След монтажа на изнесените джанти и фланците започнах да сменям доста често лагери на полуоската и реших да заменя полуоските с освободени като вече имам заместител на едно редовия лагер с двоен конусно ролков. След съвети с информирани хора минали по тази пътека се заех и аз. Нужните детайли за трансформацията не са много
1. Нови полувалове
2. 2 броя присъединителни фланци
3. Няколко усилени болта от железарията
4. 2 броя семеринги на размер за новите полувалове и фланци
5. 2 броя предни главини к-т - главини, дискове, спирачни апарати (аз лично ползвах от стария самурай)
6. Малко шкурка, обезмаслител и силикон
7. Тапи който да спрат полувала да не излиза навън
8. Добър стругар !!!

Първо премахваме барабана с полуоската с обратния чук
Хубаво се обезмаслява и нанася силикона
Новата полуоска колко ли ще издържи само тя си знае

Фланеца сглобен с главината


Така комплект се нанизват на моста и фланеца се затяга с 4 гайки със ситна резба към ръкава

Нещо такова представлява в завършен вид но забравих да спомена че предварително трябва да се направят тапите за полуоските за да не излизат навън. Аз реших да бъдат на резба но стана малко грозничко в последствие ще измисля нещо по симпатично.


Така изглежда в сглобен вид.
От към финансова гледна точка
1. Полуоски - 230 лева
2. Фланци - материал от скрапа 15 лева + 25 лева за стругар
3. Болтове - 10 лева
4. Семеринги - 8 лева
5. Тапи - 15 лева
Общо: 303 лева
Според мои сметки за около 8 смени на лагери съм си избил инвестицията, като не включвам главината к-т !!!
Най-важния + който получих е че вече съм по-широк с около 8 см. Отпред слагам само 2 фланеца и съм готов за подвизи.
Надявам се да съм бил полезен
1. Нови полувалове
2. 2 броя присъединителни фланци
3. Няколко усилени болта от железарията
4. 2 броя семеринги на размер за новите полувалове и фланци
5. 2 броя предни главини к-т - главини, дискове, спирачни апарати (аз лично ползвах от стария самурай)
6. Малко шкурка, обезмаслител и силикон
7. Тапи който да спрат полувала да не излиза навън
8. Добър стругар !!!
Първо премахваме барабана с полуоската с обратния чук
Хубаво се обезмаслява и нанася силикона
Новата полуоска колко ли ще издържи само тя си знае
Фланеца сглобен с главината
Така комплект се нанизват на моста и фланеца се затяга с 4 гайки със ситна резба към ръкава
Нещо такова представлява в завършен вид но забравих да спомена че предварително трябва да се направят тапите за полуоските за да не излизат навън. Аз реших да бъдат на резба но стана малко грозничко в последствие ще измисля нещо по симпатично.
Така изглежда в сглобен вид.
От към финансова гледна точка
1. Полуоски - 230 лева
2. Фланци - материал от скрапа 15 лева + 25 лева за стругар
3. Болтове - 10 лева
4. Семеринги - 8 лева
5. Тапи - 15 лева
Общо: 303 лева
Според мои сметки за около 8 смени на лагери съм си избил инвестицията, като не включвам главината к-т !!!
Най-важния + който получих е че вече съм по-широк с около 8 см. Отпред слагам само 2 фланеца и съм готов за подвизи.
Надявам се да съм бил полезен

Коментар