Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моето Сузуки Джимни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    ,но щом казват,че има разлика явно има.
    Една неопровергаема истина. Машаллах!
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • За едни лъжа за други истина.Всеки имал досег до гранда ми и в атмосферен вид и със суперчарджъра е видял коренна разлика спрямо стоковият такъв.
      НО!При мен имаше индъкшън кит,разплетена генерация и подходящо гърне.По едно време имаше и компресор.Там разликата е ясна.
      При бмв-то на което съм карал с панелен както казах коне не съм мерил.Имаше обаче осезаема разлика в респонса на двигателя.
      Ама то една птичка по принцип пролет не прави.Но в никой случай не може да се отричат производители от ранга на КН ей така щото било неопровергаема истина.Ма нищо де може да си вземеш за комбайна.
      Там пак ще има файда понеже хем по-лесно се поддържат хем не се сменят.Та пак ще си на далавера.А вярвам това е важно...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Когато К&N направят филтър с пропускателна способниост за 8 литъра двигател, като при това не се жертва качеството на пречистване-може и да си взема.
        И за трактора може да си взема.
        Ама не ме тресе гъзарията, та вулгарните хартиени цилиндрични филтри са ми достатъчни.
        Респонса ми е напълно достатъчен, не ми трябва повече.
        За съжаление нямам добър респонс на бегачката, щото.......

    • Хайде сега, Джимнито и гъзарско bmw станало

      Доколкото разбирам си представихте нещо подобно:
      - филтър сложен на мястото на гъбката на шнорхела, опасващ всички клони в гората

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2020-03-14.png
Прегледи:490
Размер:953.8 КБ
ID:6571651

      - или необезпокояван в калния кош на джипа от този тип

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0090-1400x933.jpg
Прегледи:483
Размер:164.0 КБ
ID:6571653

      Та затова слязох до джипа да направя малко снимки

      Този спортен филтър и директен заместител на стоковия хартиен филтър

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200314_092622.jpg
Прегледи:488
Размер:614.7 КБ
ID:6571655

      Мястото му е отново затворен в кутията

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200314_092753.jpg
Прегледи:488
Размер:578.7 КБ
ID:6571659

      Да, основната разлика е, че може да се почиства/мие няколко пъти.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200314_092702.jpg
Прегледи:486
Размер:461.6 КБ
ID:6571657

      Пропускливостта му е по-висока, да, но който очаква осезаема разлика в поведението и мощността на джипа ще остане разочарован - разликата е почти неусезаема.
      Капка по капка (тук филтър, там катализатор) се наслагва и може и да допринесе за осезаема разлика

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200314_092519.jpg
Прегледи:487
Размер:432.5 КБ
ID:6571662

      Можем да кажем, че по високата пропускливост на филтъра допринася колкото да компенсира удължения въздушен път (т.е загубите) от шнорхела.
      Пък и искаме най-доброто за любимото Джимни, нали така качествени продукти
      Прикачени файлове
      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
      Георги Кандиларов 0889/705-106

      Коментар


      • MMB
        MMB коментира
        Редактиране на коментар
        Те на кутията му оптимистично са написали, че този филтър ще ми служи за 1 милион километра, но доколкото чух мнения, след няколко миенета нещо се захабявал/променял... ти имаш ли такива наблюдения? Аз не съм ползвал преди спортен

      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Ако се мие с продукти различни от тези, които са препоръчани вероятно. Сега то е ясно че едното шишенце е обезмаслител , въпроса е колко е агресивен. Доста колеги решават ,че могат да ползват меглио вместо този в комплекта а той свършва доста по-бързо от маслото и меглиото е първият заместител под ръка. И не е много добре да се остави да се задръства много. Имам до тук 3 миенета и разликата в състоянието реално е никаква, т.е. като нов е. Ти от друга страна си с шнорхел, което е доста по-добре, смуче въздух от горе и там запрашеността е по-малка.

      • alfista
        alfista коментира
        Редактиране на коментар
        От филтъра трутно ще усетиш разлика,моето мнение за тези филтри е ,че спират само шумата.Аз усетих разлика като на моето джимни му смених мотора с М16А,не излезе много пари около 600 лв.

    • Извънредно положение е, трябва да се пазим от COVID-19 у дома. Забранени са и междуградските пътувания - тежки времена за офроуд ентусиастите.
      С настъпването на глобална криза не е и момент за разходи, та да използваме, че джипките стоят по гаражите и да направим малко подобрения.

      Затова ви давам идея с едно евтино и полезно занимание на закрито по време на карантина - малко грижа за синтетичното въже на лебедката, която повечето от нас редовно отлагат.

      Синтетичното въже си има доста предимства пред стоманеното - много по леко е като килограми и няма да убие някой ако се скъса, а просто ще падне на земята. За тези удоволствия се плаща обаче в труд и грижа.

      Защо трябва да се пере синтетичното въже? - прахолякът и песъчинките, които се набиват между влакната го захабяват и с времето накъсват, особено когато изсъхнат и опънем въжето при следващото дърпане.

