Здравейте,
умолявам ви за помощ!
Живея в Норвегия и преди 4 дни си купух Гранд Витара 2006, 1,9DDiS (детска мечта)
Вчера я закарах на сервиз, предвид следните оплаквания:
1. При съединител в горно положение се чува шум от двигателя, когато го натисна изчезва.
2. На 1,2,3,5 предавка при подаване на газ се чува също шум или по скоро виене, която на 4-та я няма
Според майстора (поляк) се касае за скоростна кутия и десетки хиляди крони разгоди по смяната и.
3. На 2-ра и 3-та предавка в началото се усеща потрисане на купето.
Моля ви, ако някой има отпит с това да го сподели с мен, защото просто не съм спал цяла вечер...,( а явно докато я купвах...)
Освен това тази сутрин докато пътувах към работа със скорост около 90км/час се чу лек взрив от страна на мотора, след което светна на таблото един правоъгълник с две зиг-заг черти на него. Според инструкцията, това е injection warning light или запушен DPF. Колата я палих и гасих няколко пъти, но лапмата остана. Сега пробвах когато е студена и я няма, но мисля, че ще се появи отново на скорост над 80км/час, според друг форум (http://suzuki4u.co.uk/forum/viewtopi...=7833&start=15)
Скубя си косите и не знам къде ще завърши тази одисея. Моля ви за мнения и съвети!
Благодаря предварително!
умолявам ви за помощ!
Живея в Норвегия и преди 4 дни си купух Гранд Витара 2006, 1,9DDiS (детска мечта)
Вчера я закарах на сервиз, предвид следните оплаквания:
1. При съединител в горно положение се чува шум от двигателя, когато го натисна изчезва.
2. На 1,2,3,5 предавка при подаване на газ се чува също шум или по скоро виене, която на 4-та я няма
Според майстора (поляк) се касае за скоростна кутия и десетки хиляди крони разгоди по смяната и.
3. На 2-ра и 3-та предавка в началото се усеща потрисане на купето.
Моля ви, ако някой има отпит с това да го сподели с мен, защото просто не съм спал цяла вечер...,( а явно докато я купвах...)
Освен това тази сутрин докато пътувах към работа със скорост около 90км/час се чу лек взрив от страна на мотора, след което светна на таблото един правоъгълник с две зиг-заг черти на него. Според инструкцията, това е injection warning light или запушен DPF. Колата я палих и гасих няколко пъти, но лапмата остана. Сега пробвах когато е студена и я няма, но мисля, че ще се появи отново на скорост над 80км/час, според друг форум (http://suzuki4u.co.uk/forum/viewtopi...=7833&start=15)
Скубя си косите и не знам къде ще завърши тази одисея. Моля ви за мнения и съвети!
Благодаря предварително!
Коментар