Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

    Здравейте!

    Обмислям покупка на някой от горните SUV модел 2010-2012, като държа да е с въздушно окачване. Най-добрият вариант е бензин + газ, но:
    1. Touareg нямат бензин + въздух.
    2. X5 50i е с директно впръскване. Каква газова препоръчвате за него или да не рискувам с газ поради бъдещи проблеми?
    3. според вас с
    Touareg дизел или (по-скъпо като поддръжка БМВ, но газифицирано)
    X5 50i бензин+газ бих имаш повече разходи (като теглим чертата V6 дизел vs V8
    бензин+газ) гориво + поддръжка + евентуални ремонти

    Какви доводи бихте прибавили за/против двата конкретни модела?

  • #2
    От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

    Напиши в Гугъл BMW n63b44 problems и чети ...
    ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
    ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

    Коментар


    • #3
      От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

      Още нещо:
      Някой има ли наблюдение, до колко въздушното окачване по
      качва комфорта? Заслужава ли си до толкова, че да се вземе дизел вместо бензин+газ?

      Коментар


      • #4
        От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

        Първоначално публикуван от mariyan87 Преглед на мнение
        Още нещо:
        Някой има ли наблюдение, до колко въздушното окачване покачва комфорта? Заслужава ли си дотолкова, че да се вземе дизел вместо бензин+газ?
        Имам лични наблюдения върху разликата в комфорта на окачването меджду Паджеро(торсиони и листови ресори) и Туарег(адаптивно въздушно). Амии... то просто няма прилики, комфортът е несравним. НО, става дума за каране върху нещо, което все пак е ПЪТ, извън него даже и не си помислям да пробвам. Карал съм и Туарег на пружини, между него и "въздушния" разликата в комфорта е по-малка, но я има определено, а и сякаш вторият в завоите и при рязко спиране и тръгване по-малко се наклонява и клати.

        Коментар


        • #5
          От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          ... Карал съм и Туарег на пружини, между него и "въздушния" разликата в комфорта е по-малка, но я има определено, а и сякаш вторият в завоите и при рязко спиране и тръгване по-малко се наклонява и клати.
          Защото амортисьорите имат един електромагнитен клапан, който ги управлява.
          ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
          ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
          current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

          Коментар


          • #6
            От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

            А какво ще кажете за A6 allroad 3.0 245hp Vs touareg 3.0 240hp откъм поддръжка, надеждност, тяга..?

            Коментар


            • #7
              От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

              Явно отписваме бавареца. Блазни ме и A6 Allroad 2012 3.0 TDI. Какво мислите за това чудо комби ала офроуд спрямо туарега? И двата модела са 3.0 245кс с въздушно окачване, как са откъм комфорт, тяга, надеждност, ремонти?
              Вероятно а6та ще е малко по икономична откъм дизел и с малко повече тяга..?

              Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

              Коментар


              • #8
                От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

                Прескочи 245-коньовия Олроуд и гледай направо 3.0BiTDI 313 к.с.
                ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
                ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
                current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

                Коментар


                • #9
                  От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

                  2 последвали въпроса:
                  - Allroad 3.0 TFSI (евентуално + газ) има ли въздушно окачване? Туарега е ясен че няма въздушно + бензин, а Allroad-а?
                  - какво ви е мнението за Range rover sport 3.0 258кс 2012+? По ли са чупливи от Туарега(поне така съм чувал), по-скъпи ли са им частите?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

                    Всички Олроуди са на въздух, но не съм виждал някой с 3-ка TFSI да и е сложил газ. По-вероятно да я е направил от 310 на почти 400 коня само с ремап, защото това става и то успшно.
                    Има обаче един друг момент с тоя мотор - наложи ли ти са да се вадят дюзи за тест и почистване се сваля целия мотор.
                    ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
                    ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
                    current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

                    Коментар


                    • #11
                      От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

                      Първоначално публикуван от mariyan87 Преглед на мнение
                      Туарега е ясен че няма въздушно + бензин?
                      Има има, 3.6fsi е такъв.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Touareg 3.0 TDI vs X5 50i 2010

                        Незнам, но бмв х5 с този мотор е убиец като вървене и ускорение, нищо общо с вагаджийската печка(возиха ме на такава и в туарег съм се возил), за другото нямам мнение трошлив ли е не е ли, но съдейки по първото поколение туарег, което за мен не беше надежден автомобил, може да са си взели поука, но като лукс, визия, возия и гъзария много изостава от бавареца.В това отношение и Рейндж ровера е като бавареца сравнен с вага.
                        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
                        Terrano 3.0di,330i E46 и евридейката 316i 1.9 E46

                        Коментар


                        • #13
                          Колега какво си купил на края?
                          По мое скромно мнение Олроуда е А6 с хубави брони. Не мисля, че получаваш повече кола от това ако купиш комби, плащаш доста повече. Близък караше такава и беше уникална за път и комфорт.
                          За въздуха- горещо препоръчвам. Всичките тези коли са за да се возиш и да ти е кеф. Нито една няма да спечели Рали Стари Столици. Големи и тежки са. БМВ-то освен, че няма въздух вози и доста по-твърдо от Туарега дори и без въздух. От както взех моя с въздух колите (за мен) вече се делят на два вида: такива с въздух и такива без въздух. Когато возя колеги, които не са запознати с марката (при мен не се кара много тази марка) винаги правят комплимент за возията.
                          На FSI моторите няма мегдан за газ. Дори й най-скъпата система пак налага 70% бензин и 30% газ и стува много по моите проучвания. В никакъв случай не взимай 2.5 дизела R5.
                          Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
                          А ако това не е най- важното...не знам кое

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

                          Зареждам...
                          X