Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rexton или Santa Fe

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rexton или Santa Fe

    Здравейте, предстои ми покупка на джип до 10 000лв и се колебая между тези два модела Hyundai Santa fe 2.0CRDI (2002-2005) или Sang Young Rexton 2.7xdi (2004-2005). Прегледал съм всички други модели като rav4, land rover, pajero, tucson , sorento , но се спирам на тези 2та. Единственото задължително е да е дизел и с ръчна ск.кутия. Разхода е 1-2л разлика и не е кой знае какво. Интересува ме здравина и подръжка. Santa fe-то го водят за здрав джип и трудно се чупел. Интериора е на ниво , разхода не е висок и всичко в него ми харесва. Тук обаче идва и Rexton-а който има много повече екстри , лукса е по-голям , визията е много добра , но как стоят нещата с ходова част , двигател ,подръжка. Частите по-скъпи ли са от на сантафето , по-чуплив ли е , давал грешки и т.н.

  • #2
    От: Rexton или Santa Fe

    Но баш този мотор на Санта Фе-то е податлив на прегряване. Не ме питай от къде знам.
    При добри предишни стопани може и да му се е разминало прегряването, и не е особенно лаком.
    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

    Коментар


    • #3
      От: Rexton или Santa Fe

      Така днес взехме Terracan 2,9crdi , много добра машина , супер луксозна , автоматик и имам един въпрос. На лоста под главния бутон за превключване има един по-малък OD on/off и незнам за какво служи. Ако някой може да ме светне ще съм благодарен.

      Коментар


      • #4
        От: Rexton или Santa Fe

        Първоначално публикуван от islidur1 Преглед на мнение
        Така днес взехме Terracan 2,9crdi ,....................един въпрос. На лоста под главния бутон за превключване има един по-малък OD on/off и незнам за какво служи. Ако някой може да ме светне ще съм благодарен.
        Това е бутон, чрез който се забранява на автомата да превключва на последната повишаваща предавка /Over Drive /. Ако е петстепенен автомат - съответно това е 5-та предавка. Използва се при движение по път с продължително изкачване на наклон, теглене на тежки ремаркета или каравани, силен насрещен вятър, изобщо ситуации, при които автоматът би превключвал често ту на 5-та, ту на 4-та. По този начин се избягва излишното превключване, което може да доведе до претоварване и прегряване на автомата. Нормалното положение е този бутон да не е натиснат, а когато е задействан би трябвало на таблото да светне някаква сигнална лампа - OD off. Тогава кутията няма да превключва на последната предавка. Ето примерно какво пише в User manual-а на Jeep за този бутон:

        Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #5
          От: Rexton или Santa Fe

          Честита придобивка. Само да те радва!
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • #6
            От: Rexton или Santa Fe

            Мерси на двама Ви , ще пробвам за какво става дума с това копче и ще ви кажа. Скоро и снимки

            Коментар


            • #7
              От: Rexton или Santa Fe

              Terracan-а е с4-степенен автомат, но на мен лично много ми харесва как работи за разлика от 5-степенната "ръчка"...

              А по темата Рекстъна няма много общо със СФ-то, освен цените на споменатите години... По-скоро сравнение би било Теракан-Рекстън...
              Санг-Йонг е най-некачествената корейска марка според мен... В Корея обаче бяха адски популярни преди няколко години - вероятно заради ниската цена.
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                От: Rexton или Santa Fe

                И според мен е направил много по-добър избор с Terracan 2,9crdi. Тези Sang Young, Rexton на пръв поглед изглеждат примамливи с достъпната си цена и с многото си "екстри" /кожа, ел. пакети, климатроници и др./, но после...!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #9
                  От: Rexton или Santa Fe

                  Така всеки приятел различно ми казва и спорим та да се допитам до знаещите. Положнието на автомата L го разбрах , караш бавно и държи на скорост ако спускаш заледен наклон. Двойката като я включа не виждам разлика в поведението, какво прави и още нещо. Като включа 4x4 постоянно ли е зацепен или трябва да превърти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Rexton или Santa Fe

                    Terracan-manual[1].pdfПри позиция "2" би трябвало да превключва между 1-ва и 2-ра предавки.Според упътването,се използва за движение при лоши пътни условия.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #11
                      От: Rexton или Santa Fe

                      Вече разбрах всичко , 2ката превключва само до 2ра , 4х4 не е постоянно когато е включен - трябва да превърти задното за да включи и предния мост ,а остана и още едно на което се чудя. Това подгряват ли му се свещите като на другите коли да чакаш някакви секунди. Гледам на това табло нещо да угасне ама нито един индикатор не угасва. Или някой ще светне при паленето за секунда или ще угаснат когато запаля.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Rexton или Santa Fe

                        Още малко информация за варианта с автоматина ск. кутияTERRAKAN-4x4.doc-avtom. sk..doc

                        Коментар


                        • #13
                          От: Rexton или Santa Fe

                          Първоначално публикуван от islidur1 Преглед на мнение
                          Вече разбрах всичко , 2ката превключва само до 2ра , 4х4 не е постоянно когато е включен - трябва да превърти задното за да включи и предния мост ,а остана и още едно на което се чудя. Това подгряват ли му се свещите като на другите коли да чакаш някакви секунди. Гледам на това табло нещо да угасне ама нито един индикатор не угасва. Или някой ще светне при паленето за секунда или ще угаснат когато запаля.
                          Трябва да има контролна лампа за предварителното подгряване - в лявата част на таблото:




                          При 20*С не се включва лампата изобщо, но при 0*С светва за 2 секунди, а при -5*С - за 3,5 секунди, след което може да палиш. С изгасването на лампата, системата зе предварителен и последващ подгрев не се изключва веднага, а само показва това, че вече може да заплиш мотора. Свещите продължават да работят още известно време, най-често до достигане на определена температура на мотора, или превишаване на определени обороти.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Rexton или Santa Fe

                            Мерси колеги , светнахте ме напълно. Все се каня да се похваля и с някоя снимка , но ще гледам тук скоро да снимам. А и още нещо , вчера го изкарвах и още студен се опитах да му включа L , но не ги активира. На таблото не иска да светне и не беше превключило на бавните скорости. Дали трябва да е загрял или не , защото преди го включих 1 път и си работеше. Не говоря за 4х4L а за L под 2ката.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Rexton или Santa Fe

                              Това "L" е позиция на автоматичната скоростна кутия - 1-ва скорост и няма нищо общо с позицията Low - бавни на раздатката. При някои автомати е "L", при други просто е "1", при други пък е "2" нямат "1" На тази позиция "L" просто забранявате на автомата да превключва на която и да е друга предавка, освен на 1-ва. И той там си и стои - на първа скорост, макар и да има известни ограничения - ако превключите на "L" от по-висока предавка, кутията няма да слезе на нея докато скоростта не падне достатъчно, а обратно при превишаване на определена скорост, независимо от позицията "L", автоматът ще превключи на "2". При тези превключвания на таблото не светва нищо, а сaмо индикаторът за позиция на автомата ще показва "1" или при вас - "L". Трябва да правите разлика между скоростите на автомата /"P" "N" "D" "3" "2" "L"/и позициите на превключвателя на раздатъчната кутия 2WD-Hi - само заден мост, 4WD-Hi - преден и заден мост, без понижаваща и 4WD-Low - преден и заден мост с понижаваща предавка /демултипликатор/ или още "бавни". При този режим ще светне и индикаторът "4WD Low" поз. 16 на таблото /1-вата снимка по-горе/ Зависи и с кой вариант е вашия Terracan, че гледам някои май имат само режим "AUTO" и "LOW".
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X