Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Здравейте,

    От две седмици съм щастлив собственик на ТЛК120 Дизел 3 Д4Д- 2008. Много е яка но автоматика сменя скоростите като че ли малко неадекватно. Ако изкачвам баир с 80 с леко натиснат педал на газта и реша да ускоря сваля 2 предавки и вдига оборотите до 4000 - 4500?!!! това ме притеснява защото при този голям въртящ момент спокойно може да бъде и 2500 - 3000.
    Та въпроса ми е следния: има ли начин да се управлява тая пущина по нЯкакъв начин или просто натискам като на тролей и квото стане.
    Карах една САНТА ФЕ с автоматик и с ръчни и там можеше да се фиксира на дадена скорост.
    Дайте моля някой съвети от практиката та да мога да използвам напълно потенциала на двигателя.

    ПО-Хубава джипка не съм карал - Страхотна е !!!
    Т5
    Crossrunner

  • #2
    До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

    Здравей и честита придобивка,
    аз карам същата и мисля, че може да се има доверие на автоматика. Той си превключва спрямо оборотите и не би трябвало да има проблем. Ако искаш да върнеш само една предавка, мисля че може да го направиш с лоста, но ако той(автоматика) реши, че му трябва повече, ще си направи сам необходимото. Единствено за тези високи обороти бих казал, че едва ли са толкова полезни за двигателя. Аз на моята на вдигах повече от 2-2500 оборота, докато не навъртях 2000км.
    Пусни снимки да я видиме.
    http://www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

    Коментар


    • #3
      До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

      Честито ( това е щ`от завиждам)
      Може на баира да е била и на кантар между две предавки и при ускоряването да е съвпаднал момента, тя да си е върнала една и една да е дошла от "кик даун"-а. Виж дали няма бутончета "овърдрайв" или спортен режим във "вкл" положение и виж на равен асфалт как сменя ако не издава странни звуци и не придърпва вероятно си е О.К. Пък ако и направиш ново летоброене ( профилактична смяна на всички масла и филтри) и започнеш на чисто от "О" км. ще си и по-спокоен..... Много и безаварийни
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

        По-скоро, колегата, е натиснал рязко и повече от нужното педала на газта.
        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

        Коментар


        • #5
          До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

          Това е един от най безпроблемните автоматици. Не се притеснявай, карай си спокойно, ще свикнеш с машината.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

            Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
            По-скоро, колегата, е натиснал рязко и повече от нужното педала на газта.
            Точно така е.Аз имам патрол автоматик като "скокна"по рязко на гаста се получава същото

            Коментар


            • #7
              До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

              Ами не скачай толкова на газта

              П.П. Бас държа, че се молиш тази зима да има много сняг
              П.П.П. Кога ще дойдеш на гости в Плевен да видя джипката?
              А и благодаря за гумите страхотни са ;]
              Последно редактирано от getsov; 22-10-08, 20:51.

              Коментар


              • #8
                До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

                Да, прави бяхте, свикнах и страхотно се държи ако не се натиска много много. Разхода ми е 8.8 за последните 2000 км смесено.

                Само да спомена че много коли съм имал но по сигурна и приятна за каране не съм притежавал.

                Не пропускам съботите да ида на софт оффроуд. тази седмица бях на хижа Яворов в Пирин. доста е екстемен пътя препоръчвам го на всеки.

                Ето и една две снимки...
                Прикачени файлове
                Т5
                Crossrunner

                Коментар


                • #9
                  До: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

                  Браво, само така. Аз откога разправям че "накрая всеки си купува Тойота"
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Зрявейте Колеги,

                    Предлагам тази тема за да можем да обменяме опит в потдръжката на нашите 120 ки., едни страхотни коли, които обаче си имат някой особенности и ако се съобразяваме с тях може да им се радваме дълго.

                    --- Гресиране на трансмисията през 10000 км. На всякъде където има пробки.
                    Резултата от негресиране е в затормозена работа на трасмисията изрязява се в усещане за тупване при спиране на светофар.

                    --- добавка за почистване на дюзите в горивото на всеки 10 тина резорвоара. Предотвратява запушването и в последствие нарушава работата изразяваща се в промяна на шума на мотора и клатене на празен ход.
                    Т5
                    Crossrunner

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна екпоатация.

                      --- Гресиране на ограничителите на завиващите гуми, когато се наложи.
                      Как.. не мога да кажа, защото това го направиха в сервиза.
                      Резултата от негресиране е в прискърцване при пълно навиване на волана.

                      ---Има и накакви „тави“ на предните сп. апарати, които тракат през ситни дупки. Мисля, че и те се гресират или затягат - не се сещам вече.

                      ---От време на време, когато миете джипките навийте волана докрай и огледайте маншоните - веднъж така хванах разхлабена скоба и теч на грес на време, иначе щеше да последва смяна на каре.

                      Коментар


                      • #12
                        Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120

                        Не е от мързел,поразрових из нета,но неоткрих как се сверява часовника на ТЛК 120 2005г. И второ, бутона за подгряване при голям студ,кога се натиска,след контакт подгрява горивото и нещо друго ли,или след старта действа като ускорен смукач ли що ли ?
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • #13
                          До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120

                          Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                          ... след старта действа като ускорен смукач... ?
                          Това е.
                          LZ1AIV

                          Коментар


                          • #14
                            До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120

                            Хм,странно,а имаш ли идея защо са преценили,че му трябва,защото забелязах,че сутрин при -3 градуса и без да е натиснато си пали и поддържа по високи обороти около 900-950 и като загрее си пада на 600-700.
                            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                            Коментар


                            • #15
                              До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120

                              Нали е дизел машината (D4D 163hp 3000 см3)? Обяснението, което прочетох в ръководството е, че бутона се използва за ускорено загряване на двигателя, с оглед на стопляне на купето чрез парното. Парното е в първия кръг та така...
                              При мен на бутона пише IDLE-UP, в свободен превод е повдигане на оборотите на празен ход.
                              Последно редактирано от asenv; 01-11-09, 19:43.
                              LZ1AIV

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X