Накратко, отдавна се каня да напиша тази тема, след събиране на нужният снимков материал и придобиване на опит мога да напиша следното, като не задължавам никого да се съобразява с подхода ми

1. Ще разгледаме и сравним устройство и разлика на секторни кутии за хидравлика от витара с десен и ляв волан:
Като принцип на устройство са еднакви, еднакви са оста и начина на обиране на луфта, различават се по винтовият механизъм, който е огледален при витара с десен волан, броят на сачмите и при двете е 26, а на иглените лагери при основата на оста-44 на брой. Принципът на разглобяване е следният, след като свалите кутията, която се държи на три болта, два един над друг към коша и един към предницата ниско долу. След това стягате на менгемето, че без него няма как, и се започва, гайка на оста 32, спрей за развиване на болта, четири болта 14 на оста отгоре, четири на винтовият механизъм-14 отново, като преди това избиване на петата към хебела. Яко бой с чука, аз ги моря с 2 кг, пози
















ционирате оста в средно положение и след като охлабите всички болтове и махнете петата леко с почукване избивате оста нагоре, без силни удари, тъй като ако не е застанала по средата ще се удрят зъбите в основата, след избиване на оста, като не развивате болта за луфта, ако го направите след това ще се наложи да редите иглени лагери-44бройки
Винтовият механизъм се вади след това, без да се върти защото там ще събирате сачми-26 на брой, а малко трудничко се слагат обратно
Той създава вакум, това да не ви притеснява, след като се разглобили кутията може да я измиета с нафта+бензин 3:1 съотношение или някакъв измивен препарат на неутрална основа. Има доста О-пръстени, те се сменят, лесно ги намерих поне аз във Варна, сглобявате по обратният път, има белези, които трябва да следвате, ако не бележете си вие, внимавайте като слагате обратно петата, има белези
Очаквайте продължение за устройството на секторна кутия за витара без хидравлика и устройство на помпа за такава с хидравлика и много снимки


1. Ще разгледаме и сравним устройство и разлика на секторни кутии за хидравлика от витара с десен и ляв волан:
Като принцип на устройство са еднакви, еднакви са оста и начина на обиране на луфта, различават се по винтовият механизъм, който е огледален при витара с десен волан, броят на сачмите и при двете е 26, а на иглените лагери при основата на оста-44 на брой. Принципът на разглобяване е следният, след като свалите кутията, която се държи на три болта, два един над друг към коша и един към предницата ниско долу. След това стягате на менгемето, че без него няма как, и се започва, гайка на оста 32, спрей за развиване на болта, четири болта 14 на оста отгоре, четири на винтовият механизъм-14 отново, като преди това избиване на петата към хебела. Яко бой с чука, аз ги моря с 2 кг, пози



Очаквайте продължение за устройството на секторна кутия за витара без хидравлика и устройство на помпа за такава с хидравлика и много снимки

Коментар