Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене зимата - теч на ток ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене зимата - теч на ток ?

    Здравейте,
    Туарег 7L 2004та 2.5 R5 TDI
    Зимата се случва така, че като паднат температурите под 0 градуса, пали от втория път или с много въртене. След първото палене ако я загася, пали веднага.
    Смених два акумулатора и се уверих, че проблема не е в тях, тъй като новия е Varta 110 аH AGV, дадох около 500 лева за него. Мойто мнение е, че отнякъде изтича ток, кой може да даде акъл, дали съм прав ?
    Touareg 2.5 R5 TDI 7L 2005

  • #2
    От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

    Подгревни свещи има ли? Как са?
    Провери кабелите до стартера, както и масите.
    После и самия стартер.
    Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
    Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

      Закачи ампермер на някоя от двете клеми последователно на батерията и в обхват 200 ма.Заключи колата и изчакай 10-15 Мин.Тока на покой не трябва да надхвърля 100 ма.

      По принцип не трябва да е повече от 25-30 ма.Но на все по новите коли тока в покой расте.При мен е 250 ма.в момента на работната,открил съм на кой токов кръг е,махнал съм предпазителя,и карам така ,докато не ми остане време да я вкарам в гаража на топло че ,в тоя студ,не ми се занимава.При мен идва от километража
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 г.
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

        Първоначално публикуван от Mortos Преглед на мнение
        Здравейте,
        Туарег 7L 2004та 2.5 R5 TDI
        Зимата се случва така, че като паднат температурите под 0 градуса, пали от втория път или с много въртене. След първото палене ако я загася, пали веднага.
        Смених два акумулатора и се уверих, че проблема не е в тях, тъй като новия е Varta 110 аH AGV, дадох около 500 лева за него. Мойто мнение е, че отнякъде изтича ток, кой може да даде акъл, дали съм прав ?
        Как се появи съмнението за "изтичане на ток",замерихте с ампермер,амперклещи или волтажа преди завъртане на стартер. Със съмнения не се локализират причините. Първо кажете колко волта държи акумулатора преди стартиране.
        А утечка, ако има трябва да се замери колко А -за да се търси виновника( аларма,часовник,лампа,радио,.......... че даже алтернатор)
        От "изложението", по скоро проблема ще излезе в друга посока............

        Коментар


        • #5
          От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

          Токът не ти е проблема, бих казал че е много възможно проблема да е в горивната система, да не може да направи налягане в началото (ноща да ти пада налягането), следователно при начално палене да няма достатъчно количество гориво. Едва ли е подгревна свещ, трицилиндрово поло с една работеща свещ палеше от около 2-3 завъртания, все пак ги виж.

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

            Описаните симптоми при повечето дизелови двигатели са въздух в горивната уредба, а не от електричество.

            Но конкретно на големия Гоуф не знам.
            hiatus!

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

              То и дебиломер или датчик температура пак може да прави това.
              На майстор ходил ли си?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Описаните симптоми при повечето дизелови двигатели са въздух в горивната уредба...
                Описаните симптоми, освен въздух в горивната система, са и подгревни свещи, калпави дюзи, ниска компресия. Или просто калпава нафта.

                Ток не е. Няма какво да мери. С нов акумулатор и една нощ престой ако има утечка тя ще е очеизвадна. И няма да пали от второ въртене. Няма да иска да върти или ще върти мудно. Не си представям и дебитомер да има пръст в тая работа. При палене функционално не играе, а ако е сдал до там че компира да не иска да пали заради него, ще свети чека.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                  Дебиломера показва и температура
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                    Още не съм видял автомобил, чието подгряване преди палене да зависи от друго освен температурата на охлаждащата течност. Още повече че дебиломера при палене на студен мотор мери точно същото - температурата в двигателния отсек. Не съм видял и такъв дето да не иска да запали при изключен дебитомер. Не казвам че няма и че съм гледал безкрайно количество мотори де.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                      Мисълта ми е че може от много неща. Естествено, различно вероятни. Затова питах дали е ходил на майстор.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                        Благодаря за отговорите,
                        сутринта, когато дадох на контакт уреда на акумулатора показа 12v, ако можете препоръчайте ми майстор, но не знам на жичкаджия ли да ходя или механик ?
                        Touareg 2.5 R5 TDI 7L 2005

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                          О-пръстени на флейтата, О-пръстени на дюзите и реглаж!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                            Първоначално публикуван от Mortos Преглед на мнение
                            Благодаря за отговорите,
                            сутринта, когато дадох на контакт уреда на акумулатора показа 12v, ако можете препоръчайте ми майстор, но не знам на жичкаджия ли да ходя или механик ?
                            Първо се мери напрежението Преди да се даде на контакт и да се включат всички консуматори!!!!!
                            При 12в. може да приемем ,че всичко в захранването е нормално-посещение при механик.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудно палене зимата - теч на ток ?

                              С тоя проблем какво стана:
                              Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X