      Иначе с времето просто става на парцал:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_102350.jpg
Прегледи:345
Размер:435.6 КБ
ID:6582082

      Задните и по рядко използвани редове са осезаемо по чисти, но и на тях няма да им се размине банята:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_102547.jpg
Прегледи:341
Размер:371.1 КБ
ID:6582083

      Извадете цялото въже, заредете се с търпение, вземето си едно столче, може и бира... защото процедурата не е особено бърза (н.б. червено въже се пере в червена кофа, иначе не може! ) :

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_102901.jpg
Прегледи:344
Размер:469.6 КБ
ID:6582084

      За да достигне водата в дълбочина трябва да съберете въжето, че да му се отвори плетката и тогава се запира много лесно и бързо.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_102723.jpg
Прегледи:341
Размер:283.3 КБ
ID:6582085

      Влиза мръсно, излиза чисто, разликата е видима

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_103428.jpg
Прегледи:345
Размер:426.0 КБ
ID:6582086

      Малко да поизсъхне на въздух (те вече не гният модерните въжета ама все пак):

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_110242.jpg
Прегледи:344
Размер:436.9 КБ
ID:6582087

      И е като ново

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200401_145938.jpg
Прегледи:346
Размер:489.0 КБ
ID:6582088

      Тъжната новина е, че заедно с прахоляка пада и боята - завършихме заниманието с червена локва под джипа.

      Принципно е позволено и в пералнята да го пуснете, няма да се повреди... но после трябва да се погледне филтъра й. Аз знаейки, че дори чорапите изчезват в пералнята реших да не рискувам и въжето да го захване през уплътненията. Пък и тази шепа кал, която остана накрая предпочитам да си бъде в кофата.
      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
      Георги Кандиларов 0889/705-106

      Коментар


      • Снимка от родното Черноморие - развълнуването море на Кара дере (извън сезона)
        П.С. безпроблемно ходим по пясъка с лекото джипче

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200405_151113.jpg
Прегледи:296
Размер:483.3 КБ
ID:6583672
        Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
        Георги Кандиларов 0889/705-106

        Коментар


        • Я мръдни на 20 метра към сушата...

          На едно варненско състезание имахме отсечка 7 км по плажа. В книгата пишеше,че не се разрешава да се кара по дюните и по мокрия пясък.
          По дюните никой не караше, ама някои "колеги" се изтарикатиха и караха по мокрото.
          Като свърши отсечката и трябваше да минем към 50-100 метра по сухия пясък-всички пак се събрахме накуп.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • През зимните месеци и сухия пясък е по-плътен и не се потъва така лесно.

            Но все пак това е Джимни сух или мокър, лято или зима, върви си:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:PHOTO_20180811_131127.jpg Прегледи:0 Размер:828.5 КБ ID:6583725

            Тъкмо търсих един клип, където всички останали са заети с това:


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:PHOTO_20180107_151509.jpg Прегледи:0 Размер:600.5 КБ ID:6583726

            а аз обикалям на осмици между тях, но за жалост само снимките намирам. Нищо де, пак си личи, че са от едно време и място

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20180107_152302_HDR.jpg Прегледи:0 Размер:413.7 КБ ID:6583727

            Принципно няма проблеми, но виж признавам, че като съм без блокаж все още и от време на време, при някои неравности едното колело решава да тръгне през пясъка за Китай, а другото седи и си почива...
            Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
            Георги Кандиларов 0889/705-106

            Коментар


            • Абе ситуации различни. И аз на онова състезание си бях поизпуснал гумите, и си мислех, че витарата е лека, та ще прелитам, ама не би. И аз си се окопах до мостовете, и влезе в сила лебедката, и кой колко въже има. Ако няма въже-колко колани има. Че мястото за закачане си беше далеч.
              Изобщо-карнето по пясък си иска много майсторство и опит. Поради което не ми хареса много. Аз си искам баири.

              На едната снимка се вижда една мацка с яке. Явно е през зимата, то и плажа е пуст. Струва ми се, че като е студено и влажно пясъка би трябвало да е по-твърд отколкото през Август. Пробвай на същото място като напече яко, и сподели, ще е интересно да разберем как се е държало жипчето
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар



              • Има наистина много тънкости при шофирането на пясък, а май само в Австралия имат достатъчно тренинг.
                От последния пост първата снимка е от лятото на Паша дере (с каравани разни на заден план), втората и третата са преди 2 зими на Кара дере.
                Освен сезона (както ти каза - зимата твърд и влажен, а лятото мек и сух) съм забелязал, че най-голямо значение има размера на песъчинките.
                Когато са дребни се стъпкват плътно и става направо асфалт, когато са едри и се закопаваш много бързо - на всяка плажна ивица различно.
                Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                Георги Кандиларов 0889/705-106

                Коментар


                • Ние море нямаме , но пясък си намираме . Вижда се разликата между мокрия и сухия пясък. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02335.JPG
Прегледи:263
Размер:319.3 КБ
ID:6583840
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • Гледах клипче на австралийци и сравнение на АТ срещу МТ гуми на пясък. При един и същ автомобил и размер гуми , както и едно и също налягане АТ-тата са в пъти по-добри от МТ-тата. Просто на пясък формулата е реципрочната на калта.
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Така де, ама до сега говорихте за мокър и сух пясък, за тежки и лвки джипки, за сваляне на налягане, но не казахте нищо за шарката, аз добавям още една променлива само.

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      И с парво я добавяш. Повечето джипове които са направени за Офф са си с агресивни гуми. Няма заради единия пясък да ги сменят я...
                      И хоп- на мостове

                    • MMB
                      MMB коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е да, всичко се съобразява според терена, по който се очаква да караш. И на мен ми харесват американските и австралийски дълги вранглери, но едва ли ще им е толкова комфортно да се провират по нашите гори, колкото да катерят камъните в техните пустини

                  • Все представям информацията в снимки, хайде за разнообразие малко по различен формат - видео (на английски) от лека Неделна обиколка с културно-исторически елемент заедно с приятелско семейство

                    Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                    Георги Кандиларов 0889/705-106

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тази разходка скоро ли я правихте с Дидо?

                    • MMB
                      MMB коментира
                      Редактиране на коментар
                      дам, миналия уикенд

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                  Зареждам...
                  X