Някой да е карал такова нещо, че имам една идея да си купувам една даже 4x4 вариянта. Става въпрос за модела около 2003 /подобно на това от снимката/, може би 1.3 л двигател да е по-иконмичен, иначе има и 1.5. Интересно ми е системата 4х4 на тези колички до колко ще е надеждна? То си е Full time 4WD, друг е въпроса дали ще ми трябва, ама друго си е един 4WD да имаш ))) Това е за всекидневна кола, джип имам. /Suzuki IGNIS се казва, но как се оправяше заглавие на тема?, сега видях че има и една друга, но беше само за спирачки.../
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki IGNIS 4x4 - инфо за тази малка количка ?
Свий
X
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Аз мога да дам скромно мнение:
1. Казва се Ignis, не Ignus
2. Неочаквано добра комбинация от къса колесна база, къси надвеси, приличен клирънс и двигател, който носи купето без проблем. Говоря за 1,3, този 1,5 ще да е дори по-добре.
3. Пробвал съм го и на лек оф-роуд - ходене за риба по гадни черни пътища, рипа си като козле. На сняг също се справя прилично
За мен това е Panda 4x4 (оная, първата, истинската) на 21 век
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Има вискомуфа за междуосев диф. Доста кекав детайл, и скъп. При Балено мисля е същата, и на изкарва много. Там поне има опция аварийно да изключиш всичко от скоростната кутия назад, като се скапе. При СХ-4 вече е халдекс.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Баща ми търкаля такава от нова и вече е на почти 10 год. Не е имал никакви ядове, ама офроуд не е виждала никога. От горния пост разбирам, че е с виско муфа. Ако е така значи не е никакъв фулл тайм, а по-скоро клони към парт-тайм, точно като предпоследната ПандаMy Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
А я кажете едно "такова" приблизително какъв разход има. Щото братчеда ше става студент и живот и драве е решил да си вземе нещо икономично, да му турнем газ и всяка седмица да пътува -София-Банско-София 300км. и моят съвет беше да е нещо от сорта щото зимата да няма ядове. Идеята е да е кола която да е максимално икономична и даняма проблеми през зимата. Те това сузуки подходящо ли е или някое субару ?
Поздрави !
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
ако не вдига повече от 100кмч ще е икономично, иначе - не (моторчето е малко и като го настъпваш...)помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнениеако не вдига повече от 100кмч ще е икономично, иначе - не (моторчето е малко и като го настъпваш...)
Поздрави !
п.п. за такова субаро ставаше въпрос, значи са едни и същи.
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
От опита който имам с този автомобил а той е базиран на 40броя игиси потдържани от мен в рамките на 5 години или пробег от 20000 до 200000км. Мога да ти кажа едно и то е със сигурност всеки един съществуващ игнис трябва да бъде незабавно претопен или върнат в пункт за скраб.Единствено двигателя никога ама никога не се разваля ама нищо не се разваля даже и свещи не му се сменяват. Това скорости това диференцяли това да му се скъса купето някъде да му протекат задните спирачки ежедневие.
Не се докосвай до таз колица за нея все още освен накладки и филтри други алтернативни части няма а не е да не ти трябват части и ще разбереш колко струват оригиналните направо парят. За времето когато ги правехме потдръжката им струваше около 30-40000 лв на месец като колите изминаваха средно по 5000км.
Първата година на половината им се прецакаха задните диференцяли другата половина изпотрошиха кой раздатката кой скорости и им свалихме карданите.След още година останалите само задни дифове без задвижване от возенето си по асвалта и те се изпотрошиха. И за всичките поръчахме задни мостове от 4х2 там е само тръба но с окомплектовката струва приблизително 2500лв. да не си губим времето повече ако искаш ще ти снимам кашоните с части само за скорости за игнис да ме разбереш че не са поръчвани залудо.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнениеОт опита който имам с този автомобил а той е базиран на 40броя игиси потдържани от мен в рамките на 5 години или пробег от 20000 до 200000км. Мога да ти кажа едно и то е със сигурност всеки един съществуващ игнис трябва да бъде незабавно претопен или върнат в пункт за скраб.Единствено двигателя никога ама никога не се разваля ама нищо не се разваля даже и свещи не му се сменяват. Това скорости това диференцяли това да му се скъса купето някъде да му протекат задните спирачки ежедневие.
Не се докосвай до таз колица за нея все още освен накладки и филтри други алтернативни части няма а не е да не ти трябват части и ще разбереш колко струват оригиналните направо парят. За времето когато ги правехме потдръжката им струваше около 30-40000 лв на месец като колите изминаваха средно по 5000км.
Първата година на половината им се прецакаха задните диференцяли другата половина изпотрошиха кой раздатката кой скорости и им свалихме карданите.След още година останалите само задни дифове без задвижване от возенето си по асвалта и те се изпотрошиха. И за всичките поръчахме задни мостове от 4х2 там е само тръба но с окомплектовката струва приблизително 2500лв. да не си губим времето повече ако искаш ще ти снимам кашоните с части само за скорости за игнис да ме разбереш че не са поръчвани залудо.
*Я кажете нещо което да покрие критеяриите :
1) икономично - най-вече;
2) проходимо зимата;
3) сравнително ефтина поддръжка;
4) ще се двъжи 100% асфалт лете, зиме, пролет, есен, софийско и както споменах извън градско около 300-350км на седмица.
Поздрави !
п.п. ако автора на темата има нещо против, модераторите да изтрият мнението ми. Ще си отворя нова тема.
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеМай забравих какво беше това игнис или каквото и да било субару.
*Я кажете нещо което да покрие критеяриите :
1) икономично - най-вече;
2) проходимо зимата;
3) сравнително ефтина поддръжка;
4) ще се двъжи 100% асфалт лете, зиме, пролет, есен, софийско и както споменах извън градско около 300-350км на седмица.
Поздрави !
п.п. ако автора на темата има нещо против, модераторите да изтрият мнението ми. Ще си отворя нова тема.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеМай забравих какво беше това игнис или каквото и да било субару.
*Я кажете нещо което да покрие критеяриите :
1) икономично - най-вече;
2) проходимо зимата;
3) сравнително ефтина поддръжка;
4) ще се двъжи 100% асфалт лете, зиме, пролет, есен, софийско и както споменах извън градско около 300-350км на седмица.________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Гоуфо на практика не е като да няма дребни проблеми повечето несвързани с трансмисията ама се преглъщат лесно.
Хондата не е като да харчи ептен малко но и х-рв и ц-рв са коли които като ги гледам и се чудя дали някога нещо в тях ще се развали или просто ще им мине времето.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
От: Suzuki IGNUS 4x4- инфо заз тази малка количка ?
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнениеОт опита който имам с този автомобил а той е базиран на 40броя игиси потдържани от мен в рамките на 5 години или пробег от 20000 до 200000км. Мога да ти кажа едно и то е със сигурност всеки един съществуващ игнис трябва да бъде незабавно претопен или върнат в пункт за скраб.Единствено двигателя никога ама никога не се разваля ама нищо не се разваля даже и свещи не му се сменяват. Това скорости това диференцяли това да му се скъса купето някъде да му протекат задните спирачки ежедневие.
Не се докосвай до таз колица за нея все още освен накладки и филтри други алтернативни части няма а не е да не ти трябват части и ще разбереш колко струват оригиналните направо парят. За времето когато ги правехме потдръжката им струваше около 30-40000 лв на месец като колите изминаваха средно по 5000км.
Първата година на половината им се прецакаха задните диференцяли другата половина изпотрошиха кой раздатката кой скорости и им свалихме карданите.След още година останалите само задни дифове без задвижване от возенето си по асвалта и те се изпотрошиха. И за всичките поръчахме задни мостове от 4х2 там е само тръба но с окомплектовката струва приблизително 2500лв. да не си губим времето повече ако искаш ще ти снимам кашоните с части само за скорости за игнис да ме разбереш че не са поръчвани залудо.Мерси за инфото!
Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар