли да караш с повече от 80км/ч?

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X