Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Здравейте колеги, понеже раздела направо е заспал, да раздвижа нещата с един бърз проект, който стягам за балкнаския бус събор в Сърбия в средата на Юли.
    Идеята е това бусче да стане кемпер с вестфалия надстройка и лек тунинг. До момента всичко по предницата е сменено, монтирани са нови амове, подложки на цялото "магаре", което ще сваля надолу с 30 мм. стабилизращата щанга с 25 мм. подложки над пружините 40 мм. удължих стержените на предните амове с 30 мм.,подложки на горните носачи и очаквам с нетърпение утре да монтираме всички тези детайли за да видя крайния резултат. Джантите са същоте като на червеното синхро, само че ЕТ е 23, като отзад мисля да монтирам и 20 мм. фланци с които да извадя още по-навън гумите BF Goodrich AT 235/70/16. Подготвил съм големи вентилирани спирачки за отпред, задни дискове, голямо серво от БМВ.











































    Утре още
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

  • #2
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ето и свършеното днес.







    На операционната



    Монтиране на подложките на пружините.



    Най-после скъпите немски подложки на горните носачи влязоха в употреба.



    Предните дискове и накладките.





    Полиетиленови подложки 30 мм. за магарето на предния мост, 25 мм. за стабилизиращата щанга. След като тествам окачването след тези промени и ми хареса поведението му, ще направя подложките от алуминий, версия 2 с подобрения.







    От Темис получих инфо че в Гърция имат майстор, който монтира хидравлични рейки от BMW E30 на нашите бусове. Взех днес една такава рейка и ще се опитам да я преработя за да пасне на буса. Такава рейка струва 80-100 лв. и от тук нататък всички цифромани търговци да духат супата :mrgreen

    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

      Днес остана малко време да прегледам рейката от BMW. Концентрирах внимание върху кормилните щанги и измислих следното. Ползваме оригиналната кормилна щанга, защото вътрешния край резбата е с по-голям диаметър.



      За наш късмет се оказа че щангата е куха и външния край се навива във вътрешния. Развиваме външния край и на негово място след измерване, режем бусовата щанга, нарязваме резба и го завиваме към вътрешната част от БМВ-то. Това е най-лесния вариант за който се сещам. След това остава да измисля закрепването на рейката към купето, но за това следващата седмица.



      Монтирах спирачните апарати и джантите, пуснах буса на земята и .. остана много висок :screwy от центъра на главината до арката на калника 55 см. Понеделник ще свалям подложките над пружините и ще ги намалям. Търсената височина е 50-51 см.







      След като оправя задния мост и монтираме двигателя се заемам с монтажа на надстройката.

      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #4
        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

        От много работа не остава време за проекта, ето последните новости :mrgreen

        Понеже ползвам задни амове с оригинален размер (разпънато състояние от ухо ду ухо 60 см) се налага да променя малко планките на долните носачи. Изработвам нови с изместване на отвора 6 см. за да компенсирам лифта на буса.







        Докато работя по задните носачи, подменяме лагерите и монтираме задните дискове.









        Накладките.



        Главинката се простъргва с няколко мм, за да може да монтираме диска.



        Мисля отгоре да монтирам тези фланци, само дано не излез прекалено навън джантата, общото ЕТ с фланеца и джантата ще е около "0".



        Днес отделих няколко часа да изработя пластини за подобряване на мазането на ск.кутия, ползвах подцинкована ламарина около 1 мм.





        Следва....
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

          Вчера свърших най-цапащата операция до сега, разглобяване на каретата, измиване с бензин на цялата мръсотия, смяна на маншоните и ново гресиране. Всичко това отне около 6 часа, като се наложи да подменя 3 карета, които не ми харесаха, едно беше с луфт, друго пълно с пясък (скъсан маншон) а третото беше такова менте, че нямаше никакви надписи :eek. Сега всички карета са с щампа VW и съм спокоен в качествата им. Маншоните са GKN, само предните външни са полиуретанови, защото вече няма оригинални в наличност а не ми се чакаше поръчка от Германия.









          Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.



          Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.









          Ето и без фланеца.







          В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #6
            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

            При толкова издадена гума , ще може ли да се отваря страничната врата? Това с дисковете отзад е много добро решение , че тазовете дето държат накладките при барабаните много гният и трудно се намират. Аз карам Т3 Каравеле , не е синхро , но е с оригинална хидравлика , в края на месеца ще съм в Бургас за 2-3 дни , ако ти трябва нещо да мериш по хидравликата , мога да ти го оставя. Също ми е интересно от къде взимаш части по окачването , най-вече втулките на горните носачи , че заминават за няма и година.

            Коментар


            • #7
              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

              Здравей Веско, без фланците страничната врата се отваря "на косъм". Има опция леко да се модне задния плъзгач на вратата и да се изнесе с 4-5 см, навън, ще ти го покажа като се видим. Предпазната ламарина, към която са закрепени накладките и сп.цилиндър отпада, на нейно място се изработва нова, която само предпазва диска от кал и мръсотия. Но тези глезотии ще са след срещата в Сърбия. Хидравлики имам на два други буса, така че имам мостри за гледане, благодаря За селеновите втулки препоръчвам да си купиш на Лемфьордер, това е най-доброто. Нямат ги налични, чакаш седмица за доставка от Германия. Ауто+ и т.н. големи магазини могат да ти ги поръчат.
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #8
                От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                Браво, Ванка, колко станаха твоите бижута -3 или повече?
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #9
                  От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                  Това за вратата не го знаех , значи мога след време да му монтирам по-широки гуми и джанти. Няколко пъти засичам в София едно синхро , ама е много вдигнато , с огромни гуми. А ръчната спирачка как я мислиш? Сега видях на една от снимките един бус свето-тъмно син като моя , явно си ги събрал доста. Признавам си , че е голям кеф да се кара такъв бус. Ако имаш проблем с мебелирането на буса , мога да помогна , правя всичко от дърво.

                  Коментар


                  • #10
                    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                    Много хубав проект! Успех!
                    ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                    Коментар


                    • #11
                      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                      С толкова марак ще го направиш китка, бравос! С интерес ще следя развитието. Успех!
                      Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                      0034 605 82 41 87

                      Коментар


                      • #12
                        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                        А бре Ванко, де що има такова желязо изкупи Успех !
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Toyota Tacoma 4.0 , Unimog 406
                        Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • #13
                          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                          Злати, бусовете вече станаха 7
                          Ето и днешния рапорт.

                          Заплануваното за днес го направих, вече имам монтирани задни спирачни апарати. Имах премеждия (ужасна корозия) със супортите, които ми изпрати един колега от София и се наложи да реагирам своевременно и намерих два в Бургас. Разпробих главинката, навих резба М10 и ползвах болт от Т4 за закрепяне на диска към главината.







                          Шпилките са 14х1.5 с накатка 15мм, дължина 55 мм. закупих ги от Евроболт. Ползвам оригиналните гайки, които простъргахме с градусите за лети джанти, знаете оригиналните колко са изтумбени и не са походящи без преработка.







                          Пробно сглобяване без допълнителните килограми на двигател, скоростна кутия и оборудване.



                          Даже не се наложи преработване на носача.



                          Остана време и да сглобим половината ск. кутия



                          Утре монтаж на новите жила за ръчната, закачане на спирачните тръбички и обезвъздушаване на спирачната система.
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #14
                            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                            Тия джанти на Т3 седят много добре, още повече, че при теб ще прозират дискове и отзад. Красиво.
                            Виж само рейката от Е30 дали няма да ти дойде много бавна - 3 оборота и 3/4 май беше по спомен. Може и да бъркам в точната цифра, но много въртене падаше за няма нищо.
                            Подобряването на мазането на кутията Фолксваген фракцията не го ли практикувате, когато прибавите някой Нм в повече?

                            Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                              Ей, слабост са ти тези бусчета, Ванка!
                              Браво за мерака!
                              Хубаво се получава.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X