Здравейте колеги. Проблема е следния: джипката е с ГИ на компютъра пише Бардолини. 3-4 години с газта абсолютно никакъв проблем, добър вървеж и разход и на двете горива. От 15 дена проблем. Спъна се тотално на бензин. На газ никаква разлика, върви идеално. Забива муцуната и не ще да върви, давам газ тя спира, придърпва, тръгва за момент и пак спира все едно не и стига гориво. Откачих акумулатора за малко и се оправи. Карах я 30-40 км само на бензин без никакъв проблем. Реших че е забила грешка и се е изчистила. След няколко запалвания в нормален режим и минаване на газ (превключва на 35 градуса) става същата работа. Реших че газта бърка нещо работата на бензин. Ходих при газаджията който си е монтирал уредбата. Той каза че при мен няма нещо което да лъже компютъра на колата за ламбда и т.н. Просто си е такъв ГИ и че и двата компютъра четат грешките еднакво. Закачи я на компютъра и в газовия не видя никаква грешка а за бензиновия не може да го види защото няма софтуер. Единственото което установи е недобра работа на едната газова дюза и я смени. Предположи че може да е пропускала остатъчната газ след гасене и после да се меша в началото с бензина и да обърква нещата и да трупва грешка на бензиновия комп. Но само като предположение. Каза да покарам и ако няма промяна пак да отида да я мислим. Промяна няма и пак си прави така. След откачане на акумулатора върви супер на бензин докато не започна да си я карам отново нормално бензин-газ и след две-три прехвърляния става същото. Карах я само на бензин даже 70-80 км без ядове докато не я пусна да си сменя горивата. Прочетох за самодиагностиката при витарата с лампата на чека и реших да видя грешката която се трупа. Джипката е 94 год. буксата е до десния амортисьор с 4 пина и гумена капачка. Видях в един руски сайт кои пинове се свързват, сложих мостчето и дадох на контакт. И тука изненадата. Мига чека с код 1-2 което означава че няма грешка. Е това не знам как е възможно. Колата е забита а да няма грешка в компа? А след откачане на акумулатор да се оправя. Значи все пак нещо се занулява, но не го показва. Дали аз не правя нещо неправилно не знам. Но добре виждам как е ориентирана буксата на схемата и кои пинове се свързват, правя го и давам контакт, мига (даже и клипове изгледах има много) но мига с код 1-2 и това е. Междувременно сменях масло и си смених и бензиновия филтър. Разлика няма и пак си прави така. Мислех за помпата и филтъра, ама няма логика да се оправят след откачване на акумулатор. Колеги дайте съвет и предположение къде и как да търся проблема, че не се кара направо докато стигне до газта. Задръствания правя
. А идва още по-студения период.

Коментар