Здравейте, нов съм във форума, но от доста време чета и събирам мнения относно Сузики Джимни 1.5 дци и не намерих конкретна информация за този модел. Прочетох все добри впечатления и отзиви за джипчето и съм харесал съм Джимни 1.5 дци (65кс мотор К9К на рено) 2005г. новото табло (ел. управление на 4х4). Моторът на рено вече го проучих кое , как и защо ,но изникват следните теоретични въпроси: При добавяне на кулер + мап на мотора в бъдеще, как стоят нещата с ходовата част - съединител, раздатки, скорости, дифове, карета, полуоски ? Те биха ли издържали на повишеният въртящ момент (приблизително след интервенциите по мотора ~90кс./200-250Нм) и по-мъжки гуми. Другият ми въпрос е как стоят нещата с ел. управлението на 4х4? Адекватно и надеждно ли е като старото с лостче или иска повече внимание? Какъв е приблизителният разход при режим 2wd градско/извънградско? При покупката за какво трябва да се гледа по-внимателно, има ли някакви характерни болежки и как се отстраняват те?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki Jimny 1.5dci ?
Свий
X
-
От: Suzuki Jimny 1.5dci ?
Така, след още по-задълбочено четене установих, че плануваните от мен интервенции по мотора няма да са проблем (съществува заводски вариант след 2007 г. със същият К9К мотор, но вече с кулер и 86кс 200нм). Някой ще сподели ли как стоят нещата превключването на 4х4, което става чрез бутон и ел. моторче ? Как стоят нещата с консумативите като: масла, филтри, тампони (евентуално съединител). Намират ли се лесно и скъпи ли са те ?
-
От: Suzuki Jimny 1.5dci ?
Електрическото превключване на 4х4 да не те притеснява, цъкаш си копчетата и не го мисли, надеждни са. Естествено, че шансът да се повреди е по-голям от вариянта с ръчка, но на практика се случва рядко. Вместо това, може да се замислиш над статистиката, че бързо износват карданния вал. Задължително се повози по-дълго време на набелязания автомобил, с повишено внимание и наострени уши, преди да купиш. За по-нататък си отбележи, че отдолу понякога има лесни за закачане жици и като минеш през буреняк се случват изненади. Лятото може да харчи 7/100, зимата няколко литра повече, парното е слабо и му е нужно да духа на макс. Останалите разходи по поддръжката бих казал че са в категорията "евтини", за джипка. Проблеми с намирането на части можеш винаги да разрешиш като посетиш официален сервиз на сузуки, има някоко в страната.
Коментар
-
От: Suzuki Jimny 1.5dci ?
Благодаря за бързият отговор и съвета за кабелите, определено ще се вземат мерки за тяхната защита. Относно разхода тези цифри не са ли високи ? От бензиновия вариант се очаква подобен разход, но дизелчето не трябва ли да харчи по-малко ? Това ще ми бъде първият джип (по-скоро джипче) и определено ще взема някой по-грамотен от мен на тема 4х4 при огледа. Причината да се спра на Джимни е, че ми е необходима младежка (на 23 съм), компактна градска кола, която да е икономична, с нисък данък и разход на гориво и не на последно място, да може да ме закара навсякъде.
Коментар
-
От: Suzuki Jimny 1.5dci ?
Първоначално публикуван от manqkbs Преглед на мнениеОтносно разхода тези цифри не са ли високи ?По-добре късно, отколкото по-късно.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар